hallu 25.03.2013 20:45:29 | |
---|
IntriguingMan: Jo Bajan omistaneet karjuvat riemusta. No mulla on baja, mutta en osaa riemuita hintojen noususta:-(, se nimittäin tarkoittaa että saan palkallani aikaisempaa vähemmän. Bajan hinnan (huom, ei arvon vaan hinnan) nousu on laiha lohtu siihen verrattuna vallankin kun omani ei ole edes kaupan. Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
McLeach 25.03.2013 22:55:25 (muokattu 25.03.2013 22:56:59) | |
---|
Pahasti pelottaa mitä jatkuvasti metsästävälleni Road Wornille käy, nyt hinta tompalla jo yli tonnin. Ja ylöspäin varmasti menossa kun tuotanto ilmeisesti lopetettu. Se päivä kun toi 60 luvun malli tulee torille niin uusi maksaa varmaan custom shop -luokkaa... Ja tosiaan aika karua kattoa paljon esim classic seriesin perus mehikaanit maksaa kun joku vuosi sitten ne oli niitä halpiksia joita ei kehannu ostaa. Kohta ne on niitä mihin säästän 2 vuotta rahaa ja kuolaan perään. Aika hyvä veto fenderiltä sinänsä. |
AngieRainbow 26.03.2013 00:32:19 | |
---|
McLeach: Pahasti pelottaa mitä jatkuvasti metsästävälleni Road Wornille käy, nyt hinta tompalla jo yli tonnin. Ja ylöspäin varmasti menossa kun tuotanto ilmeisesti lopetettu. Se päivä kun toi 60 luvun malli tulee torille niin uusi maksaa varmaan custom shop -luokkaa... Ja tosiaan aika karua kattoa paljon esim classic seriesin perus mehikaanit maksaa kun joku vuosi sitten ne oli niitä halpiksia joita ei kehannu ostaa. Kohta ne on niitä mihin säästän 2 vuotta rahaa ja kuolaan perään. Aika hyvä veto fenderiltä sinänsä. Niitä harvoja kitaroita, joiden myymistä kadun on juurikin tommonen road worn 60s strato. Ostin käytettynä pajalta muistaakseni noin 700 eurolla. Se oli hyvä kitara. Huoh... What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Muovinen 26.03.2013 12:32:48 | |
---|
No olipas hyvä, että möin sen just 500 erkillä! Eiku... |
I3enjam1n 26.03.2013 13:51:06 | |
---|
Muovinen: No olipas hyvä, että möin sen just 500 erkillä! Eiku... Minäkin tykkään!! :D Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet. |
vkl 26.03.2013 15:53:38 | |
---|
Juurikin viimeviikolla kyselin kotimaisesta musiikkiliikkeestä baja teleä. Hinta oli 785€. |
Muovinen 26.03.2013 17:23:04 | |
---|
I3enjam1n: Minäkin tykkään!! :D No siellä on varmaan suu messingillä!:) Ei minua kyllä oikeasti harmita, hyvä vaan että meni arvostavampaan kotiin. Oon saanu mulle sopivampia kitaroita jo tilalle. Tele on hieno soitin, mutta sen soundille on mun musassa aika vähän käyttöä. Vielä joskus hankin moisen takaisin. |
Hi-Power 26.03.2013 17:51:03 | |
---|
McLeach: Pahasti pelottaa mitä jatkuvasti metsästävälleni Road Wornille käy, nyt hinta tompalla jo yli tonnin. Ja ylöspäin varmasti menossa kun tuotanto ilmeisesti lopetettu. Se päivä kun toi 60 luvun malli tulee torille niin uusi maksaa varmaan custom shop -luokkaa... Ja tosiaan aika karua kattoa paljon esim classic seriesin perus mehikaanit maksaa kun joku vuosi sitten ne oli niitä halpiksia joita ei kehannu ostaa. Kohta ne on niitä mihin säästän 2 vuotta rahaa ja kuolaan perään. Aika hyvä veto fenderiltä sinänsä. Elä oo niin tarkka väristä ja laita tuolta alle 800€ sellanen strato... http://www.keminmusiikki.fi/cat/product_details.php?p=3454 |
Ziggy Bubba 26.03.2013 18:08:01 | |
---|
|
gibson1970 27.03.2013 00:09:21 | |
---|
|
Vilpur1 27.03.2013 06:35:47 | |
---|
gibson1970: Eivät myy Fendereitä enää. Piste. Minkähän takia? Kysymysmerkki. Etsin soittokamoista soittotaitoa. Ei ole tullut vastaan... |
2randpo 27.03.2013 16:58:40 | |
---|
McLeach: Ja tosiaan aika karua kattoa paljon esim classic seriesin perus mehikaanit maksaa kun joku vuosi sitten ne oli niitä halpiksia joita ei kehannu ostaa. Kohta ne on niitä mihin säästän 2 vuotta rahaa ja kuolaan perään. Aika hyvä veto fenderiltä sinänsä. Niin joo. Mutta ei ne vieläkään laatuun nähden kalliita ole. Classic Series-straton vikoja (joidenkin mielestä) lienevät siis edelleen halpa hinta, muovilakka, humpparirouttaus tallamikille, loivempi contour sekä mikit. Mikit on mun mielestä hieman huonot, noilla muilla seikoilla ei ole merkitystä. Fendähän tarjoaa nyt 50-100 euron alennusta soittimistaan. Insanely happy |
Gabe 27.03.2013 19:03:03 | |
---|
Tuo Bajan hinnan nousi harmittaa minua siinä mielessä kun olen jo jonkun aikaa hieman pohtinut edullisemman Telen ostamista tuohon joukon jatkoksi. Baja on ollut yksi vahva ehdokas, mutta nyt tuo uusi hinta on sen verran korkea että pistää hieman miettimään, eihän tuo siis kallis nytkään ole... mutta parin sadan lisäpanostuksella saisi kuitenkin jo MIJ Fenderin. Mielenkiintoista seurata miten tuo uusi hinta ostajien keskuudessa otetaan vastaan. |
Gabe: Tuo Bajan hinnan nousi harmittaa minua siinä mielessä kun olen jo jonkun aikaa hieman pohtinut edullisemman Telen ostamista tuohon joukon jatkoksi. Baja on ollut yksi vahva ehdokas, mutta nyt tuo uusi hinta on sen verran korkea että pistää hieman miettimään, eihän tuo siis kallis nytkään ole... mutta parin sadan lisäpanostuksella saisi kuitenkin jo MIJ Fenderin. Mielenkiintoista seurata miten tuo uusi hinta ostajien keskuudessa otetaan vastaan. Mie ostin Bajani käytettynä Torilta: 400 € "Oon kans käyny (Bassodadassa) stalkkaamassa. Ne puhuu vaan asiaa ja mitään ei tapahdu" - lavaamo |
vkl 27.03.2013 19:50:01 | |
---|
Gabe: Mielenkiintoista seurata miten tuo uusi hinta ostajien keskuudessa otetaan vastaan. Ennen kesää meinasin käydä ostamassa moisen... |
Stone 27.03.2013 23:15:34 | |
---|
hemmo: Mie ostin Bajani käytettynä Torilta: 400 € Vaihdoin juuri Fender 60's CP straton päikseen Bajaan ;) If you want heavy metal, listen to John Lee Hooker, listen to that motherfucker play. Thats heavy metal. Thats armour! - Keith Richards |
kousmanen 28.03.2013 23:58:22 | |
---|
Itse ostin DLX-musicista viime kesänä Bajan hintaan 666e, ja nyt näyttäisi olevan hintaa 798e. Aikamoinen harppaus kieltämättä. |
Ziggy Bubba 29.03.2013 00:03:59 (muokattu 29.03.2013 00:04:13) | |
---|
Ostin pari kuukautta sitten Kurt Cobain Jaguar -sigun samaan hintaan kuin se on yhä Thompalla. Ehkä eivät ole sitä ehtineet vielä nostaa. |