Super-Jari 02.10.2003 16:51:23 | |
---|
Kun puhuin tuolla kitaransoitto osastolla jo Brian Maysta niin kysympä täälläkin mitä mieltä laulajat ovat Freddy Mercuryn laulamisesta, äänestä ja tekniikasta? Minun mielestä mies oli varmaan paras laulaja ikinä, tekniikka ja ääni kohtasivat parhaalla tavalla. hevi ja metalli on ihan eri asioita. hevi on semmosta hyvää, esim. deep purple, iron maiden, Led Zeppelin, Uriah Heep, yms. Hevi sit on semmosta miss ei oo mitään järkee, just niinku Kotiteollisuss, Bodom yms. -vniskanen |
Roberto 02.10.2003 17:23:39 | |
---|
Ei kysyttävää. Pelkkää mahtavuutta. |
Mazah 03.10.2003 16:41:29 | |
---|
Aivan loistava levyillä, livenä (sen mitä oon videoilta kuullu) niin oli ongelmia korkeissa nuoteissa. Queenhan kyllä oli muutenkin studiobändi. Uskomattomia levyjä pukkasivat pihalle. Aivan mieletön, persoonallinen ääni, osasi laulaa pehmeästikin tarpeen vaatiessa korkealtakin. Sehän soitti monta soitintakin? Ainakin skebaa, pianoa ja kai jotain saksofoniakin? Freddie Mercury oli musiikillinen NERO!!! Mutta minä olen Kissanainen? |
JE 03.10.2003 17:13:01 | |
---|
Queen ei minuun ole oikein koskaan tarttunut mutta oli kyllä ihme-laulaja. Kaikki matalat ja korkeat äänet hyvin toisti. |
JE 03.10.2003 17:13:15 | |
---|
Queen ei minuun ole oikein koskaan tarttunut mutta oli kyllä ihme-laulaja. Kaikki matalat ja korkeat äänet hyvin toisti. EDIT: siis mercury |
iikka80 27.04.2004 20:57:47 | |
---|
Näen dokumentin, jossa Robert Plant kertoi, että ihmiset eivät tajua kuinka kova laulaja Freddie oli. Hänen muistokonsertissaan kukaan mieslaulaja ei pystynyt laulamaan samasta sävellajista kuin mistä Freddie oli biisinsä laulanut! Mielestäni populaarimusiikin paras laulaja! |
kingdom 27.04.2004 22:42:51 | |
---|
Menee minun top3-laulajiin. Täysin mahtava laulaja. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
Super-Jari 01.05.2004 05:41:50 | |
---|
Näen dokumentin, jossa Robert Plant kertoi, että ihmiset eivät tajua kuinka kova laulaja Freddie oli. Hänen muistokonsertissaan kukaan mieslaulaja ei pystynyt laulamaan samasta sävellajista kuin mistä Freddie oli biisinsä laulanut! Mielestäni populaarimusiikin paras laulaja! Pelkäämpä että olet oikeassa. Sacred excrement |
Guitar69 01.05.2004 14:55:31 | |
---|
Itse en kyllä ymmärrä noita "hyvän tekniikan" ym. kehumisia. Ääni ihan hyvä kylläkin..mutten häntä nyt niin ihmeellisenä pitäisi. |
Roberto 02.05.2004 10:25:34 | |
---|
Ääni ihan hyvä kylläkin..mutten häntä nyt niin ihmeellisenä pitäisi. Kokeilepa äänittää itseksesi vaikka Prophet's Songin väliosaa kasiraiturilla... alkaa ihmeellisyys pikkuhiljaa hahmottumaan. |
Mä en tiedä ollenkaan Mercuryn koulutuksesta sen kummemmin, mutta ainakin mies soittaa klassista pianoa... onkohan myös ottanut klassisia laulutunteja? Juuri eilen puhuimme kaverin kanssa Mercuryn äänen mielettömästä vivahteikkuudesta. Sellaista kykyä tulkita on harvalla, mitä Mercury tekee... Freddie pystyy laulamaan toisinaan kuin Elton John, toisinaan kuin Axl Rose... äänen vivahteiden kirjo on valtava. Hyvä rokkiääni, hyvä balladiääni. Minä en tuohon kykenisi. Kaikki kunnia vaan Freddie Mercurylle, viime vuosisadan parhaita rocklaulajia hän oli ehdottomasti. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
kingdom 04.05.2004 21:37:19 | |
---|
Itse en kyllä ymmärrä noita "hyvän tekniikan" ym. kehumisia. Ääni ihan hyvä kylläkin..mutten häntä nyt niin ihmeellisenä pitäisi. Mulle ihan sama vaikka Mercury laulais perseen kautta väärällä tekniikalla. Mercuryn tekniikasta en hirveästi tiedä mutta helvetin hyvä laulaja se on. You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
ondy 04.05.2004 23:36:07 | |
---|
Voin vain allekirjoittaa muiden mielipiteitä... Lisään vielä että hän on kaikkein paras! |
Guitar69 11.05.2004 14:23:59 | |
---|
Mä en löytänyt tota biisiä, mistä aiemmin täällä puhuttiin... |
Locrian 11.05.2004 15:08:53 | |
---|
Itse en kyllä ymmärrä noita "hyvän tekniikan" ym. kehumisia. Ääni ihan hyvä kylläkin..mutten häntä nyt niin ihmeellisenä pitäisi. Hei sähän oot sama kaveri jonka mielestä Hetfieldikään ei juuri laulaa osannut.No ei siinä mitään,asia loppuunkäsitelty, mut et Mercury???? C´mon _kuuntele_ sitä äläkä vaan dumaa sen perusteella et kaveri oli hintti ja pukeutu standardiesi vastaisesti tai et tykkää musasta yleisesti...Muuta perustelua en kommentillesi keksi. I hate eatin' vegetables...
Can't swallow the wheelchair... |
kingdom 12.05.2004 21:47:22 (muokattu 12.05.2004 21:47:32) | |
---|
Muuta perustelua en kommentillesi keksi. Kateellisuus siitä että toiset on syntymästä hyviä laulajia? You say you want a revolution, well you know, we all want to change the world... |
Guitar69 13.05.2004 02:24:55 | |
---|
Voi elämän kevät. Kuuluko ko. herra nyt taas kerhoon "sen-taitoja-ei-saa-kyseenalaistaa-koska-moni-on-kehunut-sitä"?? Itse ainakin kestän idolieni/ihailemieni laulajien arvostelua, kunhan kommenttien vaihto tapahtuu asialinjalla. En kerta kaikkiaan löydä teknisiä aspekteja, miksi tuota herraa pitäisi kunnioittaa. Tuo äänen monivivahteisuus voi pitää, ja varmasti pitääkin paikkansa, kylläkin. |
Guitar69 13.05.2004 02:26:06 | |
---|
Kingdom: Sulle haluan lisätä vielä, että en ole henk.koht kateellinen Freddy Mercurylle yhtään mistään, ei millään pahalla;) |
Mesikehrääjä 13.05.2004 08:51:16 | |
---|
Kingdom: Sulle haluan lisätä vielä, että en ole henk.koht kateellinen Freddy Mercurylle yhtään mistään, ei millään pahalla;) Hahaha, niin juuri. |
Vilhelmus 13.05.2004 09:12:49 | |
---|
En kerta kaikkiaan löydä teknisiä aspekteja, miksi tuota herraa pitäisi kunnioittaa. Tuo äänen monivivahteisuus voi pitää, ja varmasti pitääkin paikkansa, kylläkin. Sulla on kyllä varmaan helvetin ahdas elämä, kun tekniikka on kaikki kaikessa. |