Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: footswitch
1
Walliini
19.03.2013 09:55:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tää saattaa mennä nyt ihan täysin aamupöhnän piikkiin, mutta heti kun heräsin rupesin miettimään mun vahvistimen jalkakytkintä. Mulla on Blackstar ht-20 ja siihen kuuluva jalkakytkin, nyt olen hommaamassa pienempää 5 wattista samalta merkiltä.
 
Molemmissa vahvistimissa on puhdas-ja säröpuoli.
 
Mikä siis tekee sen, että molempiin pitää ostaa erikseen omat jalkakytkimet?rahastus?
Onko kytkinten tehoissa jotain erilaista? periaatteessa jalkakytkin hoitaa saman asian molemmissa vahvareissa, eli särö päälle ja pois.
 
Voiko käyttää samaa jalkakytkintä molemmissa?
 
Jos tää menee sarjaan jäätävän tollo meininki, niin pyydän anteeksi. Aamut on välillä vaikeita mulle.
 
I3enjam1n
19.03.2013 10:41:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei ole eroa, luulisin.
Jos on niin on kyseessä rahastus.
 
Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet.
horseface
19.03.2013 10:56:54 (muokattu 19.03.2013 10:57:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös ne kytkimet sisälly kauppaan noissa Blackstareissa? Ainakin meidän pojan HT-5:n mukana kytkin oli pakattu combon kanssa samaan tehdaslaatikkoon.
 
Oli miten oli, näin on!
Walliini
19.03.2013 17:48:42
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytettynä olen ostellut, niinkuin tämän tulevan ht-5:sen. myyjällä ei ollut tarjota kytkintä mukaan.
 
Jes, käytän siis samaa jalkapoljinta molemmissa ja kahton miten pelittää.
 
kiitos infosta!
 
Marzi
20.03.2013 20:01:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HT-5 nupin kanssa perus ykskytkiminen fenkun poljin tarvi kaks polkaisua, että puhdas/särö vaihtuu. En tiiä syytä.
 
Tarpeeksi on aivan liian vähän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «