Bunteri Banderos 03.05.2004 08:17:15 | |
---|
Niin, kuunteleeko kukaan sellaista yhtyettä kuin Cacophony? Jos kuuntelette niin mitä mieltä olette kitaristeista? |
The Blues Man 03.05.2004 08:43:24 | |
---|
ei ne hevi tiluttajat mun mielest koskaan mitään hyviä ole Clapton is God |
leather rebel 03.05.2004 09:46:23 | |
---|
Marty ja Jason on kovia. Martyn kepitys toimi aika saatanan hyvin myös Megadethissa. Speed Metal Symphonya en vielä omista, mutta on ostoslistalla. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
Antti1 03.05.2004 11:21:51 | |
---|
Hauskaa vetoahan tuo on, muttei sitä kovin tosissaan voi ottaa. On niissä joissain biiseissä jotain ihan musikaalisiakin ideoita, mutta suurimmaksi osaksi pelkkää nakitusta. Taitavaa sellaista tosin. Se laulaja on kyllä ihan täysi paska mun mielestä. Onneksi sitä laulajaa ei nyt kuitenkaan niin monessa biisissä joudu kuulemaan. "Sun täytyy varoo mitä sä haluut, sillä sä saat sen." -A. McCoy |
zaren 03.05.2004 11:33:14 | |
---|
ei ne hevi tiluttajat mun mielest koskaan mitään hyviä ole Marty on kyllä paljon muutakin kuin "pelkkä hevi-tiluttaja"... On tekaissut monta soololevyä, joilla ei ole hevin tai tilutuksen kanssa mitään tekemistä. Sellasta itämaista rauhallista kamaa. Yhdellä levyllä mukana mm. Kitaro. Cacophony tosin on melkoista tilutusta... |
Acid_Punk 03.05.2004 12:20:21 | |
---|
Speed Metal Symphonya en vielä omista, mutta on ostoslistalla. Mistähän tätä levyä vielä saisi? Ei ole tullut vielä missään vastaan. "Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän." |
Mä olen kuullut Cacophonylta pari kipaletta, ja ihan hienoa menoa olivat. Olen diggaillut myös Martyn työskentelyä Megadethissa ja Jasonin vierailua David Lee Rothin bändissä ennen sairastumistaan. On totuus tulla lapsen suuhun. |
leather rebel 03.05.2004 12:29:52 | |
---|
Mistähän tätä levyä vielä saisi? Ei ole tullut vielä missään vastaan. Lampsit johonkin levykauppaan (Freekkari käy, Anttilan Top Ten vähän vähemmän), kysyt löytyykö, ja jos ei löydy niin pyydät tilaamaan. Hintaa ei edes tule lisää. Ainakaan freekkarissa. "If rocks's dead, then bury me with it." -Blackie Lawless |
drlecter 03.05.2004 12:37:27 | |
---|
ei ne hevi tiluttajat mun mielest koskaan mitään hyviä ole heh.. sapen vuodatusta katkeroituneena http://www.fretboardfromhell.tk/ |
meekz 03.05.2004 12:53:40 (muokattu 03.05.2004 12:54:46) | |
---|
mun muistaakseni aika paskaa ja mä olin joskus aika iso marty friedman fani. mä valitsisin 75 minuuttia Tornado of Souls sooloa CD:llä ennemminkuin näitä cacophony juttuja jason beckerin omat soolo levyt on parempia kanssa, mutta niitä ei oo tullut hirveesti kuunneltua kun kyllä se aika kyllästyttävää hommaa on. mut kova kitaristi silloin kun se pysty soittamaan . EDIT: poliisille, kirjoitusvirheitä löytyy mut en jaksa korjaa. I'm a mushroom cloud layin' muthafuka, muthafuka! |
Evil-Chuck 03.05.2004 13:10:20 | |
---|
Desert Island on klassikkobiisi! Ja jos joku voi väittää, että Marty ja Jason paskoja, niin voi imee legaa!!!!!!!!1!! Kuolema kaikille muille paitsi mulle! |
The Blues Man 03.05.2004 15:06:20 | |
---|
heh.. sapen vuodatusta katkeroituneena joo niin kai. En vaan pidä tilutuksesta :) Clapton is God |
The Blues Man 03.05.2004 15:07:35 | |
---|
heh.. sapen vuodatusta katkeroituneena joo niin kai :) En vaan yleisestikään pidä tilulilu kitaristeista Clapton is God |
zapster 03.05.2004 15:53:35 | |
---|
Aah, onneks löytyy vielä molemmat Cacophonyt vinyylinä! Sound and technique are obviously two different thing`s, he`s got both, I´ve got volume. Nigel Tuffnel Joe Satrianista |
sirdickyj 03.05.2004 15:55:24 | |
---|
... Jasonin vierailua David Lee Rothin bändissä ennen sairastumistaan. Jep, hienoa perussoittoa, loi juurevan fiiliksen k.o. levylle (A little ain´t enough). Jos omat lickit loppuu kesken, niin siinäpä hyvä lickivarasto! WHAT IS UNDERSTOOD NEED NOT BE DISCUSSED |
Jucciz 03.05.2004 16:45:23 | |
---|
Sääntö 4: Mieti kirjoitukseesi hyvä sisältöä kuvaava otsikko, saat enemmän vastauksia kun asiasta kiinnostuneet huomaavat viestisi muiden joukosta. Kirjoita otsikoksi ennemmin "Kannattaako ostaa Richard Ashcroftin uusi levy?" kuin vain "Kannattaako ostaa..?" Marty Friedman on harvinaisen mielenkiintoinen soittaja hevitiluttajaksi. Voin väittää jopa tykkääväni Countdown to Extinction-biisin joidenkin soolojen jutuista. Tämä ei kyllä liity kysymykseen varsinaisesti. Juodaan piimää, tullaan viisaammiksi näin. |
shredlegend 03.05.2004 17:11:04 | |
---|
Jonkin verran olen kuunnellut kyseistä bändiä ja pari biisiäkin olen harjoitellut soittamaan (käy loistavasti tekniikkaharjoitteluksi). Jason ja Marty vetävät mielipiteet aikalailla kahtia niinkuin pitääkin. Itse pidän kyseisiä soittajia erittäin hyvinä, ja varsinkin tekniikkapuolesta kiinnostuneiden kannattaa tutustua herrojen tuotantoon. ...and the shred will, ou yes it will rise again!!!!! |
LaXu 03.05.2004 21:20:26 | |
---|
Beckerin ja Friedmanin soolotuotanto kolahtaa meikäläiseen enemmän. Varsinkin Friedmanilla on paljon nättejä kipaleita. Cacophony onkin sitten enemmän "tuhatta ja sataa" meininkiä. Laulaja on aika kökkö eikä kitarasoundeissakaan ole kehumista, mutta Becker ja Friedman ovat kuitenkin loihtineet melko liudan mielenkiintoisia melodioita. Cacophonyn biiseistä suosikkejani ovat mm. Images, Desert Island ja Concerto. |
SteveVaiEi? 03.05.2004 22:02:19 | |
---|
Cacophony kuulosti korviini enemmänkin siltä kakofonialta, mutta Friedmanin uusin soololevy Music For Speeding sisälsi miellyttävää materiaalia, johon suosittelenkin tutustumaan. |
Bunteri Banderos 04.05.2004 08:16:34 | |
---|
Mistähän tätä levyä vielä saisi? Ei ole tullut vielä missään vastaan. Ainakin Turusta niitä saa Hansan Levy Pörssistä YNKKÄ ON KUNKKU |