Broadcaster 21.03.2013 21:31:30 | |
---|
Fantasmic: Ei tuo kyllä mitään suurta nerokkuuttakaan osoita, sori nyt vaan. Ei kai mun tarvitse täällä kellekään mitään osoittaakkaan. Se nyt on vaan pahainen myynti-ilmoitus, ei mitään vakavampaa. |
Trebla 21.03.2013 21:31:50 | |
---|
Emmää hitä ihmettele, että on hilliä, mutta kun o hualahilliä -- Hono-Konstu |
Laulava Kylätohtori 21.03.2013 22:17:42 | |
---|
Jytäurpo: Ebayssä yksi buy it now 1500 taalaa, halpaa ku saippua! edit: Jaa on siellä toinen hevosenkuvalla $1994. Ei jumalauta sentään... on ihmiset vaan tyhmiä, ei voi muuta sanoa... Tuohon hintaan saisi sentään loistavan ptp-vahvarin... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
jarmo vh 21.03.2013 22:56:05 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei jumalauta sentään... on ihmiset vaan tyhmiä, ei voi muuta sanoa... Tuohon hintaan saisi sentään loistavan ptp-vahvarin... Mutta entäpä, jos haluaa Klonin? Ihmiset maksavat paljon suurempiakin summia yhdestä jos toisesta tavarasta, kuten esimerkiksi tauluista, jotka eivät esitä mitään. Tai lasiesineistä, kolikoista, postimerkeistä, kitaroista, autoista... Tyhmiä ollaan koko porukka. Mitä vanhempi sitä vanhempi. |
JaaGeRMaisTeR 22.03.2013 05:47:44 | |
---|
Broadcaster: Myynti-ilmoitus on minun. Myytävänä oleva tuote on minun. Miksi ongelma näyttää olevan sinun? Vastasin kysymykseen, joka oli aiemmin. Miksi sinun ilmoitus laitettiin tämän topicin alle. Näin on! |
I3enjam1n 22.03.2013 07:42:13 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Ei jumalauta sentään... on ihmiset vaan tyhmiä, ei voi muuta sanoa... Tuohon hintaan saisi sentään loistavan ptp-vahvarin... Mutta sepä onkin siinä, että jotka ostaa noita originaaleja Klon Centaureja, niillä on jo nurkat täynnä vitnak- ja putiikkivahvistimia. Uudella vahvistimella ei saa vanhaan lisää, mutta Klonilla voi saada... Noh, tosin en kyllä itsekään ostaisi mitään yli 200e säröä/boostia, saati sitten yli 1500e. :) Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet. |
jyrkalt 22.03.2013 08:04:15 (muokattu 22.03.2013 08:06:26) | |
---|
Fantasmic: Ei tuo kyllä mitään suurta nerokkuuttakaan osoita, sori nyt vaan. Ja miksi ilmoituksen pitäisi olla nerokas? Kiipit simppel kiipit stupid on monesti tehokkaampi kuin verbaalinen akrobatio. Toi Klon on sellainen pedaali, että joka tietää mistä puhutaan ja on kiinnostunut, tietää kyllä hintatason pedaalista. Hintatasokin toki muuttuu ja tän päivän hinta on hyvä tarkistaa jos tuollaisen aikoo ostaa. Enemmän soittelijana kuin keräilijänä mun mielestä mikään pedaali ei ole tuon arvoinen. Keräilijät ajattelee asian toisella tavalla ja maksaa sen mikä sen purkin hinnaksi sitten muodostuu. Väitän kuitenkin että Suomessa tuosta on hankala saada ebayn hintoja. Hyvin hankala.. Edit: Muistin muuten yhden kultaisen Klonin hepalla joka vaihtoi omistajaa täällä härmässä 880€:lla. Mielestäni Klonin ilmoitus on todella ok. |
punk s blood 22.03.2013 08:55:22 | |
---|
jyrkalt: Mielestäni Klonin ilmoitus on todella ok. Juuri näin. Erittäin hienoa, että ilmoitus on laitettu ylipäätänsä tänne torille (eikä suoraan Ebayhin). Noita ei ihan joka päivä vastaan tule, ja nyt sellainen olisi saatavilla, jos sen haluaa. Hinnan määrittely tuolle Suomen markkinoilla on melkeimpä mahdotonta, ja ostajat harvassa. |
Hynkel 22.03.2013 09:03:14 | |
---|
jyrkalt: Enemmän soittelijana kuin keräilijänä mun mielestä mikään pedaali ei ole tuon arvoinen. Keräilijät ajattelee asian toisella tavalla ja maksaa sen mikä sen purkin hinnaksi sitten muodostuu. Hyvin sanottu ja täysin totta. Ilmoitus on ihan asiallinen, ja jos joku ylipäätään tuon Klonin tietää, kyllä se hintatasokin on tiedossa. Tässä on pointtina nimenomaan se, ettei tuo ole edes välttämättä ns. käyttökamaa vaan nimenomaisesti keräilijän heiniä. Itse luultavasti harkitsisin vasta jos olisi varaa myös vintage-kitaraan, mutta minen ookkaan mikään oikea kamarunkkari, pelkkä runkkari vaan... Tällaisissa ilmoissa ei tietenkään ole mitään vikaa jos tuote sen sallii. Nyt sallii. Näkisin ongelmana vasta jos myydään jotain bulk-tavaraa jota on pilvin pimein muuallakin - sellainen pitäisi osata kyllä hinnoitella. Toisaalta, olen jotenkin alkanut näitä tarjousilmoituksia sietämään hieman paremmin kun tein äärettömän hyvät kaupat hiljattain juuri tältä pohjalta :) Ostajana siis. C'é solo un Capitano. |
Laulava Kylätohtori 22.03.2013 09:37:54 | |
---|
jarmo vh: Mutta entäpä, jos haluaa Klonin? Ihmiset maksavat paljon suurempiakin summia yhdestä jos toisesta tavarasta, kuten esimerkiksi tauluista, jotka eivät esitä mitään. Tai lasiesineistä, kolikoista, postimerkeistä, kitaroista, autoista... Tyhmiä ollaan koko porukka. Joo, oikeastaan pointtini oli, että eihän mikään särötin ole tuon arvoinen, mutta ymmärrän kyllä, että tässä maksetaan ihan muista asioista. Ja tapahtuu sitä toki tyhmempiäkin asioita ja mistä kukin on valmis maksamaan. Joku pistää 10000 parin viikon reissuun, mistä ei jää käteen mitään konkreettista, mutta on silti sijoitukseensa tyytyväinen... Ja jos rahaa on, niin blaa blaa jne. jne.... Oikeastaan ainoa ongelma on omassa liian paljon tulkinnan mahdollisuuksia sisältävässä tavassani tuoda tämä asia julki... Kukin ostakoon, mitä tahtoo jne.... ;) Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
jyrkalt 22.03.2013 20:30:13 | |
---|
Hynkel Belzepop: Itse luultavasti harkitsisin vasta jos olisi varaa myös vintage-kitaraan, mutta minen ookkaan mikään oikea kamarunkkari, pelkkä runkkari vaan... Ihailtavaa siviilirohkeutta. Olet idolini, muusa sekä mentoori ja pyrin elämään esimerkkisi mukaisesti :) Tällaisissa ilmoissa ei tietenkään ole mitään vikaa jos tuote sen sallii. Nyt sallii. Näkisin ongelmana vasta jos myydään jotain bulk-tavaraa jota on pilvin pimein muuallakin - sellainen pitäisi osata kyllä hinnoitella. Näin juuri. Kukaan ei osaa sanoa tuolle kyseiselle Klon- pedaalille mitään oikeaa hintaa. Sen päättää myyjä ja ostaja. |
VIPMetal 24.03.2013 08:05:42 | |
---|
Täytyy aiheeseen sanoa että torillakin vielä tavara liikkuu huolimatta päinvastaisista huhuista. Myin koko tarpeettomaksi käyneen kakkossetin parissa päivässä, hinta kun on kohdallaan ja varsinkin se asenne. Toki myynti-ilmoituksiinkin näin asiaan kuuluvan vaivan. Tapasinpa samalla muita harrastajia ja kävin mainioita keskusteluja. M.nettiä parhaimmillaan... =D Räkkimiehiä jo vuodesta 2000. |
Hynkel 24.03.2013 08:58:34 | |
---|
VIPMetal: Täytyy aiheeseen sanoa että torillakin vielä tavara liikkuu huolimatta päinvastaisista huhuista. Myin koko tarpeettomaksi käyneen kakkossetin parissa päivässä, hinta kun on kohdallaan ja varsinkin se asenne. Toki myynti-ilmoituksiinkin näin asiaan kuuluvan vaivan. Tapasinpa samalla muita harrastajia ja kävin mainioita keskusteluja. M.nettiä parhaimmillaan... =D Sama täällä, ei mitään valittamista. Minulla on viime aikoina ilmoitukset pysyneet torilla max. päivän-kaksi, jonka jälkeen kaupat tehty. Vartin kuluttaminen kunnon ilmoituksen tekemiseen saa ihmeitä aikaan, toki hinta pitää olla kiinnostava. Eikä myynnissä oo toisaalta ollut mitään kovin ihmeellistä... C'é solo un Capitano. |
svilo 24.03.2013 09:27:19 | |
---|
....ei mikään ole kallis, se on vain paljon rahaa ja yksi ostaja riittää :) Vanha viidakon sananlasku /s "It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish" |
Master Of The Universe 25.03.2013 17:47:00 | |
---|
Artist: Mikäs tuossa myynti-ilmoituksessa niin erityisen huonoa on, että se pitää tähän ketjuun lisätä? Pidin sitä huonona, erityisestä mitään maininnut. All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |
Jos takaisin aiheeseen... Mä tykkään simppeleistä ja informatiivisista ilmotuksista. Kielioppivirheet laskevat uskottavuutta ainakin mun mielestä. Yhdys sana virheet ja hutiloinnista johtuvat kiroitusvirheet. Jos joku viitsisi tsekata mun myynti-ilmoituksen ja antaa palautetta, arvoistaisin kovasti :3 E: Vähän siistin ilmoitusta, mielestäni se on aika kompakti ja informatiivinen. En halua poistaa aivan kaikkea, sillä sitten siitä tulisi "kuiva". |
LaMotta 25.03.2013 19:15:19 | |
---|
Supercolio: Jos takaisin aiheeseen... Mä tykkään simppeleistä ja informatiivisista ilmotuksista. Kielioppivirheet laskevat uskottavuutta ainakin mun mielestä. Yhdys sana virheet ja hutiloinnista johtuvat kiroitusvirheet. Jos joku viitsisi tsekata mun myynti-ilmoituksen ja antaa palautetta, arvoistaisin kovasti :3 Turhia, epäinformatiivisia korulauseita liikaa. (Lausutaan elämään kyllästyneellä äänellä): "Jos ei kiinnosta niin ei tiällä mikkää pakko oo olla. Työ tiijättä missä on ovet." |
Supercolio 25.03.2013 19:20:12 | |
---|
LaMotta: Turhia, epäinformatiivisia korulauseita liikaa. Tattista, pitänee vähän siistiä :P |
Master Of The Universe 25.03.2013 19:32:34 | |
---|
Supercolio: Jos takaisin aiheeseen... Mä tykkään simppeleistä ja informatiivisista ilmotuksista. Kielioppivirheet laskevat uskottavuutta ainakin mun mielestä. Yhdys sana virheet ja hutiloinnista johtuvat kiroitusvirheet. Jos joku viitsisi tsekata mun myynti-ilmoituksen ja antaa palautetta, arvoistaisin kovasti :3 E: Vähän siistin ilmoitusta, mielestäni se on aika kompakti ja informatiivinen. En halua poistaa aivan kaikkea, sillä sitten siitä tulisi "kuiva". Ei mikään kummonen. :) All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure.
-Quark- |
Supercolio 25.03.2013 19:37:25 | |
---|
Master Of The Universe: Ei mikään kummonen. :) Oliko toi nyt positiivisesti vai negatiivisesti? :D Semmoi 50-50? |