Räbbänä 23.03.2013 11:52:18 | |
---|
↑↑↓↓←→←→BA |
edenbeast 23.03.2013 12:43:06 | |
---|
Ostin Teleen Texas Specialit. Nyt pitäis vähän saundin muuttua. |
moikki 23.03.2013 13:11:56 | |
---|
Gibson Les Paul traditional 1960 zebra, kun halvalla sai. Ei muuten törrötä nauhojen päät.. Croowed - Savo Rock n roll |
Vilpur1 23.03.2013 13:23:30 | |
---|
moikki: Gibson Les Paul traditional 1960 zebra, kun halvalla sai. Ei muuten törrötä nauhojen päät.. Pistähän kuvaa niin voidaan yhdessä kadehtia. Etsin soittokamoista soittotaitoa. Ei ole tullut vastaan... |
Jean 23.03.2013 13:27:52 | |
---|
Pitkästä aikaa soittokamat kunnolla kuntoon, eli tässä parin kk aikana hankittua: Squier sq stratocaster vm 83-84 Blackstar ht-1 Zoom ms-50g Danelectro reel echo |
moikki 23.03.2013 14:03:27 | |
---|
Vilpur1: Pistähän kuvaa niin voidaan yhdessä kadehtia. Pitää laittaa, ai niin ja oli lakattu myös plekusuojan alta kun sen otin pois. Croowed - Savo Rock n roll |
Vilpur1 23.03.2013 14:07:34 | |
---|
moikki: Pitää laittaa, ai niin ja oli lakattu myös plekusuojan alta kun sen otin pois. Onko niitä ollut lakkaamattomiakin?!? Etsin soittokamoista soittotaitoa. Ei ole tullut vastaan... |
moikki 23.03.2013 14:09:04 | |
---|
Vilpur1: Onko niitä ollut lakkaamattomiakin?!? Joku väitti tuossa gibson ketjussa muistaakseni joskus että sen kaverin isoisän kalakaverin kaiman naimalla olisi ollut lakkaamatta plekusuojan alta.. Croowed - Savo Rock n roll |
Laulava Kylätohtori 23.03.2013 14:21:01 | |
---|
moikki: Joku väitti tuossa gibson ketjussa muistaakseni joskus että sen kaverin isoisän kalakaverin kaiman naimalla olisi ollut lakkaamatta plekusuojan alta.. No tottahan se sitten on... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Vilpur1 23.03.2013 14:33:09 | |
---|
moikki: Joku väitti tuossa gibson ketjussa muistaakseni joskus että sen kaverin isoisän kalakaverin kaiman naimalla olisi ollut lakkaamatta plekusuojan alta.. Serkkuni isoäidin vaarin kaiman pesueen nuorin kirjoitti aikoinaan internettiin että ei tuollaista voi sattua kuin Kiinassa. Etsin soittokamoista soittotaitoa. Ei ole tullut vastaan... |
Vilpur1 24.03.2013 06:22:52 | |
---|
AngieRainbow: Mulla kuumotteli jonkin verran se sun JMP, mutta pitäisi löytää jostakin treenis, jossa pääsisi luukuttamaan isompia kamoja. Mun Bluetone JMP50-nuppi on jäänyt todella vähälle soitolle, kun ei pääse avaamaan sitä kunnolla. Ei huvittaisi enää ottaa toista kirjallista huomautusta isännöitsijältä. Laitoit näköjään bluetones myyntiin, meinasin pari viikkoo sitten kysästä meinaatko laittaa myyntiin :) onko jotain uutta kiikarissa? Etsin soittokamoista soittotaitoa. Ei ole tullut vastaan... |
AngieRainbow 24.03.2013 09:27:57 | |
---|
Vilpur1: Laitoit näköjään bluetones myyntiin, meinasin pari viikkoo sitten kysästä meinaatko laittaa myyntiin :) onko jotain uutta kiikarissa? Juu. Se on ylivoimaisesti paras vahvistin, mitä mulla on koskaan ollut, mutta liian iso omaan käyttöön. Bändi-, keikka- ym touhuihin mulle riittää ihan hyvin mun Bluetone 1x12 combo, kun ei nuo omat keikat kuitenkaan missään olympiastadionilla ole :) Ainahan tässä on jotain kiikarissa, mutta katsotaan ensin meneekä tuo kioski kaupaksi vai ei. Vähän nihkeästi tuntuu porukka rahalla nykyään ostelevan. Haluaisin jonkun hyvän puoliakustisen kitaran, mutta nyt on ensi sijalla pedaalilaudan rakennus. On muuten kummallinen kauppa tuo Musik Produktiv, kun haku näyttää välillä, että RMC4 wah:ia on saatavilla ja välillä, että ei ole. Ota nyt siitäkin sitten selvää. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Gabe 24.03.2013 12:37:01 | |
---|
AngieRainbow: Juu. Se on ylivoimaisesti paras vahvistin, mitä mulla on koskaan ollut, mutta liian iso omaan käyttöön. Bändi-, keikka- ym touhuihin mulle riittää ihan hyvin mun Bluetone 1x12 combo, kun ei nuo omat keikat kuitenkaan missään olympiastadionilla ole :) Onhan tuo aika tehokas vaikka minkälaiseen käyttöön. :) Eikös sinun combo ollut 15w? Olet siis kokenut sen riittäväksi tämmöiseen tarkoitukseen? Mitäs teikäläisen pedaalilautaan on muuten jo ehtinyt ilmestyä? |
AngieRainbow 24.03.2013 13:43:29 (muokattu 24.03.2013 13:49:30) | |
---|
Gabe: Onhan tuo aika tehokas vaikka minkälaiseen käyttöön. :) Eikös sinun combo ollut 15w? Olet siis kokenut sen riittäväksi tämmöiseen tarkoitukseen? Mitäs teikäläisen pedaalilautaan on muuten jo ehtinyt ilmestyä? Eipä siihen mitään kovin kummosta ole vielä tullut. Tässä on tullut joitain purkkeja kokeiltua ja laitettua taas torille. Tällä hetkellä ei ole kuin virityspedaali, SHOD, RMC5 wah, joka sekin on menossa kaupaksi. Mutta mutta... Nyt olisi ihan liipasimella lähdossä Musik Produktiv:elta tulemaan RMC4 ja Mooer Cruncher, jollei mistään muualta löydy. Olen yrittänyt top sound:ista kysellä, mitä versiota RMC4 pedaalista heillä on, mutta eipä sieltä ole vastailtu. E: Kyllähän tommonen pikkucombo riittää ihan hyvin, ellei ole joku amatööri-autotalli-hörhö kannuissa, joka luulee, että paras rumpali on se joka jyskää lujiten. Onneksi tämmöisiä ei ole tullut enää pitkään aikaan vastaan. Viime aikoina on saanut soittaa rumpaleiden kanssa hyvin ilman korvatulppia. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
PIM 24.03.2013 15:25:29 | |
---|
Ei nyt varsinaisesti kitarakamaa, mutta 225 sai uudet nauhat ja luusatulan ja samalla sipastiin oteluta tasaiseksi. Eiköhän näillä taas seuraavat 50 vuotta mennä kevyesti. En tyytynyt tavanomaiseen. |
PIM: Ei nyt varsinaisesti kitarakamaa, mutta 225 sai uudet nauhat ja luusatulan ja samalla sipastiin oteluta tasaiseksi. Eiköhän näillä taas seuraavat 50 vuotta mennä kevyesti. Taisi olla Pekka taas asialla. Hitto se sai mun telen luusatulalla ja nauhojen hiomisella ihan uudelleen eloon. Mainio mies. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Vilpur1 24.03.2013 15:48:41 | |
---|
AngieRainbow: Taisi olla Pekka taas asialla. Hitto se sai mun telen luusatulalla ja nauhojen hiomisella ihan uudelleen eloon. Mainio mies. Mainostakaahan nyt, kuka Pekka? Etsin soittokamoista soittotaitoa. Ei ole tullut vastaan... |
PIM 24.03.2013 15:55:23 | |
---|
AngieRainbow: Taisi olla Pekka taas asialla. Hitto se sai mun telen luusatulalla ja nauhojen hiomisella ihan uudelleen eloon. Mainio mies. No Pekkahan se, kukas muukaan? Härmälän mystinen kitaratyömies;) En tyytynyt tavanomaiseen. |
Grugi 24.03.2013 16:51:07 | |
---|
iPad tuli haettua, kai tosta tabulatuureja ja muuta kitaraan liittyvää tulee kateltua. The only true wisdom is in knowing you know nothing. |
JaaGeRMaisTeR 24.03.2013 18:36:53 | |
---|
Grugi: iPad tuli haettua, kai tosta tabulatuureja ja muuta kitaraan liittyvää tulee kateltua. Varmasti parempi tuo padi tuohon hommaan ku sangshungin puhelin :D Näin on! |