jazzmies 14.03.2013 15:36:32 | |
---|
PsychedelicWarlord: Käsitit nyt ehken hiukan väärin.En puhu sovituksista sinänsä vaan itse soitosta.Enemmän ruhjovampaa meininkiä,eläytymistä ja ehken esim.karumpaa kitarasoundia.Se ,että olisi sovitettu kokonaan erilaiseksi ei olisikaan häirinnyt millään tavalla ,mutta tuosta jäi minulle sellanen maku ,että yritettiin mennä alkuperäisen mukaan muttei päästy siihen.Lisäksi jotenkin kontrasti laulun ja taustan suhteen jäi melko isoksi. Ja nämä on siis vaan minun vaikutelmia asiasta. Käsitin ihan oikein. Jokaisella soittajilla on oma tyyli, ja muiden tyyliä ja sitä kautta sovituksia apinoimalla tulee vain sarja epäonnistumisia. Ja ruhjominen, eläytyminen ja karumpi kitarasaundi ovat osa sovitusta. Itse sovittaisin kappaleet "puhtaalta pöydältä" soittajien omia vahvuuksia käyttäen. Tässä American Idol on tosi hyvä. Hei eivät apinoi, vaan "korjaavat alkuperäistuotannon ja -sovituksen virheitä". "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Boyakasha 14.03.2013 16:23:55 | |
---|
Itse pidän VOF:n taustabändistä, jotenkin siinä on keskivertoa lauluskabojen taustabändiä enemmän rosoa, tulkintaa ja fiilistä. Hyvä Leka ja kumppanit! |
Rhapa 14.03.2013 16:28:06 | |
---|
Onhan tuo aika munatonta tuo soittelu. |
JCM 14.03.2013 17:30:42 | |
---|
Boyakasha: Itse pidän VOF:n taustabändistä, jotenkin siinä on keskivertoa lauluskabojen taustabändiä enemmän rosoa, tulkintaa ja fiilistä. Hyvä Leka ja kumppanit! Sama. Bändi on kusipäisen kova. Vetää mitä vaan. Kun on tommonen bändi kehissä niin ei luulis olevan kellään valittamista, vaikka se bändin veto ei ihan omaa suosikkiversiota kustakin biisistä vastaisikaan. |
jazzmies 14.03.2013 17:36:47 | |
---|
JCM: vaikka se bändin veto ei ihan omaa suosikkiversiota kustakin biisistä vastaisikaan. Tässä se ydin ihan kaikessa taiteessa - vastaanottaja tykkää tai sitten ei. Ehdotonta lisäarvoa tuo aina itselleni näkemyksellinen tulkinta ja sovitus. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Boyakasha 14.03.2013 17:40:06 | |
---|
JCM: Sama. Bändi on kusipäisen kova. Vetää mitä vaan. Kun on tommonen bändi kehissä niin ei luulis olevan kellään valittamista, vaikka se bändin veto ei ihan omaa suosikkiversiota kustakin biisistä vastaisikaan. Laidasta laitaan tulee kamaa - ja yleensä ihan hyvällä näkemyksellä, fiiliksellä ja tulkinnalla. Jos nyt pari rallia jostain 70:stä sattuu menemään rutinoituneen studio-orkesterin puolelle, on keskiarvo kuitenkin roimasti plussan puolella. |
Osteri 14.03.2013 21:37:54 | |
---|
Tarviiko sen bändin tässä mitään edes todistella? Bändin soittajilla on venymisen varaa vielä aikalailla ja muussa yhteydessä sitten paremmin pääsevät itseään toteuttamaan. VOFissa vetää riittävästi ja laulajathan on pääosassa nyt. Kirjoitan.....siis ehkä en just nyt soita.... |
Osteri: Tarviiko sen bändin tässä mitään edes todistella? ..ja laulajathan on pääosassa nyt. Siinähän se tuli lyhyekkäästi. |
Lennu 15.03.2013 04:24:05 | |
---|
jazzmies: Yritys tyylinmukaisuuteen pääsemisestä on taiteen turmio, rappiotila - perässähiihtäjien tylsä maailma. Koskaan ei voi miellyttää kaikkia, joten itse sovittaisin kaiken ihan uusiksi. Mutta se ei nyt sovi perässähiihtävän huttukansan ja sitä rintaruokkivan tuotannon pirtaan. Nazareth oli jo, toista ei kaivata. http://24.media.tumblr.com/tumblr_lfgtj4ll7f1qbqiqeo1_400.jpg no is any good musics maked anymore... |
Musta Arkipyhä 15.03.2013 12:04:40 (muokattu 15.03.2013 12:07:12) | |
---|
jazzmies: Käsitin ihan oikein. I hope so...Tunnut kuitenkin nyt ajattelevan ,että vaatisin bändiä vetämään samoin ton Razamanazin kuin Nazareth.Näin ei kuitenkaan ole. Tässä nimenomaan olis voinut vetää sovitusta ihan toiseen suuntaan. Jokaisella soittajilla on oma tyyli, ja muiden tyyliä ja sitä kautta sovituksia apinoimalla tulee vain sarja epäonnistumisia. Näin tuon Razamanazin kanssa mielestäni ehken kävikin.Tätä mä hieman ajoin takaa. Ja ruhjominen, eläytyminen ja karumpi kitarasaundi ovat osa sovitusta. No jaa... "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
jazzmies 15.03.2013 15:00:06 | |
---|
PsychedelicWarlord: Tässä nimenomaan olis voinut vetää sovitusta ihan toiseen suuntaan. Juurikin näin! No jaa... Rockissa kyllä tuotanto ja sovitus kulkevat niin käsi kädessä kuin olla ja vain saattaa. Ilman esittäjien hallitsemia nyansseja alkuperäisen esitykset ideat pääsevät väljähtymään pahasti. "Ego on kuin hattu. Olisi aina kohteliasta ottaa hattu pois päästä aina kun tapaa toisia ihmisiä." |
Musta Arkipyhä 15.03.2013 18:31:34 | |
---|
JCM: Kun on tommonen bändi kehissä niin ei luulis olevan kellään valittamista, vaikka se bändin veto ei ihan omaa suosikkiversiota kustakin biisistä vastaisikaan. Ei tässä nyt bändin soittotaitoa toki ollakaan mollaamassa.Ja kyse oli vaan tosta yhdestä biisistä - muuten bändi ei ole mitenkään negatiivisessa mielessä ole tarttunut korvaan. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |
eino mutku 15.03.2013 20:44:32 | |
---|
Hyvä meininki ollut. Luca Turmiola oli vähän pliisu, ei jatkoon. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
sepisti 15.03.2013 21:38:03 | |
---|
Leka vetää livenä sellaiset tilut, jotka moni hoitaa koneilla:) Tosi kova bändi. Inga oli paras tänään! |
Tupuna 15.03.2013 21:41:14 | |
---|
Inga! Niina Kähönen huusi, toivottavasti putoaa Elan jengistä. ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT! |
eino mutku 15.03.2013 21:44:51 | |
---|
eino mutku: Hyvä meininki ollut. Luca Turmiola oli vähän pliisu, ei jatkoon. E: Laura on ihana, Isoo-Antti on todella kova, Inga jees vaikka huono biisivalinta, Kähönen huusi, Dennis oli miellyttävä. Ketola ja tää kaveri joka saa Paulan mahlat valumaan ei herätä mitään kauheita tunteita suuntaan tai toiseen. Gary on ihan kova laulaja vaikken persoonasta tykkääkään, Ullakko ihan pro ja Eveliina lauloi kyllä nätisti. Bändi oli musta nyt liekeissä! Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
eino mutku 15.03.2013 21:45:57 | |
---|
Tupuna:Niina Kähönen huusi, toivottavasti putoaa Elan jengistä. Samiksii Virhe tai liian tyhmä kirjoitus! Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
janezki_ 15.03.2013 21:47:09 | |
---|
Railio! Perkele mikä veto. Inga myös erittäin hyvä. Mie oon vaan basisti... |
Kimmo72 15.03.2013 21:48:18 | |
---|
Kähönen sais jatkaa. Kuka hiton lauri? Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
Musta Arkipyhä 15.03.2013 21:50:23 | |
---|
Joo ei pahaa sanaa bändistä.Hienosti toimi tänään kaikki.Niina Kähönen ja Toni Savolainen ehken ne heikoimmat lenkit tänään. "I'm a free spirit baby - olen ilmainen väkevä alkoholijuoma,vauva" |