Mulla on tuommonen vanha trankkumarsu jostain 80-luvulta (Marshall 5210 Jcm-800 trankkuversio) joka pimeni yllättäen tänään. Vahvarille on ominaista, että se poksahtaa aina kun sen sammuttaa tai pistää päälle. Tänään päivällä sammutin vahvarin ja poksahdus oli mielestäni vähän kovempi kuin aiemmin. Illalla kun löin vahvarin tulille niin pieni poksahdus ja vahvistin on täysin mykkä. Valo syttyy katkaisimeen, täts it. Footswitchillä kun yrittää vaihtaa kanavaa niin punainen valo ei syty boost kanavaan. Osaisiko joku kertoa miten tätä kannattaisi lähestyä jos kotosalla meinaisi tekohengittää tuota. Kolvi pysyy kädessä ja elektroniikkaa on tullut korjailtua, kitaravahvistimia lukuunottamatta. En korjaukseen mielelläni veisi vaan sijoittaisin ehkä nekin rahat sitten uuteen vahvariin. Tämä vahvistin vaan kuullostaa ihan hyvältä makkarissa kun soittelee niin olisi mukava jos saisi sen korjattua. Joku vajaa 5 vuotta sitten tuo on putsattu ja potikat vaihdettu muistaakseni. |
von spets 30.03.2013 20:17:07 | |
---|
Toi on hyvä peli! Oletko jo testannut kaiuttimen toimivuuden toisella vahvarilla? www.myspace.com/thebadcaseband
www.facebook.com/thebadcaseband |
Hi-Power 30.03.2013 20:17:07 | |
---|
Siellä sisällä taitaa olla sulake tai kaksikin...jos ne nyt ekaksi...samalla voi vilkasta on piirilevyltä irtoillut osia/jotain hajonnut... |
Wulf 30.03.2013 20:59:42 | |
---|
Kaiuttimen testasin ja se toimii. Sulake näyttää kyllä kyrvähtäneeltä, että seuraava askel onkin sen vaihto. |
mopar 30.03.2013 21:44:53 | |
---|
Haa, mulla on tommonen tuolla varastossa (mun eka vahvari). Poksahtaa nii pirusti sammuttaessa, että oikeen pelottaa se virran katkaisu. :) |
JaaGeRMaisTeR 30.03.2013 21:55:48 | |
---|
mopar: Haa, mulla on tommonen tuolla varastossa (mun eka vahvari). Poksahtaa nii pirusti sammuttaessa, että oikeen pelottaa se virran katkaisu. :) Se tahto jatkaa rokkaamista :D Toivottavasti sulakkeen vaihto auttaa :) Näin on! |
Wulf 01.04.2013 16:00:29 | |
---|
|
JaaGeRMaisTeR 01.04.2013 16:08:01 | |
---|
Onko konkat pullistuneet? Siitä näkee heti onko menneet.. Jos yleismittaria loppuu kannattaa mitata vastukset läpi.. LTD ja ESP on yhtä sama kun Squier ja fender tai Epiphone ja Gibson |
Wulf 01.04.2013 16:27:44 | |
---|
Ei näy pullistumia, mitä nyt tuo yks vähän jotain on varmaan vuotanut. Nettiä selattua tuli vastaan, että vika voisi olla muuntajassa. Vaan mistäpä semmoisen sitten löytäisi tälläiseen vehkeeseen. |
toxic 01.04.2013 17:45:09 | |
---|
Wulf: Ei näy pullistumia, mitä nyt tuo yks vähän jotain on varmaan vuotanut. Nettiä selattua tuli vastaan, että vika voisi olla muuntajassa. Vaan mistäpä semmoisen sitten löytäisi tälläiseen vehkeeseen. Kannattaa mitata se muuntaja/konkka, ennen kuin ostat uusia osia siihen. :) |