Ziggy Bubba 20.03.2013 18:33:00 (muokattu 20.03.2013 18:34:07) | |
---|
McNulty: RMC:n wahithan ovat aikojen saatossa hivenen muuttuneet. Juccizella oli sellainen harmaa Picture Wah (olisiko ollut niitä "ensimmäisiä"). Minun Picture Wah on metallinhohto-sähkönsininen, eli tätä nykyistä mallia edeltävä. Meikän RMC3 on myös tommonen tumma harmaa. Ainakin se on vanhempaa kuin nää uudet, joissa on ainakin osa säädöistä purkin ulkopuolella. E: Torilta löydetty värkki siis. |
AngieRainbow 20.03.2013 21:18:34 | |
---|
McNulty: Täältä löytyy myös RMC Picture Wah. Todella kovasti olen tykännyt ja pidän nimenomaan siinä laitteessa siitä, että sen sweeppi on aavistuksen pidempi kuin esim. Dunlopin virkaveljissään, se on miellyttävämpi jalan alla kun ei ole on/off-tyylinen sekä sallii wahin käytön monipuolisemmi (ts. jättää tilaa artikuloinnille). Sen lisäksi Picture Wahin soundi oli minulle todella "spot on" suoraan pakasta nykäistynä. Toimii sekä humbuckereilla että singlecoileilla, niin cleanilla, muroilla kuin muhkummilla rouhesämpylöillä. RMC:n wahithan ovat aikojen saatossa hivenen muuttuneet. Juccizella oli sellainen harmaa Picture Wah (olisiko ollut niitä "ensimmäisiä"). Minun Picture Wah on metallinhohto-sähkönsininen, eli tätä nykyistä mallia edeltävä. Onko noissa uudemmissa Picture Waheissa jotain säätönamiskoita siellä sisällä? Tai onko sun mielestä mitään merkitystä sillä, minkä version noista Picture waheista ostaa, jos sellaisen päättää hankkia. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
McNulty 21.03.2013 08:53:20 (muokattu 21.03.2013 08:54:56) | |
---|
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men. |
AngieRainbow 21.03.2013 09:55:25 (muokattu 21.03.2013 09:55:48) | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
HBM 21.03.2013 10:11:54 (muokattu 21.03.2013 10:15:27) | |
---|
AngieRainbow: Onko noissa uudemmissa Picture Waheissa jotain säätönamiskoita siellä sisällä? Tai onko sun mielestä mitään merkitystä sillä, minkä version noista Picture waheista ostaa, jos sellaisen päättää hankkia. Itselläni on samanlainen Picture wahi kuin McNultyllakin eli tuo on tätä viimeisintä mallia edeltävä malli. Viimeisimmässä mallissahan on kaksiasentoinen pieni kytkin, jolla on jokin vaikutus saundiin. Tarkemmin tuon kytkimen vaikutuksesta en tiedä. Vuosien saatossahan noihin Picture waheihin on tehty monenlaisia muutoksia. Vanhat harmaathan olivat käsin juotettuja, kun nämä uudemmat on piirilevylle tehty. Uudemmissa pitäisi taas olla vanhempia parempi potikka. Tarkempaa tietoa noista eri vuosina tehtyjen Picture wahien eroista löytyy kyllä netistä googlettamalla. Ulkoista virtalähdettä noiden kanssa käyttäessä kannattaa muistaa, että ohjekirjan mukaan siinä saa käyttää maksimissaan 200 mA antavaa virtalähdettä. |
punk s blood 21.03.2013 10:54:50 (muokattu 21.03.2013 10:55:24) | |
---|
Mä vääntelin omaani eteen ja taakse, mutta vähän jäi epäselväksi, mikä sen funktio on. Se on siis trimmeri, jolla säädetään wahin "volumea" (varmaan parempikin kuvaus tämän trimmerin vaikutukselle on, mutta minun korvin se kuulostaa lähinnä volume- säätimeltä.). Ainakin Picture Wahissa se vaikuttaa erittäin paljon soundiin. |
AngieRainbow 21.03.2013 17:11:10 | |
---|
What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
Jucciz 21.03.2013 22:05:30 | |
---|
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Jotenkin huvittaisi ostaa tuo kaikista uusin versio Picture Wah:ista. Onko kenelläkään ideoita mistä kannattaisi hankkia? Top Sound ei vastaa taaskaan sähköpostiin eikä puhelimeen, kun yritän kysyä, mitä versiota heiltä löytyy. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |