WildChild 03.05.2004 11:50:59 | |
---|
Mitäs olette mieltä tälläisesta herrasta? Laulaa hyvin ja kovaa ja korkealta sekä vibrat toimii.. Kommentteja..? Jos joku ei tiedä niin ko. on Axel Rudi Pellin laulaja |
Syvempää analyysiä en osaa tehdä, mutta yksinkertaisesti diggaan miehen laulusta pirusti. |
Guitar69 05.05.2004 10:31:51 | |
---|
Haen tuota Rudi Pelliä, kommenttia sit.. |
Guitar69 06.05.2004 14:35:02 | |
---|
Lienee (taas jälleen) makuasia, mutta ihan väärinhän tuo kaveri laulaa ainakin mun korvaan. |
sielunvihollinen 06.05.2004 17:18:25 | |
---|
Lienee (taas jälleen) makuasia, mutta ihan väärinhän tuo kaveri laulaa ainakin mun korvaan. Saako kysyä mikä vikana (ssis teknisesti)? Itse pidän paljon tuon tyylisestä laulusta (jos nyt on sama laulaja kyseessä, rudi pellissä on kai laulaja vaihtunut joskus). Juuri tuollainen särö melodisessa laulussa on makean kuuloinen |
Vilhelmus 06.05.2004 17:37:01 | |
---|
Lienee (taas jälleen) makuasia, mutta ihan väärinhän tuo kaveri laulaa ainakin mun korvaan. Ihan väärin? Epävireessä vai? |
Guitar69 07.05.2004 22:13:42 | |
---|
Jees, eli en nyt sitten tiedä onko tuo se nykyinen vai edellinen laulaja?..Aika uutta matskua latasin yhden biisin verran.. Joo, siis eihän se nuotin vierestä mene?!:D (ilmeisesti kaikkien melodisesti laulavien yhtyeiden laulut vedetään nuotilleen, viim. auto-tunerilla:) Mun korvaan esim. vibra kuulostaa äänen "työntämisellä", jota olen myös äänen pakottamiseksi kuullut kutsuttavan. sielunvihollinen: Pidän esim. Allenin säröstä, mutta tuossa Rudi Pellin matskussa pisti korvaan.. |