Anonymous-jazz 26.04.2004 13:34:44 | |
---|
Juu kun muusikko on veloissa niin eikun hanuri "kanikonttoriin" eli panttilainaamoon. En ole haitarimiehiä ollenkaan, soitan itse koskettimia (pianoa/syntetisaattoria jne. sekä rumpuja erittäin hyvin), siinä ohessa tuli kuitenkin opeteltua näppäinhaitaria soittamaan vuonna 1994 kun isoisäni osti minulle tuollaisen HOHNER hanurin.. Pasaka juttu että se on vietävä väliaikaisesti panttilainaamoon. Teemujazz |
Sertzo S 26.04.2004 13:50:19 | |
---|
Yritähän lunastaa se kuitenkin sieltä pois! ja sitten harmonikka harteille ja herbapulllo persetaskuun, sekä tilut tiskiin. |
R.W. Piuha 26.04.2004 14:03:41 | |
---|
"Jos rahahuolet painaa,kyllä Pantti lainaa!" Jotenkin noin meni joskus Mansessa yhen kanikonttorin mainoslause. Voi voi,mulla on tämän tästä joku värkki kanissa,nytkin on sekalaista laitteistoa "turvassa",muuten vois mennä myyntiin,ja sitten kaduttais ! |
jeppeq 26.04.2004 19:31:17 | |
---|
mansesterissa näytti olleen vallan taiteilija t.selin tiskin takana, kun kävin extempore kattomassa tässä, olisko mitään "sopivaa investointia" tarjolla, ei ollu ku dj-tyyppisiä cd-soittimia,joita en tarvi. |
Anonymous-jazz 30.04.2004 21:49:14 | |
---|
Juu kun muusikko on veloissa niin eikun hanuri "kanikonttoriin" eli panttilainaamoon. En ole haitarimiehiä ollenkaan, soitan itse koskettimia (pianoa/syntetisaattoria jne. sekä rumpuja erittäin hyvin), siinä ohessa tuli kuitenkin opeteltua näppäinhaitaria soittamaan vuonna 1994 kun isoisäni osti minulle tuollaisen HOHNER hanurin.. Pasaka juttu että se on vietävä väliaikaisesti panttilainaamoon. No ei sitten kelvannutkaan heille. Kun yksi nappula mikä säätää näitä ääniasetuksia ei skulannut heidän mielestä kunnolla... Kyllä se nappi toimii kuitenkin mutta on hieman jäykempi. No hyvä että hyvä haitari ei mennyt heille myyntiin ja kun vielä se maksoi aikanaan ihan 2,999 mk. Teemujazz |
ja kun vielä se maksoi aikanaan ihan 2,999 mk. 2 mk 999 penniä? aivan hirrveetä menoa! |
dartman 04.05.2004 14:27:04 | |
---|
2 mk 999 penniä? Vähän sama kuin nykyinen bensahinnoittelu. 1,159€/litra. Ja Suomessa ei ole edes sentit ja kahdet sentit käytössä ja bensayhtiöt hinnoittelee vielä kymmenesosasenteillä bensansa. Köyhää ihmistä huijataan, sanon minä. "Sillon ku skulataan sillon jorataan." |