Muusikoiden.net
20.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uraltone 2.2 clip
1
svilo
13.03.2013 00:07:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mielenvikast rämpyttelyy ..
 
www.youtube.com/watch?v=g5URE38ra3g
 
Mukava kone
 
/s
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
PIM
13.03.2013 08:39:22
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svilo: Mielenvikast rämpyttelyy ..
 
www.youtube.com/watch?v=g5URE38ra3g
 
Mukava kone
 
/s

 
Onks sul kokemusta 3 Monkeys vahvistimista? Orangutan komboia tarjottiin mulle just eilen vaihossa Marshalliin. Youtube klippien perusteella vaikutti ihan mielenkiintoiselta.
 
jyrkalt
13.03.2013 08:49:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Onks sul kokemusta 3 Monkeys vahvistimista? Orangutan komboia tarjottiin mulle just eilen vaihossa Marshalliin. Youtube klippien perusteella vaikutti ihan mielenkiintoiselta.
 
Mulla on ollut tuo Apinakombo.
Ei mitää pahaa sanottavaa. Kova peli ja moneen taipuva.
 
svilo
13.03.2013 09:52:28
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

PIM: Onks sul kokemusta 3 Monkeys vahvistimista? Orangutan komboia tarjottiin mulle just eilen vaihossa Marshalliin. Youtube klippien perusteella vaikutti ihan mielenkiintoiselta.
 
Noh, jos kattelelet mun vimosia videoita, niin ne on tehty Orangutanilla :)
 
Aivan killeri vehe !!!
 
/s
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
PIM
13.03.2013 10:03:50 (muokattu 13.03.2013 10:13:44)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svilo: Noh, jos kattelelet mun vimosia videoita, niin ne on tehty Orangutanilla :)
 
Aivan killeri vehe !!!
 
/s

 
Ok, pitää tsekata. Jostain syystä noi sun videos ei tullut esille aiemmin kun hain 3 Monkeys Orangutan hakusanoilla.
 
Paljonko arvioisitte tollasen Orangutan kombon arvoksi tällä hetkellä?
 
Prkl.. nyt kun muutaman klipin on kuunnellut niin taitaa vintage Marsu vaihtua kyllä Orankikomboon. On sen verran monipuolisempi toi soundimaailma.
 
jniska
13.03.2013 12:16:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Svilon klipeissä on sellanen vika, että Svilon soitto ja soittotaito saa minkä tahansa vehkeen kuulostamaan hyvälle. Itellä toisiappäin, vaikka soittasin samalla setillä kun Svilo, kuulostaa se vaan paskalle.
 
Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !!
svilo
13.03.2013 15:39:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jniska: Svilon klipeissä on sellanen vika, että Svilon soitto ja soittotaito saa minkä tahansa vehkeen kuulostamaan hyvälle. Itellä toisiappäin, vaikka soittasin samalla setillä kun Svilo, kuulostaa se vaan paskalle.
 
Mulla on *hyvennin* plugari :)
 
/s
 
"It's like... okay, this sounds like Fender BF, but wait... now I'm hearing Plexi... Oh, hold on... EVH tone... hey, that sounds very Tweed-ish"
PIM
13.03.2013 16:13:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sanoisin, että kyse on ennemminkin ominaisuudesta kuin viasta.
 
jyrkalt
13.03.2013 17:01:18 (muokattu 13.03.2013 17:01:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

svilo: Mulla on *hyvennin* plugari :)
 
/s

 
Joo iha sama mite mikittää ja koneensä säätää.
Priimaa pukkaa. Joka kerta. Vit*****sta ;)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «