Numb 25.03.2013 12:59:49 | |
---|
Void: ...toivottaisin vaan tunkit ja morjes. Sama. Tosin saattaisin myös todeta, että "Oho, kappas, hinta nous just 150 euroon. Vieläkö kiinnostaa?" |
Myrkky Nuoli 27.03.2013 09:43:03 | |
---|
Terry Pantheras: Jospa nyt ei vertailtaisi raiskauksia ja vammaisten pilkkaamista huijauksiin ja epäilyttävään kaupantekoon... Ei tämä ole mikään mustavalkoinen eloitten ja morlokkien maailma, mikäli sci-fi -klassikko Aikakone on kenellekään tuttu. Kukin voi tietenkin kuljeskella kännissä ihan vapaasti lompsa perstaskussa Steissillä perjantaina puolilta öin ja puhista kiukusta ryöväreitä kohtaan kun huomaa seuraavana aamuna lompsan kadonneen. Pihistäjät on paskiaisia, kyllä, mutta jos itse on niin pöljä, ettei tiedosta vaaraa niin oma on myös häpeänsä. Tietenkään ei kannata jokaiseen vastaantulevaan hiippariin luottaa, enkä vertaa noita tekoja keskenään. Toin vaan ilmi mihin tuo uhreja syyllistävä logiikka johtaa, juuri noin se toimii ja on aina yhtä virheellistä. Vaikka onkin totta, että kannattaa pitää järki päässä itekin. Jos multa kusetettas tavaraa ja joku tosi nokkela jätkä tulis, että no mitäs läksit oma vika lol, niin kyllä tekis mieli loppasta nenään. |
Terry Pantheras 27.03.2013 10:21:50 | |
---|
Vomor: Tietenkään ei kannata jokaiseen vastaantulevaan hiippariin luottaa, enkä vertaa noita tekoja keskenään. Toin vaan ilmi mihin tuo uhreja syyllistävä logiikka johtaa, juuri noin se toimii ja on aina yhtä virheellistä. Vaikka onkin totta, että kannattaa pitää järki päässä itekin. Jos multa kusetettas tavaraa ja joku tosi nokkela jätkä tulis, että no mitäs läksit oma vika lol, niin kyllä tekis mieli loppasta nenään. Juu, pointti ymmärretty. Kaveri meinas kerran käydä käsiksi ylinokkelaan taksikuskiin joka lateli koko reissun ajan "ohjeita" tyyliin "siitä sitä oppii" yms. kun joutui avaimenhakureissuun mökiltä kotiin. On eri asia vittuilla jollekin asiasta kuin tiedostaa oma moka... :) |
Myrkky Nuoli 27.03.2013 15:02:55 | |
---|
Terry Pantheras: Juu, pointti ymmärretty. Kaveri meinas kerran käydä käsiksi ylinokkelaan taksikuskiin joka lateli koko reissun ajan "ohjeita" tyyliin "siitä sitä oppii" yms. kun joutui avaimenhakureissuun mökiltä kotiin. On eri asia vittuilla jollekin asiasta kuin tiedostaa oma moka... :) Jeps :D "No ens kerralla parempi tuuri, semmosta se on" |
Fantasmic 27.03.2013 15:03:06 | |
---|
Hynkel Belzepop: Ai...? En mie kyllä noin ajatellut... No minäpä ajattelin. Ja sattuuhan noita. Mutta siinä missä toisessa ketjussa kitistään noita renkaanpotkijoita ja "hintatietoisia" ostajia, voisi miettiä myös sitä ettei tämä nyt niin vakavaa hommaa ole? Tai jos on, lienee jo ihan ammatinharjoittaja. Huonoista ostajaehdokkaista pääsee hyvin helpolla eroon ja menettämättä hermojaan: ei vaan vastaa niille sen enempää kuin että "kiitos ei". Mutta kun siinä pitää koittaa olla niin nokkelaa ja saada sanoa se viimeinen sana. Sitten alkaa harmittaa ja seuraavaksi avaudutaan toisaalla. Että juu.. Ostajia on kyllä netissä ja muuallakin niin joka lähtöön mutta ei se nyt myyjästäkään anna kauhean hyvää kuvaa että kun kauppa ei tapahdu, isketään yksityisviestit heti muiden ihmeteltäviksi. Tässä tapauksessa molemmat osapuolet voivat olla vaikka minkä tason ammattilaisia tai mukaviakin tyyppejä mutta jo aloitusviestin luettuani, en tekisi kauppaa ikinä kummankaan kanssa. |
Luuviulu 30.03.2013 11:25:59 (muokattu 30.03.2013 11:28:10) | |
---|
Moro, tunnistin kyllä itseni, siinä missä jokunen muukin näytti munt tunnistaneen. :) Jospa minäkin sanon tähän sitten jotakin... :D Ostin seuraavana päivänä täältä Muusikoiden.Netistä saman Boss DD-7 110e hintaan ja sen myyjjä antoi vielä Fenderin uuden vielä paketissaan olevan kitarapiuhankin kaupanpäälle... :) Sanoi maksaneensa siitä Bossista kauppaan 135e ja uutena sen ostaneensa, vastasin että arvasin sen, koska siihen hintaan noita saa vieläkin, kun vaan ostaa niistä oikeista paikoista, joten niinkuin sanoin, niin mun mielestä siinä on käytetyksi liikaa hintaa kun 129e oli alkuhintapyyntö... Bossien hinnat nousi alkuvuodesta, kaikkien paikkojen Bossit ei ole vielä loppuunmyyty ja heiän ei ole tarvinnut maksaa tukkuun uusia kalliimpia hintoja. Joten voivat myydä vanhalla hinnalla niin kauan kun varastossaan niitä on ja vielä yleensä tinkaavatkin sen n.15-20% ovh-hinnasta. Huvittavinta oli, että joku oli lähettänyt tälle halvemman saman pedaalin myyjjälle ennakkoon pikaviestin suunnilleen tähän malliin: Jos se Luuviulu on ostamas tota sun pedaalia tohon 110e hintaan, jota siitä täällä Torilla pyydät, niin älä myy sitä sille jne jne... Se oli myös myyjjänkin mielestä huvittavaa. :D :D :D :D :D Huvittavaa on myös se, että tarjosin tälle PetriP:lle 115e, enkä ois saanu siihen sitä Fenderin uutta piuhaakaan :D :D Ja täytyy myös sanoa, että empä ole minäkään näin erikoiseen juttuun ennen täällä törmännyt, vaikka kanssa olen täällä vuosia ollut, että yksityisiä pikaviestejä laitetaan tänne julkiseen keskusteluun, toki nimeni siitä poistaen, mutta silti, noloa touhua... Se jolta sen ostin, ni sanos, että on siellä Muus.Netissä näköjään aika erikoista sakkia, kun sua tällä tavalla mollaavat, että kuulemma mukavalta tyypiltä vaikutan ja mielestäni sitä olenkin ja myös muiden hyvin minut tuntevien mielestä. :) ...se auton kylmäkäynnistys oli vitsi, mutta myös totta, meneehän siinä rahaa, ihan niinkuin jarrujen kulumisessa ja muussakin. ...ja joo, on mulla se auton kauko-ohjattava lämppäri, mut kun se kuluttaa myös bensaa... Pyysin PetriP:ltä, että hän poistattaisi tämän viestiketjun, mutta koska sitä ei tapahtunut, niin koen että saanen minäkin toisena osapuolena sitten sanoa tähän sanottavani. Älytöntä ja lapsellista haukkua mua täällä, varsinkin kun näiden kuluneiden vuosien aikana olen jokasen sovitun kauppani hoitanut sovitusti. Jokainen on saanut rahansa / tavaransa. Ei muuta, Jatkoja. |
Mistä DD-7n saa uutena 135 eurolla? Ostan heti. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Hynkel 30.03.2013 11:40:29 | |
---|
Asioissa on aina yhtä monta kulmaa kuin osallisiakin. En minäkään tykkää privaviestien julkistamisesta, persuksesta on se. C'é solo un Capitano. |
Gabe 30.03.2013 11:41:21 | |
---|
Luuviulu: Pyysin PetriP:ltä, että hän poistattaisi tämän viestiketjun Ei muuta, Jatkoja. Eipä tämä ketjujen poistelu/lukitseminen taida onnistua kuin ylläpidolta. |
Ssyba 30.03.2013 11:43:59 | |
---|
Pikaviestien täällä julkistaminen on noloa, ja kertoo topicin aloittajasta kaiken oleellisen. Kaiken lisäksi lopulta luuviulu näyttää vetäneen pidemmän korren. :D Karhu III, elämän nektariini... |
LaMotta 30.03.2013 11:45:15 (muokattu 30.03.2013 11:53:57) | |
---|
Ssyba: Kaiken lisäksi lopulta luuviulu näyttää vetäneen pidemmän korren. :D Veti se. Minä nimittäin olin sopinut jo häntä ennen kaupat siitä Bossista...): (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
mpekkanen 30.03.2013 11:54:41 | |
---|
Luuviulu: Moro, tunnistin kyllä itseni, siinä missä jokunen muukin näytti munt tunnistaneen. :) Älytöntä ja lapsellista haukkua mua täällä, varsinkin kun näiden kuluneiden vuosien aikana olen jokasen sovitun kauppani hoitanut sovitusti. Jokainen on saanut rahansa / tavaransa. Ei muuta, Jatkoja. Joo,hyvin on kaupat sujuneet ihan sovitusti ja kaikille on jäänyt myös hyvä mieli "kaupoista" |
blues guitar 30.03.2013 12:05:21 | |
---|
LaMotta: Veti se. Minä nimittäin olin sopinut jo häntä ennen kaupat siitä Bossista...): Mitä tapahtui, miksei sopimus pitänyt? ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
LaMotta 30.03.2013 12:08:52 (muokattu 30.03.2013 12:11:06) | |
---|
blues guitar: Mitä tapahtui, miksei sopimus pitänyt? Myyjä päätti myydä paikalliselle ostajalle ja teki oharit. Sai samalla hiukan paremman hinnan. Patittaa kun itse tarvitsisin tuota delayta jatkuvasti bänditreeneissä ja keikoilla. Toivottavasti ei mennyt olohuonekäyttöön :) (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
blues guitar 30.03.2013 12:31:55 | |
---|
LaMotta: Myyjä päätti myydä paikalliselle ostajalle ja teki oharit. Sai samalla hiukan paremman hinnan. Patittaa kun itse tarvitsisin tuota delayta jatkuvasti bänditreeneissä ja keikoilla. Toivottavasti ei mennyt olohuonekäyttöön :) Vaihda ketjun aloittajan kanssa johonkin toiseen pedaaliin. :D ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
JaaGeRMaisTeR 31.03.2013 11:09:28 | |
---|
Mahtaakohan luuviulun olla kitarakamaa jobbari... Kaikki mitä ostaa menee samantien myyntiin. Rahamies kumminki jos bensa vehkeessä on webasto. No alkuperäiseen asiaan.. Molemmat kai on tyytyväisiä.. Luuviulu sai pedalin halvemmalla ja PetriP ei ottanut persnettoa. :) Näin on! |
samiko 13.04.2013 04:51:08 | |
---|
130e ja tarraa pohjassa, uuden saa t-kaupasta 155e...no ohan toi järjetön hintapyynti ja yyveitten julkaiseminen on kans ihan ämmien touhua.110e on ihan osava hinta ja hyvä että siihen rahaan löytyikin |
kitaramies123 13.04.2013 22:14:58 (muokattu 13.04.2013 22:15:10) | |
---|
|
JaaGeRMaisTeR 14.04.2013 04:02:21 | |
---|
V |
J.Nikkanen 14.04.2013 16:18:13 | |
---|
kitaramies123: http://youtu.be/3sL8AG60u2c?t=1m :DD EI helvetti. Ei mun ikäisen pitäis tämmöselle enään naureskella, mutta hajosin kyllä ihan täysin. Miksiköhän tuo muijakin tossa mua oikein tuijottaa? Homojatsit sulla on housuissas. -Santukka |