Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Rummut: soittaminen »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: clive burr
1
badcompany
10.11.2009 22:38:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

mitäs mieltä herrasta?.tykkään tosi paljon miehen soittujutuista maidenin ekoilla plätyillä
 
hollmi-5
10.11.2009 22:46:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tiedän, että tämä on mielestäsi nipotusta, mutta voisitko hiukan panostaa kirjoitusasuun? Jos haluat asiallista keskustelua, niin olisi suotavaa laittaa välimerkit ja isot kirjaimet paikalleen. Saati sekin, että Iron Maiden on bändin nimi.
 
Kaikki eivät tiedä, mitä "maiden" meinaa. Tai clive burr. Laita Clive Burr ja linkki, niin joku saattaa kiinnostua tutustumaan. Esim: http://fi.wikipedia.org/wiki/Clive_Burr Nämä ovat aika helppoja juttuja...
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Nolte
10.11.2009 23:05:38 (muokattu 10.11.2009 23:06:41)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Otsikon herra on minulle se oikea IM -rumpali. Ei saa se viime käden sijainen -McBrain hommaa samalla lailla laukkaamaan ja svengaamaan.
 
Joo joo, on se Nickokin ihan ok, mutta olen sen aikakauden tuote, että The Number Of The Beast kolisi todella kovaa, ja oli pettymys, kun Burrin tilalle tuli tylsästi ja kulmikkaasti kolisteleva tuuraaja.
 
Tätä en allekirjoita!
hollmi-5
10.11.2009 23:09:29 (muokattu 10.11.2009 23:09:47)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Clive ei kestänyt kiertue-elämän kosteutta ja lopun hoiteli ikävästi MS-tauti.
 
Minullakin oli ekat Iron Maidenit, mutta noita varsinaisen menestyksen tuoneita lättyjä ei ole ainuttakaan. Nimim. bassonlänkytykseen kielet kaulaavasten ja haara-asentoihin sekä spandexpöksyihin kyllästynyt
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Nolte
10.11.2009 23:33:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hollmi-5: Minullakin oli ekat Iron Maidenit, mutta noita varsinaisen menestyksen tuoneita lättyjä ei ole ainuttakaan.
 
Siis eikö ole TNOTB:iäkään? Se on oikeastaan minulle melkeinpä se ainoa IM -levy. Alkupään levyt olivat liian punkkia ja ne loput tylsiä. Siihen väliin jää vain tuo yksi itseä järisyttänyt.
 
Tätä en allekirjoita!
hollmi-5
10.11.2009 23:42:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nolte: Siis eikö ole TNOTB:iäkään? Se on oikeastaan minulle melkeinpä se ainoa IM -levy. Alkupään levyt olivat liian punkkia ja ne loput tylsiä. Siihen väliin jää vain tuo yksi itseä järisyttänyt.
 
Ei ole. YouTubesta ja Spotifysta katselen/kuuntelen kun tulee fiilis, mutta sellainen tulee tosi harvoin.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
Jupi57
10.11.2009 23:58:30 (muokattu 11.11.2009 00:00:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nolte: Otsikon herra on minulle se oikea IM -rumpali.
 
Jos nikki on tämä:
badcompany;
tuli mieleeni, että
Simon Kirke, on se oikea 1/4-osa "vetäjä"
 
Nolte
11.11.2009 00:27:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jupi57: Jos nikki on tämä:
badcompany;
tuli mieleeni, että
Simon Kirke, on se oikea 1/4-osa "vetäjä"

 
Ei se Kirke mitenkään niitä biisejä pilaa, :) mutta tiiä noista oikeista vetäjistä sitten. Nämä ovat herkkiä tunnejuttuja joskus, niin kuin minullakin Burrin kanssa. Tai no, tunne ja tunne, kyllähän Iron Maidenin musakin muuttui jonniin verran, ettei kaikkea voi kaataa McBrainin päälle.
 
Paicen Ian on minulla se rumpali, joka tulee mieleen 1/4 -vetäjistä.
 
Tätä en allekirjoita!
hollmi-5
11.11.2009 09:09:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jupi57: Jos nikki on tämä:
badcompany;
tuli mieleeni, että
Simon Kirke, on se oikea 1/4-osa "vetäjä"

 
Kirke on aika kamalan nököistä katsottavaa ja kuuntelukaan ei tuo kummempia kiksejä. Sattui hyviin kokoonpanoihin. Eli oli oikealla paikalla oikeaan aikaan.
 
Soundit, piuhat ja kajarit.
markku jokela
25.11.2009 15:45:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Clive Burr on kyllä meikälle se suurempi suosikki noista kahdesta Iron Maidenin rumpalista ehdottomasti. Burr on kurinalaisempi ja suoraviivaisempi, siitä minä pidän. McBrainistäkin pidän kyllä todella paljon, erittäin lahjakas mies ja kiistaton tekijä Maidenin omaleimaisuudessa, mutta soittaa aivan liikaa. Paljon fillejä paikoissa, jotka kuulostaisivat paremmilta ilman filliä.
 
Kimmo72
13.03.2013 19:28:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Rippiä ja multia.
http://www.rumba.fi/iron-maidenin-e … umpali-clive-burr-on-kuollut-34810/
 
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
sahkuifk
13.03.2013 19:48:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Burr oli mulle nuoruusvuosina suuri innoittaja ja vieläkin tulee kuunneltua ihan yhtä ihaillen, oma tunnistettava tyyli on aina soittajalla hieno asia.
Muihin en lähde vertaileen, tyhmää sellainen yleensäkkin ja muisteluketjussa aika mautonta minusta.
 
Kävelin sumussa koulun ohitse.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «