Aihe: Huono myynti-ilmoitus
1 2 3 4 5 6 7
JaaGeRMaisTeR
16.03.2013 20:44:59
Terry Pantheras: ,,,joo tota... elikkäs ,ois tämmöne skeba,,, ,, , pari vuottasitten ostin alpon musasta(mukava miäs)) ---maksoin 200e,,uudetkielet ja plegu-tulee-mukaan,,, .. saa koittaa tinkiäm,utta merkkiäm enmuista:D:D:D:D:D:;;;;;)))))

Joo-o.. Voisin kyllä käydä hakeen pois :D
Näin on!
Terry Pantheras
16.03.2013 20:51:49
JaaGeRMaisTeR: Joo-o.. Voisin kyllä käydä hakeen pois :D

Selvä peli! Pistänkö varaukseen vai maksatko suoraan tilille?
Uutta Masteroidia: Minä kerään kuonaa
JaaGeRMaisTeR
17.03.2013 10:00:19 (muokattu 17.03.2013 10:00:42)
Terry Pantheras: Selvä peli! Pistänkö varaukseen vai maksatko suoraan tilille?

Pistä varaus :D Kato ku 4 päivä tulee nuo työkkärin fyffet :D
Näin on!
joku muu sikko
17.03.2013 10:42:24 (muokattu 17.03.2013 10:54:41)
Jos ei vaivaudu vastaamaan mitään kysymykseen tai tarjoukseen niin toista kertaa en kyseistä kaveria vaivaa enää missään asiassa. Näitä on yllättävän paljon nykynuorissa (joita toisaalta tosin ei ilmeisesti ole opetettu edes tervehtimään muita)
Torilla on nytkin yksi kitara josta tarjosin, tyyppi ei vastannut. Sitten ilmoitukseen tuli teksti että "myyty". Kaupat ilmeisesti peruuntui koska ritsa on taas myynnissä. Nyt hintakin on suunnilleen sama mitä tarjosin mutta enpä osta, kun oli nin juntti myyjä. hähähää.
YarZoo
17.03.2013 11:24:35
Mulle kävi ihan taannoin tilanne, jossa kyselin lisätietoja hyvin startalaisen ilmoituksen tiimoilta. Ihan perusasioita kyselin, eikä kyseessä ollut mikään keräilykappale, josta olisi pitänyt kammata kaikki ruuvinkannat läpi.

Tuli kiukkuinen vastaus jossa henkilöni moitittiin pilkun....... nippelinysvääjäksi. Kitara on kitara ja jos et Fenderiä tiedä, oma on murheesi. Ei tässä mitään kirjailijoita olla sentään, tyyliin jatkui vastine.

Otin pikkuisen nokkiini ja vetäydyin kaupoilta.

Henkistä pääomaansa ja kirjallisia taitojaan säästäville pitäisi olla "ilmoituskone", jolla voisi luoda myyntihanketta tukevan perusilmoituksen.

Omatkaan ilmoitukset eivät ole mitään esimerkkejä hyvästä tavasta hoitaa asiaa, mutta pyrin ainakin siihen etten loukkaa mahdollista ostajaa.
S.N.A.F.U
aristoteles666
17.03.2013 11:28:48

YarZoo: Mulle kävi ihan taannoin tilanne, jossa kyselin lisätietoja hyvin startalaisen ilmoituksen tiimoilta. Ihan perusasioita kyselin, eikä kyseessä ollut mikään keräilykappale, josta olisi pitänyt kammata kaikki ruuvinkannat läpi.

Tuli kiukkuinen vastaus jossa henkilöni moitittiin pilkun....... nippelinysvääjäksi. Kitara on kitara ja jos et Fenderiä tiedä, oma on murheesi. Ei tässä mitään kirjailijoita olla sentään, tyyliin jatkui vastine.

Otin pikkuisen nokkiini ja vetäydyin kaupoilta.

Henkistä pääomaansa ja kirjallisia taitojaan säästäville pitäisi olla "ilmoituskone", jolla voisi luoda myyntihanketta tukevan perusilmoituksen.

Omatkaan ilmoitukset eivät ole mitään esimerkkejä hyvästä tavasta hoitaa asiaa, mutta pyrin ainakin siihen etten loukkaa mahdollista ostajaa.

mitähän perusasioita sun piti kysellä lisää jos se oli kuitenkin ihan tavallinen malli, josta tiedot löytyy joka kaupan sivuilta?
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
naavanka_
17.03.2013 11:39:16
Sinänsä yhtään paskempi idea ei olisi ilmoituspohja jota pitäisi käyttää ilmoitusta väsätessä.
Pohjassa olisi tarvittavat perustiedot myyntiartikkelista.

Tokihan tätäkin joku uuno käyttäisi väärin tai kiertäisi.
ReBeat
17.03.2013 11:43:42

Ainakin otsikkojen osalta pitäis saada jonkinlainen automaatio joka antaisi lukkobannia heti jos yrittää laittaa "Myydään: Myydään", "Ostetaan: Ostetaan" tyyppisen pölkkypääotsikon.
YarZoo
17.03.2013 12:09:12
aristoteles666: mitähän perusasioita sun piti kysellä lisää jos se oli kuitenkin ihan tavallinen malli, josta tiedot löytyy joka kaupan sivuilta?

Kysyin että onko mikit alkuperäiset ja nauhojen kuntoa utelin. Kysyin edelleen että tuleekohan kitaran mukana laukkua, kun itse tykkään kuljetella noita asianmukaisessa kantimessa.

Tiedustelin henkilön liikkeistä noin tieverkon puitteissa, eli osuttaisko jossain hollille jotta soitinta voisi tarkastella ihan livenä.

Tuo ilmoille heittämäni "ilmoituskone" ei tietenkään voisi olla ainoa tapa ilmoituksen laatimiseen. Siitä olisi seurauksena todella kuiva ja kaavamainen maisema. Mulle putoaa hyvin jos myyjä osaa ladata ilmoitukseen pikkuisen persoonaa ja myytävän kamppeen luonteeseen sopivaa maustesekoitusta.
S.N.A.F.U
Huikki
17.03.2013 12:13:30

ReBeat: Ainakin otsikkojen osalta pitäis saada jonkinlainen automaatio joka antaisi lukkobannia heti jos yrittää laittaa "Myydään: Myydään", "Ostetaan: Ostetaan" tyyppisen pölkkypääotsikon.

Itse tein aikoinaan muutaman ilmoituksen just tuolla tavalla, että siihen tuli vahingossa "myydään" siihen otsikkoonkin. En tajunnut että "Myydään" -teksti tulee ilmoitukseen automaattisesti. Ensimmäisiä ilmoituksia tehdessä tämä saattaa tapahtua helposti. Tosin ilmoituksia pääsee aika helposti muokkaamaan... Ei ehkä ihan lukkobannin arvoinen virhe kuitenkaan.
hemmo
17.03.2013 12:49:30

huono myynti-ilmo on simmyinen, jossa myyjä ei osaa laittaa pyyntihintaa, vaan siinä lukee: tarjoa tai XXXX tai 1xx0

munsta tuollaista myynti-ilmoitusta ei saisi edes päästää Torille
"Oon kans käyny (Bassodadassa) stalkkaamassa. Ne puhuu vaan asiaa ja mitään ei tapahdu" - lavaamo
aristoteles666
17.03.2013 13:34:20 (muokattu 17.03.2013 13:34:41)

hemmo: huono myynti-ilmo on simmyinen, jossa myyjä ei osaa laittaa pyyntihintaa, vaan siinä lukee: tarjoa tai XXXX tai 1xx0

munsta tuollaista myynti-ilmoitusta ei saisi edes päästää Torille

tuo on totta, huutokaupat on ihan muualla.
" mielestäni varmin merkki älykkään elämän olemassaolosta muualla maailmankaikkeudessa on se, että kukaan ei yritä ottaa meihin yhteyttä." lassi ja leevi.
PIM
17.03.2013 14:13:12
aristoteles666: tuo on totta, huutokaupat on ihan muualla.

Tästäkin aiheesta on väännetty kättä vuositolkulla tällä palstalla, mutta edelleenkin on olemassa tavaroita, joille ei niin vaan pysty edes mitään hintaa laittamaan. Jos tavara on tarpeeksi erikoinen tai harvinainen niin ei sitä lopullista myyntihintaa pysty kukaan ennustamaan välttämättä sillä tarkkuudella, että hintapyynnön osaa ilmoitukseen pistää. Onko siinäkään mitään järkeä, että laittaa eka hinnan vaikka kahteen tonniin ja sit pudottaa siitä 50 euroa viikossa kunnes joku kiinnostuu jossain kohtaa kaupantekoon?

Mä en nyt muutenkaan ymmärrä tätä natsimeininkiä, missä joka helvetin asia pitäisi aina hoitaa jonkun tietyn jengin tekemien sääntöjen perusteella. Mitä helvetin väliä sillä on sinulle minkälaisen ilmoituksen joku toinen laittaa torille jos et todennäköisesti olisi kiinnostunut kaupattavasta tavarasta missään tapauksessa? Ja jos olet kiinnostunut, niin onko tosiaan niin suuri voimainponnistus laittaa kysymystä sähköpostilla? Jos ilmoitus on huono niin kyllä siinä, ettei kauppoja synny pitäisi olla ihan tarpeeksi sanktiota.
aristoteles666
17.03.2013 14:20:26 (muokattu 17.03.2013 14:21:14)

PIM: Tästäkin aiheesta on väännetty kättä vuositolkulla tällä palstalla, mutta edelleenkin on olemassa tavaroita, joille ei niin vaan pysty edes mitään hintaa laittamaan. Jos tavara on tarpeeksi erikoinen tai harvinainen niin ei sitä lopullista myyntihintaa pysty kukaan ennustamaan välttämättä sillä tarkkuudella, että hintapyynnön osaa ilmoitukseen pistää..

kyllä sun täytyy tietää mihin hintaan olet valmis myymään sen, ja laitat siihen sen hinnan, sit voit lisätä että myyt korkeimman hinnan maksavalle vaikka.

tai sitten teette kuin olen itse tehnyt, en osta paljoa, enkä myy mitään.
hemmo
17.03.2013 14:34:26

PIM: Mä en nyt muutenkaan ymmärrä tätä natsimeininkiä, missä joka helvetin asia pitäisi aina hoitaa jonkun tietyn jengin tekemien sääntöjen perusteella.

totta vitussa nyt säännöt pittää olla, muutenhan seuraa hitto: anarkia

ei tää mikään pursiseura oo, tiätsä
"Oon kans käyny (Bassodadassa) stalkkaamassa. Ne puhuu vaan asiaa ja mitään ei tapahdu" - lavaamo
Alfons Åberg
17.03.2013 14:36:31
YarZoo: Kysyin että onko mikit alkuperäiset ja nauhojen kuntoa utelin. Kysyin edelleen että tuleekohan kitaran mukana laukkua, kun itse tykkään kuljetella noita asianmukaisessa kantimessa.

Nämä nyt vielä ovat asiallisia. Mutta entäs kun kysytään "onko kaula tiukkasyinen", siis kun kyse perusjapsi-Fenderin vaahterakaulasta. Minulta on tätä kysytty. Luulen tietäväni jotain kitaroista, mutten tähänkään mennessä ole kitaraa ostaessani tsekannut puunjalostusalan julkaisista, paljonko mahongin/vaahteran ym. syytiheys saa olla.

Kaiken kukkuraksi, kun vastasin asiallisesti, että suorat normaalin vaahterakaulan syyt eikä ole oksankohtia, loppui "ostajan" yhteydenpito siihen. Ei tullut edes mitään "en osta, kun et puita tunne" ym.
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
blues guitar
17.03.2013 15:13:21 (muokattu 17.03.2013 15:13:59)

IntriguingMan: Nämä nyt vielä ovat asiallisia. Mutta entäs kun kysytään "onko kaula tiukkasyinen", ......

Vastaa varmuuden vuoksi että "on". :D
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
Alfons Åberg
17.03.2013 15:22:07
blues guitar: Vastaa varmuuden vuoksi että "on". :D

"Syötkö täällä vai otatko mukaan?"
"Joo!"
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
mpekkanen
17.03.2013 15:54:48
PIM: Tästäkin aiheesta on väännetty kättä vuositolkulla tällä palstalla, mutta edelleenkin on olemassa tavaroita, joille ei niin vaan pysty edes mitään hintaa laittamaan. Jos tavara on tarpeeksi erikoinen tai harvinainen niin ei sitä lopullista myyntihintaa pysty kukaan ennustamaan välttämättä sillä tarkkuudella, että hintapyynnön osaa ilmoitukseen pistää. Onko siinäkään mitään järkeä, että laittaa eka hinnan vaikka kahteen tonniin ja sit pudottaa siitä 50 euroa viikossa kunnes joku kiinnostuu jossain kohtaa kaupantekoon?

Mä en nyt muutenkaan ymmärrä tätä natsimeininkiä, missä joka helvetin asia pitäisi aina hoitaa jonkun tietyn jengin tekemien sääntöjen perusteella. Mitä helvetin väliä sillä on sinulle minkälaisen ilmoituksen joku toinen laittaa torille jos et todennäköisesti olisi kiinnostunut kaupattavasta tavarasta missään tapauksessa? Ja jos olet kiinnostunut, niin onko tosiaan niin suuri voimainponnistus laittaa kysymystä sähköpostilla? Jos ilmoitus on huono niin kyllä siinä, ettei kauppoja synny pitäisi olla ihan tarpeeksi sanktiota.

Vaikka monella olisi opittavaa ilmoituksen laittamisesta niin olen kyllä samaa mieltä siitä että miksi sellaiset ihmiset valittaa jotka eivät ole siitä myytävästä tavarasta millään lailla edes kiinnostuneita. Se jos ihan selkeästi yritetään kusettaa on jo ihan toinen asia. Sitä en tarkoita. Mutta esim. sellainen jossa joku myy stratoaan hintaan x ja siihen tulee kommentteja ,että itse maksoin tästä satasen vähemmän ja sitä vielä porukalla haukutaan. Monesti unohdetaan sanoa että se oma soitin joka saatiin halvemmalla ostettiin 5 vuotta sitten.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)