Aihe: Huono myynti-ilmoitus
1 2 3 4 5 6 7
iec
20.03.2013 10:36:23

Taitaapa se olla niin, että siperia opettaa. Jos ei kamppeet ala menemään kaupaksi, niin on vikaa joko myyntihinnassa tai ilmoituksessa yleisellä tasolla. Tästä ketjusta voi nyt kukin ottaa onkeensa tai olla ottamatta onkeensa hyviä vinkkejä :)

Itse olen kyllä omakohtaisest todennut, että parhaiten kamppeet saa kaupaksi, kun ilmoitukseen laittaa melko lailla tyypillisen markkinahinnan mukaisen pyynnin. Kynnys on ostajalle suurempi jos pyyntihintaa ei ole laitettu ollenkaan. Konstit on sitten toiset niillä, jotka elättävät itsensä kaupankäynnillä tai haalivat muuten vaan nautintoa kaupanteosta ja tinkaamisesta :D

-iec
Ja niin päin pois...
Krice
20.03.2013 10:52:07

esprit de corps: Tästä on kyllä jo vuosia aikaa, mutta mulla oli kerran yksi pedaali Torilla ja hintapyyntönä 70 euroa. Ei mennyt.

Tein uuden myynti-ilmoituksen, missä oli hintapyyntönä tarjoa. Meni puoli päivää ja siitä tarjottiin 70 euroa.

Taitaa kertoa enemmän ihmisistä kuin ilmoituksen laadusta. Ehkä jotkut ajattelevat, että kun hinnan määrittelee itse niin siinä on enemmän järkeä. Mitä siinä tosin ei ole.
tippitappi
20.03.2013 18:56:09
Onko siitä jonkun mielestä "huonosta" myynti-ilmoituksesta vahinkoa kellekään muulle,kun myyjälle itselleen?

Saattaa jäädä tavara myymättä,mut entäs sitte?
Miten se on keneltäkään toiselta pois?

Eikä omasta mielestään epäselvää tai muuten epämiellyttävää ilmoitusta ole pakko lukea ollenkaan...
Laulava Kylätohtori
20.03.2013 18:58:50
tippitappi: Onko siitä jonkun mielestä "huonosta" myynti-ilmoituksesta vahinkoa kellekään muulle,kun myyjälle itselleen?

Saattaa jäädä tavara myymättä,mut entäs sitte?
Miten se on keneltäkään toiselta pois?

Eikä omasta mielestään epäselvää tai muuten epämiellyttävää ilmoitusta ole pakko lukea ollenkaan...

Mutta eihän sitä lukematta tiedä, onko se huono... ;) Tottahan se, ettei tämä nyt mikään ihmiskunnan suurin ongelma ole...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Master Of The Universe
20.03.2013 19:39:31
http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=738894

Tarjosin markan. Jänskättää että lähteekö.
All I know is that any marriage where the female is allowed to speak and wear clothing is doomed to failure. -Quark-
Sarko
20.03.2013 19:41:26
Kah, Klon Centaur. Keijupölyä ja transparencya!
"You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart
I3enjam1n
20.03.2013 19:46:27
Mutta eihän tuo ole ees kultainen ja "horsie" -kuvakin puuttuu....
Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet.
Terry Pantheras
20.03.2013 20:06:15
Sarko: Kah, Klon Centaur. Keijupölyä ja transparencya!

Hoh... Transparencya, eli ei saundaa miltään. Ai niin, keijupöly...
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
Artist
20.03.2013 21:10:58
Master Of The Universe: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=738894

Tarjosin markan. Jänskättää että lähteekö.

Mikäs tuossa myynti-ilmoituksessa niin erityisen huonoa on, että se pitää tähän ketjuun lisätä?
"They tell me, but I tell them, I do it my way and I always will"
JaaGeRMaisTeR
20.03.2013 22:30:33
Artist: Mikäs tuossa myynti-ilmoituksessa niin erityisen huonoa on, että se pitää tähän ketjuun lisätä?

Lisääjän tyytymättömyys hintaan. Joka toisaalta on tuossa ihan idioottimainen, koska olishan myyjä voinut ottaa ite hinnan ebaystä tai laittanut vaikka sen hinnan mitä tuosta tahtoo.
Näin on!
Broadcaster
21.03.2013 08:46:22
JaaGeRMaisTeR: Lisääjän tyytymättömyys hintaan. Joka toisaalta on tuossa ihan idioottimainen, koska olishan myyjä voinut ottaa ite hinnan ebaystä tai laittanut vaikka sen hinnan mitä tuosta tahtoo.

Idioottimainen? Ilmoitus on torin sääntöjen mukainen, jopa valokuvalla varustettuna. En rupea tekemään ilmoitusta jokaisen kalapuikkoteinarin maun mukaan, vaan yhteisiä pelisääntöjä noudattaen.
JaaGeRMaisTeR
21.03.2013 08:53:05
Broadcaster: Idioottimainen? Ilmoitus on torin sääntöjen mukainen, jopa valokuvalla varustettuna. En rupea tekemään ilmoitusta jokaisen kalapuikkoteinarin maun mukaan, vaan yhteisiä pelisääntöjä noudattaen.

Mitäpä luulet kuin moni vaivautuu menemään ebaystä tutkimaan paljolla nuita on myyty? Joku sinnepäin hinta olisi varmasti ollut ihan asiallinen, jos tuosta tahtoo luopua.. Mutta eipä sillä näemmä ollut kiirettä.
Näin on!
Broadcaster
21.03.2013 09:12:06
JaaGeRMaisTeR: Mitäpä luulet kuin moni vaivautuu menemään ebaystä tutkimaan paljolla nuita on myyty? Joku sinnepäin hinta olisi varmasti ollut ihan asiallinen, jos tuosta tahtoo luopua.. Mutta eipä sillä näemmä ollut kiirettä.

Myynti-ilmoitus on minun. Myytävänä oleva tuote on minun. Miksi ongelma näyttää olevan sinun?
Laulava Kylätohtori
21.03.2013 09:24:45
JaaGeRMaisTeR: Mitäpä luulet kuin moni vaivautuu menemään ebaystä tutkimaan paljolla nuita on myyty? Joku sinnepäin hinta olisi varmasti ollut ihan asiallinen, jos tuosta tahtoo luopua.. Mutta eipä sillä näemmä ollut kiirettä.

Itse en vaivautuisi, koska en ole ostamassa, mutta uskoisin, että ne, ketä tuo oikeasti kiinnostaa, vaivautuvat...
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
JaaGeRMaisTeR
21.03.2013 10:53:21
Laulava Kylätohtori: Itse en vaivautuisi, koska en ole ostamassa, mutta uskoisin, että ne, ketä tuo oikeasti kiinnostaa, vaivautuvat...

En myöskään itse vaivautuu sitä, vaikka kiinnostaisikin. Jos periaate myynnissä on "googlaa ite mitä maksaa" jäisi kyllä tuote myyntiin mun puolesta. :)

Ei millään pahalla myyjää kohtaa. Toivottavasti menee kumminkin kaupaksi.
Näin on!
I3enjam1n
21.03.2013 18:19:57
JaaGeRMaisTeR: En myöskään itse vaivautuu sitä, vaikka kiinnostaisikin. Jos periaate myynnissä on "googlaa ite mitä maksaa" jäisi kyllä tuote myyntiin mun puolesta. :)

Ei millään pahalla myyjää kohtaa. Toivottavasti menee kumminkin kaupaksi.

Et taida sitten tietää millaista arvostusta ja ehkä pientä hypeäkin Klon Centaurit erityisest The Gear Page:lla nauttii?
Ne on ennemmin rinnastettavissa vintage-laitteiden kuin perus pad mankin myyntiin...
Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet.
JaaGeRMaisTeR
21.03.2013 19:49:19
I3enjam1n: Et taida sitten tietää millaista arvostusta ja ehkä pientä hypeäkin Klon Centaurit erityisest The Gear Page:lla nauttii?
Ne on ennemmin rinnastettavissa vintage-laitteiden kuin perus pad mankin myyntiin...

En.. Ei niin kovaa hypetystä että olisi tänne asti levinnyt tuo tieto. Enkä googlaa sitäkään :) ehkäpä sekin selviää ebayn toteutuneista myynneistä.
Näin on!
Jytäurpo
21.03.2013 21:04:54 (muokattu 21.03.2013 21:06:53)
Ebayssä yksi buy it now 1500 taalaa, halpaa ku saippua! edit: Jaa on siellä toinen hevosenkuvalla $1994.
"You can't judge a book by looking at the cover" - Bo Diddley R.I.P.
Fantasmic
21.03.2013 21:23:58
Broadcaster: Idioottimainen? Ilmoitus on torin sääntöjen mukainen, jopa valokuvalla varustettuna. En rupea tekemään ilmoitusta jokaisen kalapuikkoteinarin maun mukaan, vaan yhteisiä pelisääntöjä noudattaen.

Ei tuo kyllä mitään suurta nerokkuuttakaan osoita, sori nyt vaan.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)