Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tony Macalpine
1
silhouette
17.03.2013 23:20:25 (muokattu 17.03.2013 23:40:00)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuunteleeko ketään muu täällä Tony Macalpinea? Mitä mieltä olette kaverista kitaristina ja muusikkona? Itse olen kuunnellut Tonyä jostain 90-luvun alusta ja mielipide kyseisestä kitaristista jakautuu aika kahtia: toisaalta hän on nerokas kitaristi/muusikko, kuten esim. "Freedom To Fly" levy todistaa, toisaalta mies taas pukkaa markkinoille hyvin kehnoja ja muutenkin aika tasapaksuja levyjä joilla hän vain tuntuu toistavan itseään uudelleen ja uudelleen löytämättä kuitenkaan varsinaisesti mitään uutta.
 
Mutta, se täytyy Tonyn eduksi todeta, että ainakin tekniikka kaverilla on hallussa ja onhan hän myös soitellut Steve Vain taustabändissä, joten kai sekin aika korkea meriitti on. Mutta silti välillä tuntuu, että jotain uupuu, jotain mitä muilla menestyneillä instrumentaalikitaristella on. Tonyn opetus-DVD nimeltä "ShredGuitar" on toisaalta aika hyvä video, jotain voin lämpimästi suositella. Itse ostin sen EBaystä jokunen aika sitten ja se oli tosiaan aika positiivinen yllätys.
 
Aina voi yrittää.
Kimmo72
18.03.2013 06:27:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aiheesta tuolla http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=5&t=133746&o=0&#p6127508
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «