jigsore 14.01.2013 12:49:44 | |
---|
Cynic-yhtyeen laulajakitaristi ja rumpali tavattu keikan jälkeen. Varsinkin ulkomaan eläville on vaivaannuttavaa sönköttää, hyvästä keikasta taisin kiitellä ja kyselin milloin tulevat takaisin. |
Linnunlaulupuu 14.01.2013 16:32:21 | |
---|
Epämuusikko: Tiesin että sinuun voi tässä asiassa luottaa! En haluais kerskua kohtaamisilla, mutta nämä tarinat ovat tosia! "Sitten tuli monia hittejä leijat ehkä suukon antaa saan viimeiseen mieheen" |
velipesonen 14.01.2013 16:49:15 | |
---|
No nyt kun alettiin ns. todellisesta kuumasta sarjasta puhua, niin pakko lyödä supervaltti pöytään: Olen soittanut kaksi keikkaa Sir Mr Tafin bändissä. Pistäkäähän pojat ja tytöt paremmaksi. I was born out of the box and I never found my way in. - Veli Pesonen |
Epämuusikko 22.01.2013 22:22:58 | |
---|
velipesonen: No nyt kun alettiin ns. todellisesta kuumasta sarjasta puhua, niin pakko lyödä supervaltti pöytään: Olen soittanut kaksi keikkaa Sir Mr Tafin bändissä. Pistäkäähän pojat ja tytöt paremmaksi. Itse olen useamman. http://et.wikipedia.org/wiki/Raivo_Tafenau "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Riiski 26.02.2013 16:23:45 | |
---|
Irwin Goodmanin tapasin pari kertaa 80-luvulla. Esitteli mulle muovisesta silakkaämpärin kannesta tekemänsä plektran; noin 10 senttiä pitkä lärpäke. Sanoi komppaamisen onnistuvan kovemmassakin kännissä. |
Epämuusikko 26.02.2013 17:27:56 | |
---|
Riiski: Irwin Goodmanin tapasin pari kertaa 80-luvulla. Esitteli mulle muovisesta silakkaämpärin kannesta tekemänsä plektran; noin 10 senttiä pitkä lärpäke. Sanoi komppaamisen onnistuvan kovemmassakin kännissä. No onnistuiko? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
hoja 26.02.2013 22:52:04 | |
---|
Toni Wirtanen kysyi multa kerran miten muumiota tehdessä poistettiin aivot ennenvanhaan Egyptissä. Tämä kysymys televisioitiin. Oon pelannut katukoristurnauksessa Ilkka Alangon joukkuetta vastaan. Siinä oli Tapio Liinoja kanssa. Ilkka oli nopea ja Liinoja hidas, muttei yhtä hidas kuin minä. Pekka Myllykoski oli aika hönössä kerran baarissa. Lopuksi, varmuuden vuoksi, tavaan vielä kyseiset muusikot. Mikäli ymmärsinkin kysymyksenasettelun ihan svituralleen: To-ni Wir-ta-nen Ilk-ka A-lan-ko Ta-pi-o Liin-o-ja Pek-ka Myl-ly-kos-ki K100 #8
Minäkö tyhmä? Nyt en ymmärrä.. |
joku muu sikko 27.02.2013 09:37:02 (muokattu 27.02.2013 09:38:25) | |
---|
Tulin kerran Marita Taavitsaisen kanssa samalla koneella Kanarialta, eli olen käytännöllisesti katsoen saanut siltä toosaa. |
Epämuusikko 27.02.2013 10:27:45 | |
---|
joku muu sikko: Tulin kerran Marita Taavitsaisen kanssa samalla koneella Kanarialta, eli olen käytännöllisesti katsoen saanut siltä toosaa. Olitte samassa toosassa. Tämä ketju on hieman. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Riiski 27.02.2013 10:36:01 | |
---|
Epämuusikko: No onnistuiko? Näyttihän tuo onnistuvan. |
lapio 28.02.2013 14:58:00 | |
---|
Ostin eilen High on firen keikalta paidan. Matt Pike toi vaihtorahat. Sanoin sille moi. |
artope 26.03.2013 14:10:42 | |
---|
Minäpäs juttelin juuri puhelimessa V-P Lehdon kanssa! "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Epämuusikko 26.03.2013 16:50:11 | |
---|
artope: Minäpäs juttelin juuri puhelimessa V-P Lehdon kanssa! Kuka hän on? "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
artope 26.03.2013 18:40:03 | |
---|
Epämuusikko: Kuka hän on? Mietipä sitä... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
HaloOfFlies 26.03.2013 23:06:53 | |
---|
Olen tavannut King Crimsonin alkuperäisen rumpalin Michael Gilesin kesällä 2010 Raahen Rantajatseilla. Muutama sana tuli vaihdettua ja sain nimikirjoituksen festarilippuun. We're like migrating birds, we smell the air and scratch our arses and say, "Hmm think it's time." - Brian Johnson S.M.A.K.-jäsen #5 |
artope: Mietipä sitä... Nyt on pakko kysyä,et miksi pitäisi miettiä V-P Lehtoa...? Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
artope 27.03.2013 14:19:30 | |
---|
House Band: Nyt on pakko kysyä,et miksi pitäisi miettiä V-P Lehtoa...? Tsoukkina heitin... Ja valheellisesti vieläpä... sehän oli Vee-Pee Lehto... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
House Band 27.03.2013 14:26:38 | |
---|
artope: Tsoukkina heitin... Ja valheellisesti vieläpä... sehän oli Vee-Pee Lehto... Sekin vielä... Ettäs kehtaat valehdella vanhalle äijälle. Soittaja soittaa,haitaristi haittaa. |
artope 27.03.2013 21:51:32 | |
---|
House Band: Sekin vielä... Ettäs kehtaat valehdella vanhalle äijälle. Nii-i, vanha äijä valehtelee vanhalle äijälle vanhasta äijästä... "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
hevikukko 27.03.2013 23:22:56 (muokattu 27.03.2013 23:26:27) | |
---|
Nyt täytyy kyllä kehaista ainakin yksi mieleen jäänyt tapaaminen. Ronnie Dio löytyi Siljan risteilyltä 1998 kun yksinäni haahuilin juhlakunnossa laivan dekkejä. Kun hiffasin kuka kaveri siellä istuu laivan yläkansien nokassa katsellen merelle, jouduin sellaisen ison pelottavan näköisen peikkoporukan ympäröimäksi samalla sekunnilla. Kysyin joltain isoista kavereista tuona aamuyönä kauniisti jos voisin jutella herran kanssa ja sanoo terve! ? Porukka ympärilläni oli kuin suoraan leffasta ja yksi kävi sanoo jotain Ronnielle. Yhtäkkiä kaikki oli iloisen näköisiä ja astui sivuun kun Ronnie käveli luokseni. Hän oli mitä mahtavin, iloisin ja sydämellisin tyyppi ja juteltiin niitä näitä pari minuuttia. Lopuksi käteltiin sekä naurettiin läpille ja hän kirjoitti nimmarinsa mulle nimelläni omistettuna :D Kiva muisto ja nyt jälkeenpäin olen kieltämättä otettu tuosta hetkestä. Jos korvissasi soi, ne on vain nuotteja... |