Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: audix om7 ja vx5
1
drtdg
16.03.2013 14:29:20
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Löytyykö kokemuksia om7 dynaamisesta tai vx5 konkasta? kokeilin jo hakua mutta tuloksetta..
 
koeponnistanut olen jo om7 mut vx5 en pääse testaamaan.. onkohan niissä samanlainen äänensävy? herkkyys eroja on tietty. suuntakuviokin eri, mut nyt lähinnä saundin laatuun ja tyyliin, onko verrattavissa toisiinsa? ostaisin jo nyt tuon om7 sen laadun ja saundin vuoksi, mut vx 5 kiinnostais mieluummin sen herkkyyden vuoks.. kts kts osan ottaneille jo nyt, vaikkakin taidan olla marginaalikäyttäjien seassa tämän kanssa ja huom, sm 58 en osta ;)
 
drtdg
18.03.2013 09:11:29
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

drtdg: Löytyykö kokemuksia om7 dynaamisesta tai vx5 konkasta? kokeilin jo hakua mutta tuloksetta..
 
koeponnistanut olen jo om7 mut vx5 en pääse testaamaan.. onkohan niissä samanlainen äänensävy? herkkyys eroja on tietty. suuntakuviokin eri, mut nyt lähinnä saundin laatuun ja tyyliin, onko verrattavissa toisiinsa? ostaisin jo nyt tuon om7 sen laadun ja saundin vuoksi, mut vx 5 kiinnostais mieluummin sen herkkyyden vuoks.. kts kts osan ottaneille jo nyt, vaikkakin taidan olla marginaalikäyttäjien seassa tämän kanssa ja huom, sm 58 en osta ;)

 
Jaa jaa, ei oo audixin miehiä liikkeellä tai naisia... harmi harmi
 
oksatboys
18.03.2013 09:13:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

drtdg: Jaa jaa, ei oo audixin miehiä liikkeellä tai naisia... harmi harmi
 
Tsekkaas live- tai studiopalstalta löytyiskö audimiehiä. Kyl näistäkin on puhuttu mnetissä...
 
"Itseasiassa Bugeran tunnus on BE. Bugera kertoo määritelmän mukaan laitteen ongelmien (Bug) määrän ajanjaksossa (Era)." - mattim
drtdg
26.03.2013 10:01:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ei oo löytynyt oikeen passelia juttuu mut nyt konkka mikki vx 5 tilattu, voin päivitel esim. tänne kun oon saanut testit ja ekat keikat tuolla tehtyä...
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «