L.C.F 28.04.2004 19:54:28 | |
---|
Sori.. pakko pistää.. Malleus Maleficarum(noita vasara) Jahdatkaa minua, jahdatkaa jumalaanne! Kun minut kiinni saatte, saatte kokea tuskan, kuoleman rauhan.. Haluan tappajaani kiittää, haluan teidän sielunne kuoleman mustaamalla viikatteellani niittää! Kaivakaa esiin hautani jos sen löydätte! Polttakaa ruumiini jos sen löydätte.. Mutta minun loputonta työtäni ette voi lopettaa! Työtä jota joku pitäisi kirouksena.. Loputon pelko, loputon viha, loputon kipu, loputon veren kaipuu.. Itseänne tästä syyttää saatte! Ette suoneet minulle edes haudan rauhaa! Olette ansainneet vihani! Olette ansainneet kuulla kuolleiden sanoman! Kuuletko jo kuolleiden puhetta? Se on niin hiljainen, ettei sitä voi kuulla ellei tuuli sitä korvaasi kuiskaa.. Joka sen kuulee saa viimeiseksi nähdä kuoleman naamioni.. Silmieni kautta näet kuolemasi.. Antakaa sit vähä armoa.. "Hautala, 7 miljoonaa kiloa kaadettuja hautakiviä" |
Xebeche 29.04.2004 00:09:49 (muokattu 29.04.2004 00:11:08) | |
---|
Antakaa sit vähä armoa.. Todella kova lopetusrivi. Omaperäinen ratkaisu! Tekstisi on muuten aika perusmustikkaa. Aika vaikea tätä on kommentoida - muuten kuin että tekee tehtävänsä. Puhu vertauksin sokeille / Kivin, kepein kopeille / Sanoin suorin sioille / Pienin muodoin suurisuille. |
Definhel 30.04.2004 14:57:45 | |
---|
Butter those hammers! möhöhö |
Super-Jari 01.05.2004 05:12:52 | |
---|
Aika heikko teksti. Varmaankin suomenkielen vuoksi. Nauratti lähinnä siksi että tein joskun samannimisen tekstin. Black metal elää ja voi hyvin. Sacred excrement |
tuleehan toi eittämättä halvemmaksi kuin psykoterapiassa ravaaminen. "if we can´t be free, let´s at least be cheap!" - Frank Zappa |
routa 05.05.2004 16:30:48 | |
---|
vihan täytteistä tekstiä...ja varsinkin kun tunnen kaverin niin siihen tulee lisää syvyyttä world?...is playground of slaughter...god is one sadistic bastard...dont´s you think? |
L.C.F 07.05.2004 15:06:52 | |
---|
kts kommenteistanne... "Hautala, 7 miljoonaa kiloa kaadettuja hautakiviä" |
PlasmaDemon 10.05.2004 22:37:47 | |
---|
kts kommenteistanne... Kannattaisi vähän otella turhia kliseitä pois..... Ihan menevää jos soveltais kunnon hakkuu death/black-örinä metalliin... =) "rock-kikjeppi!":
huusi ryssä, kun voodoo-kitaran kaatopaikalta löysi. |
Waldemar O Toy 15.05.2004 14:05:38 | |
---|
Eikös Tobias Sammetin Avantasia ole tehnyt samannimisenbiisin? Mitäpä tuolla väliä, instrumentaali muistaakseni ja kuka nyt biisinnimiä kopioisi... Olen taas vähän off-topic.. Olen juuri alkanut pitämään Mötley Crüesta. Pelottavaa, eikö vain? |
Danny s 15.05.2004 15:34:19 | |
---|
En kyllä pääse mihinkään siitä, että lukiessani näitä tekstejä ymmärrän miksi itsemurhakäyrät naputtavat taulukon kattoon. Oikeasti, mitä liikkuu ihmisen päässä jotka tekee näitä biisejä? Kuole, kuole, Noita vie pään murha, murha, Muistitko rään. huh.. |
lxi 15.05.2004 15:40:29 | |
---|
Eikös Tobias Sammetin Avantasia ole tehnyt samannimisenbiisin? Mitäpä tuolla väliä, instrumentaali muistaakseni ja kuka nyt biisinnimiä kopioisi... Olen taas vähän off-topic.. Tuon nimen historia on kuitenkin syvällä keskiajalla, että ei Sammetkaan sitä ihan itse keksinyt. "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
Waldemar O Toy 15.05.2004 16:16:26 | |
---|
Enpä minä niin tainnut väittääkään. Oli taas vaan ihan juttu mikä tuli mieleen. Olen juuri alkanut pitämään Mötley Crüesta. Pelottavaa, eikö vain? |
Incarnation 16.05.2004 16:28:44 (muokattu 16.05.2004 16:29:45) | |
---|
En kyllä pääse mihinkään siitä, että lukiessani näitä tekstejä ymmärrän miksi itsemurhakäyrät naputtavat taulukon kattoon. Oikeasti, mitä liikkuu ihmisen päässä jotka tekee näitä biisejä? Ei näitä ihan tosissaan kannata ottaa. Vaikka sisältö olisikin kuoleman kylmyyttä ja kalman katkua, niin ei kirjoittaja aina pode itsemurhaa. Esimerkiksi minä kirjoitan melkolailla synkkiä, epätoivoisia ja muutenkin sellaisia ei-iloisia tekstejä mutta silti olen (tai ainakin koen olevani) keskimääräistä iloisempi, onnellisempi ja mieleltäni keskimääräistä tasapainoisempi ihminen.´ Mutta siis eihän tämä teksti mitään massasta poikkeavaa ole. "Oulun Riossa THX-äänet kun paukkaavat välillä niin, että munuaiset lepattaa ja perna komppaa jazz-tanssilla."
-Jaristoteles |