Muusikoiden.net
18.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Huono myynti-ilmoitus
1 2 3 4 5 6 7
blues guitar
14.03.2013 15:43:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Paras tapa pilata myynti-ilmoitus on haukkua ilmoituksessa jotain toista tuotetta.
Ainakin itselläni mielenkiinto lopahtaa siinä vaiheessa kun ilmoituksessa lukee "myymäni tuote A hakkaa 100-0 tuotteen B".
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
J.Nikkanen
14.03.2013 15:49:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

"Myyn ehkä jos tulee sopiva tarjous" - ilmoitukset ovat sieltä syvimmästä päästä. Toki tuo "Tämä tuote hakkaa tuote sen ja sen 6-0" - ilmot jurppii minuakin.
 
Ilmoitukset joissa on hinnan sijaan maininta tarjous, saatan tarjota jotain ihan naurettavaa summaa, kyllä tuote pitäisi osata hinnoitella.
 
Homojatsit sulla on housuissas. -Santukka
elsewhere
14.03.2013 15:50:07
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yhdys sana virheet. Pakonomainen r0ck-uscottavuus! Huutomerkit!1! ISOT KIRJAIMET ! Puuttuvat speksit. Puuttuva kuva. Puuttuva hintapyyntö, oli sitten tinkivaraa tai ei.
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
Laulava Kylätohtori
14.03.2013 15:51:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

blues guitar: Paras tapa pilata myynti-ilmoitus on haukkua ilmoituksessa jotain toista tuotetta.
Ainakin itselläni mielenkiinto lopahtaa siinä vaiheessa kun ilmoituksessa lukee "myymäni tuote A hakkaa 100-0 tuotteen B".

 
Olet kyllä oikeassa, samaan olen kiinnittänyt huomiota. Tuollainen "argumentti" vie kaiken uskottavuuden. Tulee fiilis, että myyjä ei oikein usko myytävään tuotteeseen, kun pitää alkaa vertailemaan (yleensä) kalliiseen ja hyväksi tunnettuun vehkeseen. Ja makuasioita vieläpä..
 
Toisaalta onhan tämä loogista. Epiphone ilmoituksissa E:t hakkaavat aina G:t, mutta G ilmoituksisa G:T eivät koskaan hakkaa E:tä, joten kai se on sitten vain pakko uskoa, että Epiphone hakkaa Gibsonin...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Jeszse
14.03.2013 15:54:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=735235
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
Laulava Kylätohtori
14.03.2013 15:55:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=735235
 
Siinähän se, koulukirjaesimerkki huonosta ilmosta. Ei mene edes huumorista...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
Alfons Åberg
14.03.2013 15:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun kerran mentiin tuohon toisten tuotteiden haukkumiseen, niin kertokaapa raati, sorrunko siihen omassa myynti-ilmossani (profiilin kautta)?
 
Mielestäni olen omassani ihan asiallinen. Mutta se on kyllä syvältä tämä joillekin peruskuvio, että on vaikkapa 90-luvun LP Studiomalli, niin aina ovat muka hakkaavinaan laadussa uudemmat Standardit ja jopa Reissuet. (standard tottakai kirjoitettuna "standart").
 
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
Laulava Kylätohtori
14.03.2013 16:03:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IntriguingMan: Kun kerran mentiin tuohon toisten tuotteiden haukkumiseen, niin kertokaapa raati, sorrunko siihen omassa myynti-ilmossani (profiilin kautta)?
 
Mielestäni olen omassani ihan asiallinen. Mutta se on kyllä syvältä tämä joillekin peruskuvio, että on vaikkapa 90-luvun LP Studiomalli, niin aina ovat muka hakkaavinaan laadussa uudemmat Standardit ja jopa Reissuet. (standard tottakai kirjoitettuna "standart").

 
Omasta mielestäni tuo ilmoituksesi on aivan eri asia. Siinä vain todetaan fakta, eli kitara on valmistettu tietyssä maassa tiettynä aikana...
 
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks.
elsewhere
14.03.2013 16:04:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

IntriguingMan: Kun kerran mentiin tuohon toisten tuotteiden haukkumiseen, niin kertokaapa raati, sorrunko siihen omassa myynti-ilmossani (profiilin kautta)?
 
Mielestäni olen omassani ihan asiallinen. Mutta se on kyllä syvältä tämä joillekin peruskuvio, että on vaikkapa 90-luvun LP Studiomalli, niin aina ovat muka hakkaavinaan laadussa uudemmat Standardit ja jopa Reissuet. (standard tottakai kirjoitettuna "standart").

 
Tämähän on esimerkillinen ilmoitus. Siinä on speksit, kuva, hintapyyntö ja puhelinnumero.
 
~ Love broke out and I forgot it's war.
reppana
14.03.2013 16:05:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=735235
 
Annetaan anteeksi, ilmoittaja on turusta.. Mutta joo, jotain muuta kiitos. Toinen juttu mitä oon miettiny, että kovin monella ei ole kuvassa ns timestamppia, jossa lukisi esim päivämäärä ja nimimerkki. Esimerkiksi hopeisenomenan palstalla kuva timestampin kanssa on pakollinen.
 
-Reppana
 
"Mä en oikein niin hirveästi jaksa miettiä kitaroiden arvoa tai sen alenemista. Pääasia, että on mukava soittaa. Jos on hyvä fiilis vetää, niin pari satkua sinne tänne..." -AngieRainbow
Krice
14.03.2013 16:33:32 (muokattu 14.03.2013 16:34:43)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kuvaa (itse otettu myytävästä tuotteesta) tai hintaa. Muut seikat kuten ilmoituksen kaunokirjallinen laatu ei haittaa ainakaan minua.
 
the-Antero
14.03.2013 16:40:27
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

reppana: Annetaan anteeksi, ilmoittaja on turusta.. Mutta joo, jotain muuta kiitos. Toinen juttu mitä oon miettiny, että kovin monella ei ole kuvassa ns timestamppia, jossa lukisi esim päivämäärä ja nimimerkki. Esimerkiksi hopeisenomenan palstalla kuva timestampin kanssa on pakollinen.
 
-Reppana

 
Tuollainen nyt ei ole hirmusen vaikea väärentää. Ennemmin kuvaan omin käsin kirjotettu lappu :)
 
Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja.
Gabe
14.03.2013 17:14:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=735235
 
Nämä luuviulun ilmoitukset nyt ovat oma lukunsa muutenkin.
Ziggy Bubba
14.03.2013 17:20:21
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yleisesti ihmettelen miten vähän noihin ilmoihin monasti panostetaan. Selkeä kuvaus tuotteesta lisää musta aina kaman kiinnostavuutta, kuten se kuva ite tuotteesta tietty myös.
 
Jos yhden lauseen ilmoon (vielä ilman hintapyyntiä) ei tule vastauksia, voi olla hyvä kohta katella peilin suuntaan.
 
Yhden miehen pläskiä pruttua ja tunnelmaa: CROOKMACHINE
JaaGeRMaisTeR
14.03.2013 17:25:47 (muokattu 14.03.2013 17:26:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Nämä luuviulun ilmoitukset nyt ovat oma lukunsa muutenkin.
 
No muutama posti ylöspäin ku otetaan, niin käy ilmi, että johtuu siitä että on Turkulainen... :D
 
Ei noissa ilmoituksissa ärsytä kun:
-"parempi kun muut" ja muut tuollaset
-"MYYTY tai varattu" tekstit ilmoituksessa.. Eikös sen voi poistaa?
-"Myydään Epiphone hp. 196000€. Tämän arvo nousee miljardiin ens kuun lopussa" tällänen ilmoitus siis joka vasta oli ja tuli mieleen.
 
Näin on!
Lancelot
14.03.2013 17:40:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eihän tämmöistä huomaa välttämättä kuin entinen omistaja, mutta jotenki ärsyttävää kun käytetään ilmoituksessa häpeilemättä toisen ottamia kuvia.
 
reppana
14.03.2013 17:41:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

the-Antero: Tuollainen nyt ei ole hirmusen vaikea väärentää. Ennemmin kuvaan omin käsin kirjotettu lappu :)
 
Sitä juuri siis tarkoitinkin, että omin kätösin tekee sen lapun siihen. =)
 
-Reppana
 
"Mä en oikein niin hirveästi jaksa miettiä kitaroiden arvoa tai sen alenemista. Pääasia, että on mukava soittaa. Jos on hyvä fiilis vetää, niin pari satkua sinne tänne..." -AngieRainbow
Tympee Huttunen
14.03.2013 17:58:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Elikkä-sana alkuun.
 
stumpe
14.03.2013 18:12:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lastinen: Elikkä-sana alkuun.
 
Huh. Läheltä liippas. Nimittäin mun ilmoituksen alussa lukee 'elikkäs'.
 
Tähän joku kiva hymiö.
 
Alfons Åberg
14.03.2013 18:20:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ziggy Bubba: Yleisesti ihmettelen miten vähän noihin ilmoihin monasti panostetaan. Selkeä kuvaus tuotteesta lisää musta aina kaman kiinnostavuutta, kuten se kuva ite tuotteesta tietty myös.
 
Jos yhden lauseen ilmoon (vielä ilman hintapyyntiä) ei tule vastauksia, voi olla hyvä kohta katella peilin suuntaan.

 
Totta. Hämmentävän monen tuntuu olevan vaikea myöntää sitä tosiasiaa, että nykyaikana pelkkä puhelinnumero ei ole kovin markkinointilähtöinen näkökulma. Toki eri asia ollaanko näistä kamoista kovin aktiivisesti haluamassa edes eroon...
 
Tällä hetkellä kun tarjontaa on yli tarpeiden, se on luonut myös ihan uudenlaisen kaupankäyntikulttuurin. Parhaiten menevät kaupaksi ne joista on suoraan laitettu rehellinen kuvaus yleiskunnosta, ja mitä modauksia/korjauksia on tehty. Sellaiset myydäänkin sitten melko läheltä (käypää) hintapyyntiä, jos paikan päällä ei ilmene mitään feelua.
 
Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti: Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4 5 6 7

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «