Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Multiefektit x2
1
Tuomas M
18.03.2013 06:32:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkäs mulla olis 2 multiefektiä, toisesa wahi ja toinen ihan perus, kummakkin on Zoomeja. Onko mitenkää mahdollista saaja nuita sillee toimii, että toiselta efektiltä tulis särö ja toisesta sais wahin lähes ainoana käyttöön samalalle vahvistimelle kytkettynä?
 
Jeszse
18.03.2013 06:38:45 (muokattu 18.03.2013 06:41:14)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan se mahdollista, mutta mikset vaikka vaihda sitä toista multiefektiä wah-pedaaliin?
 
e: No, neuvotaan nyt tarkemminki sitten. Väsäät siihen keikkupedaali-muljuttimeen jollekin kanavalle ns. raa'an kanavan, eli et laita sinne mitään mallinnuksia tai efektejä tulille. Pelkän wahin vaan. Sitte pistät sen outputista letkun siihen toisen muljuttimen inputtiin ja sit normisti siitä jatkat vahvaimelle.
 
Siltikin tuntuu jotenkin hölmöltä mun mielestä käyttää pelkkänä wahia purkkia jossa on miljoona muutakin ominaisuutta. :)
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
Tuomas M
18.03.2013 17:18:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: Onhan se mahdollista, mutta mikset vaikka vaihda sitä toista multiefektiä wah-pedaaliin?
 
e: No, neuvotaan nyt tarkemminki sitten. Väsäät siihen keikkupedaali-muljuttimeen jollekin kanavalle ns. raa'an kanavan, eli et laita sinne mitään mallinnuksia tai efektejä tulille. Pelkän wahin vaan. Sitte pistät sen outputista letkun siihen toisen muljuttimen inputtiin ja sit normisti siitä jatkat vahvaimelle.
 
Siltikin tuntuu jotenkin hölmöltä mun mielestä käyttää pelkkänä wahia purkkia jossa on miljoona muutakin ominaisuutta. :)

 
Hehe, arvasin että kysytään tommoista, no ei hän siinä muuten mutta toisesa on paljo paskempi saundi niin tän takia, ja kiitos paljon vastauksesta ! :)
 
Laulava Kylätohtori
18.03.2013 17:26:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyymäs: Hehe, arvasin että kysytään tommoista, no ei hän siinä muuten mutta toisesa on paljo paskempi saundi niin tän takia, ja kiitos paljon vastauksesta ! :)
 
Ihmettelen myös, mikset vain myy sitä wahillista ja osta, vaikka jokun tbp-wahin sen tilalle. Modtonen Vintage Wahin tms saa torilta 50 eurolla, ei tarvitse viritellä, eikä syö soundia... Jos ei tbp ole välttämätön niin peruscrybaby tai Voxin wahi lähtee samaan hintaan....
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Tuomas M
18.03.2013 17:33:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Laulava Kylätohtori: Ihmettelen myös, mikset vain myy sitä wahillista ja osta, vaikka jokun tbp-wahin sen tilalle. Modtonen Vintage Wahin tms saa torilta 50 eurolla, ei tarvitse viritellä, eikä syö soundia... Jos ei tbp ole välttämätön niin peruscrybaby tai Voxin wahi lähtee samaan hintaan....
 
Joo oon harkittenu pedaalin ostamista kyllä, mutta nyt on vaa lainasa tää wahillinen pedaali kokeilun vuoksi :)
 
Laulava Kylätohtori
18.03.2013 17:39:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tyymäs: Joo oon harkittenu pedaalin ostamista kyllä, mutta nyt on vaa lainasa tää wahillinen pedaali kokeilun vuoksi :)
 
Ehkä sitten on parempi olla myymättä... ;)
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Jeszse
18.03.2013 19:04:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo ei tosiaan kaverin pedaalia kannata myydä, voi tulla sanomista.
 
Helpoimmalla kyllä selviää, ku vaikka vähän tutustut sen kans siihen wahin toimintaan ja ostat sitte vaikka sen crybabyn tai jonku muun peruswahin.
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «