Aihe: Turvonneet hintapyynnöt laitteista, vol 6
1 2 3 4 5102 103 104 105 106497 498 499 500 501
JaaGeRMaisTeR
24.03.2013 11:40:55
naavanka_: Takaisin aiheeseen.

https://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=740193

Niin hyvää hintaa kun edes 600 sarjalaisista ei meinaa saada 650€ saatika sitten 400.

Aika lähellä käytetyn 1000 sarjan hintaa.
Näin on!
ReBeat
24.03.2013 11:45:49 (muokattu 24.03.2013 11:50:03)

Hoho mikä luuthmanni-hinta nelisatasesta. Minä myyn mielelläni loistavakuntoisen kuussatasen hannemannin kovalla laukulla samaan hintaan, jos jotakuta kiinnostaa (EMG:issä 24V tammikerma modaus). http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_jh600_bk.htm
JaaGeRMaisTeR
24.03.2013 11:55:55
ReBeat: Hoho mikä luuthmanni-hinta nelisatasesta. Minä myyn mielelläni loistavakuntoisen kuussatasen hannemannin kovalla laukulla samaan hintaan, jos jotakuta kiinnostaa (EMG:issä 24V tammikerma modaus). http://www.thomann.de/fi/esp_ltd_jh600_bk.htm

Kyllä lähtis ennemmin hannemani mukaan jos samaan rahaan sais :D onneks on pa niin eipä tarvi halutakkaan moista :D
Näin on!
Vladi
24.03.2013 11:59:02 (muokattu 24.03.2013 12:00:08)
Saako tänne laittaa "käänteisesti" turvonneita hintapyyntöjä? Nimittäin eilen torilla näkyi hetken aikaa 80-lukulainen JCM 800, hintaa taisi olla 450e. Eipä ole enää torilla. Tavallaan harmittaa myyjän puolesta, koska parisataa euroa hintaa nostamallakin tuo olisi ollut selvästi halvempi, kuin muut torin JCM 800:et ja mennyt varmasti helposti kaupaksi. Noh, veikkaisin ainakin, että tuossa kaupassa olivat tyytyväisiä sekä ostaja, että myyjä. :)
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
jyrkalt
24.03.2013 12:09:15
Vladi: Saako tänne laittaa "käänteisesti" turvonneita hintapyyntöjä? Nimittäin eilen torilla näkyi hetken aikaa 80-lukulainen JCM 800, hintaa taisi olla 450e. Eipä ole enää torilla. Tavallaan harmittaa myyjän puolesta, koska parisataa euroa hintaa nostamallakin tuo olisi ollut selvästi halvempi, kuin muut torin JCM 800:et ja mennyt varmasti helposti kaupaksi. Noh, veikkaisin ainakin, että tuossa kaupassa olivat tyytyväisiä sekä ostaja, että myyjä. :)

Mua taas harmittaa tuo torin SamAmpin hinta.
Loistava styrkkari. Suomessa vaan aika tuntematon ja aika polkuhintaan se oli eilen ainakin vielä torilla. Jos mulla olis tilanne yhtään vakaampi ku mitä nyt on niin nappaisin sen samantien torilta pois.
Terry Pantheras
24.03.2013 12:16:10
mpekkanen: Itsellä on joskus ollut 50w jubilee nuppi ja ihmettelen kyllä jos se on jonkun mielestä soundillisesti useiden tonnien arvoinen peli. Enkä usko ,että se 100w on paljoakaan sen kummempi.
Itse en ostaisi edes tonnilla moista nuppia. Tämä on vain oma mielipiteeni ja perustuu siihen soundiin joka siitä vehkeestä aikoinaan lähti.
Minusta ihan tavallinen 800 sarjan nuppi on parempi tai ainakin yhtä "hyvä".

Eikös noita n. tonnilla, eikä tonneilla ole myyty? Mielestäni ihan persutin hyväsaundinen nuppi, ainakin se 100W. Kahdella olen soitellut.
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
jii.haanpaa
24.03.2013 13:41:27
Terry Pantheras: Eikös noita n. tonnilla, eikä tonneilla ole myyty? Mielestäni ihan persutin hyväsaundinen nuppi, ainakin se 100W. Kahdella olen soitellut.

Offaria: hyvin usein jubileen saundimaailmaa (higain/tumma/jne) kuvailtaessa näkee/kuulee selvästi, että vahvaria on testattu lead-"kanavalla", gainit täysillä ja masteri pienellä. Ei välttämättä se paras ratkaisu kaikkeen/mihinkään menoon.

Strato, rytmikanava, gainia maltillisesti, masteria reilusti, niin jopa parjatulle rhytm clippingille alkaa löytyä perusteita.

Se mikä jubileesta tekee kuitenkin jubileen, taitaa olla tone stackin toteutus. Onhan se toki muutenkin aivan erilainen kytky kuin esim JCM800:n, vaikka niitä samanlaisiksi usein väitetäänkin.
Räbbänä
24.03.2013 16:12:10

Niin hyvää hintaa kun edes 600 sarjalaisista ei meinaa saada 650€ saatika sitten 400.

Omasta nelisatasesta Viperista maksoin aikoinaan 680 euroa kotikylän kivijalasta ostettaessa. :D
↑↑↓↓←→←→BA
kingnothing
24.03.2013 20:47:15
Vladi: Saako tänne laittaa "käänteisesti" turvonneita hintapyyntöjä? Nimittäin eilen torilla näkyi hetken aikaa 80-lukulainen JCM 800, hintaa taisi olla 450e. Eipä ole enää torilla. Tavallaan harmittaa myyjän puolesta, koska parisataa euroa hintaa nostamallakin tuo olisi ollut selvästi halvempi, kuin muut torin JCM 800:et ja mennyt varmasti helposti kaupaksi. Noh, veikkaisin ainakin, että tuossa kaupassa olivat tyytyväisiä sekä ostaja, että myyjä. :)

Pitää kommentoida tähän kun kerran osui silmiin. Käytiin tosiaan kyseinen nuppi kaverille tänään hakemassa, myyjällä tuntui olevan oikein hyvä käsitys näiden hinnoista. Halvan hinnan syynä oli se että vahvaria on vuosien saatossa modailtu (ja taas korjailtu takaisin) reippaasti suuntaan jos toiseenkin, chassiksen taakse oli porailtu ylimääräisiä reikiä kytkimille ym., eli ei missään nimessä mint- saatikka "keräilykuntoinen". Nyttemmin suurin osa modeista oli poistettu, jäljellä vain takapaneelista operoitava PPIVM-mastervolume. Saundi ja käytettävyys olivat kuitenkin kohdallaan, tyytyväisen oloisia olivat kumpainenkin osapuoli. :)
Rise! Black amps tear the sky. Feedback will free your mind and set you free. BURWEED, SHEENS
naavanka_
24.03.2013 20:49:57
Räbbänä: Omasta nelisatasesta Viperista maksoin aikoinaan 680 euroa kotikylän kivijalasta ostettaessa. :D

Samaa luokkaa maksoi meikän viper 407 uutena joskus -07.
Vladi
24.03.2013 20:52:58
kingnothing: Pitää kommentoida tähän kun kerran osui silmiin. Käytiin tosiaan kyseinen nuppi kaverille tänään hakemassa, myyjällä tuntui olevan oikein hyvä käsitys näiden hinnoista. Halvan hinnan syynä oli se että vahvaria on vuosien saatossa modailtu (ja taas korjailtu takaisin) reippaasti suuntaan jos toiseenkin, chassiksen taakse oli porailtu ylimääräisiä reikiä kytkimille ym., eli ei missään nimessä mint- saatikka "keräilykuntoinen". Nyttemmin suurin osa modeista oli poistettu, jäljellä vain takapaneelista operoitava PPIVM-mastervolume. Saundi ja käytettävyys olivat kuitenkin kohdallaan, tyytyväisen oloisia olivat kumpainenkin osapuoli. :)

Aivan aivan, no ehkä sen hinnan sitten ymmärtää. Toisaalta jos muutamat modausreiät ei haittaa ja tuossa on enää PPIMV jäljellä, niin onhan se ihan löytö sinänsä. Taisi tulla molemmille osapuolille hyvät kaupat, hienoa! :)
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
Mandarax
28.03.2013 21:06:44
Jackson RR3 850€. Just...
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=741887

Modattu ja upgreidattu, päätön pyynti silti (tai juuri sen takia..?)
I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx-
Fantasmic
28.03.2013 22:50:08
Mandarax: Jackson RR3 850€. Just...

Eisss.... Eikös Detonarit ole vieläpä Duncan designed eikä varsinaiset SD:t?
FensonGibder
29.03.2013 06:47:07
Fantasmic: Eisss.... Eikös Detonarit ole vieläpä Duncan designed eikä varsinaiset SD:t?

Yrität noilla soittaa 'skull fuck death revival', niin kaijuttimista kuuluu 'kedon kukkia kaikki on nää'
Riffi, nyt.
Jeszse
29.03.2013 07:39:39
Mandarax: Jackson RR3 850€. Just...

Toi on kyllä hurja. Onnea myyjälle vaan.
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
mpekkanen
29.03.2013 11:46:58
Hauskaa tässä ilmoituksessa on ,että myydään Custom Jackson

Kyllähän kitaroita voi itsekkin "customoida",mutta ei se tätä kitaraa tee Custom Jacksoniksi.

Custom Shop ja itse modattu on täysin eriasia. Sekin on jo ihan oma tarinansa onko tämä kitara muutenkaan näin arvokas?
jniska
29.03.2013 12:01:09
mpekkanen: Hauskaa tässä ilmoituksessa on ,että myydään Custom Jackson
Kyllähän kitaroita voi itsekkin "customoida",mutta ei se tätä kitaraa tee Custom Jacksoniksi.
Custom Shop ja itse modattu on täysin eriasia. Sekin on jo ihan oma tarinansa onko tämä kitara muutenkaan näin arvokas?

Eipä tuossa ilmoituksessa ollut mitään puhetta Custom Shop Jacksonista. Ei edes viitettä sellaiseen, puhuttiin vain custom Jacksonista. Custom sanan käyttö ei liene kenenkään yksinoikeus.

Mielenkiintoinen asia on, kun liikenteessä löytyy näitä liikennepoliiseja ( omasta mielestään), pillupoliisistakin olen kuullut ja täällä Mnetissä on sitten läjä hintapoliiseja.
Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !!
mpekkanen
29.03.2013 12:51:58
jniska: Eipä tuossa ilmoituksessa ollut mitään puhetta Custom Shop Jacksonista. Ei edes viitettä sellaiseen, puhuttiin vain custom Jacksonista. Custom sanan käyttö ei liene kenenkään yksinoikeus.

Mielenkiintoinen asia on, kun liikenteessä löytyy näitä liikennepoliiseja ( omasta mielestään), pillupoliisistakin olen kuullut ja täällä Mnetissä on sitten läjä hintapoliiseja.

Mielenkiintoista on kun netistä löytyy näitä joiden luetun ymmärrys on apukoulutasoa.
Minähän kirjoitin että custom shop kitara ja itse modattu on kaksi eri asiaa.
Onko sinusta esim. Gibson les paul standard sama kuin les paul custom jos siihen on vaihdettu mikit?
Siis jos laitan myynti ilmoituksen jossa myyn les paul customin,aito Gibson.
Kitara on kuitenkin studio tai stankku malli johon on vaihdettu mikkejä tai jotain metalliosia.

Mikäs poliisi itse olet? Valitat toisten kirjoittamisesta,sen sijaan että jättäisit sen väliin niin päätät viisastella asioista.
Minulla on ollut Custom Shop jacksoneita ja kirjoitin siksi ettei kukaan vaan vahingossakaan sotkisi tätä kitaraa sellaiseen.
jyrkalt
29.03.2013 12:56:36
mpekkanen: Mielenkiintoista on kun netistä löytyy näitä joiden luetun ymmärrys on apukoulutasoa.

Sit on vielä tyyppejä joille koskaan ei ole mikään hyvin ja pitää vangätä asiasta kuin asiasta.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)