Aihe: Varoitus-huuto.netin tehomyyjät
1 2 3 4 5
Seba
13.03.2013 09:38:00

nakedzen: Kyllä meikäläinen kokemuksesta antaisi neuvon että pistät oppirahojen piikkiin ja jatkat elämääsi. Tuota vatvomalla ei saa mitään muuta aikaan, kuin vain pitkittää omaa mielipahaansa. Jaksamista ja hyvää mieltä mpekkaselle täältä vaan. :)

Huijarin puhetta.
Tietenkin vittuillakseen rikosilmoitus ja ilmoitusta h.netin ylläpitoon ym pitää tehdä.
Rahaa siitä tuskin takaisin saa, mutta henkisesti paremman olon kuin siitä että nielee kiukkunsa eikä tee asialle mitään.

Mulla ois tossa yks stradivariuksen veroinen viulu, voin myydä sen sulle edullisesti 150€
Kun avaat paketin, siellä on 1/4 kokoinen lastenviulu jossa on kansi halki, talla katki ja jousi puuttuu.

Mä pidän rahat, sä saat sytykettä leirinuotiolle ja sovitaan että ne oli oppirahoja.
I wasn't born yesterday, it was day before.
nakedzen
13.03.2013 09:58:23 (muokattu 13.03.2013 10:06:43)
Kuten sanoin, olen käynyt saman prosessin itse lävitse 7x isomman rahasumman takia. Yhtään mitään ei käteen siitä jäänyt muuta kuin hukattua aikaa ja vitutusta. Ja menetetty usko suomen poliisilaitoksen hyödyllisyyteen.

Viestini viittasi lähinnä siihen, kun toinen on syöpäsairas, niin suosittelisin yleiseen positiiviseen asenteeseen ja keskittymään sairauden kanssa jaksamiseen.
mpekkanen
13.03.2013 14:17:51 (muokattu 13.03.2013 15:09:15)
itse otin huuto.net yllpitoon yhteyttä ja he kertoivat että mitään ei ole heidän puolesta tehtävänä kun huuto ei ole ylittänyt hintavarausta ja kaupat on tehty varsinaisen huudon ulkopuolella. siitäkään huolimatta että huuto.netti menettää provikat tällaisessa myymisessä.
Kaiken kukkuraksi asian selvittäminen kesti 20 minuuttia ja sinne soittaminen on 1,97 euroa minuutti eli 40 euroa tuli lisää laskua.

Minun kohdalta saa asia jäädä tähän. Suomi on näemmä paikka jossa tuetaan nettihuijareita oikein olan takaa.
Jos tekisin rikosilmoituksen niin siihen pitäisi hommata joltain soitinrakentajalta todistus soittimen kunnosta ja hinta-arvio mahdollisesta korjauksesta. Sehän on selvää että kirjallisesti tuokin paperi ei ole varmasti ilmainen.
Jyväskylässä ei ole paljoa vaihtoehtoja soitinkorjaajissa.

Toivottavasti tämä olisi hyvänä esimerkkinä muille siitä ettei kannata tehdä huudon ohitse huuto.netin tehomyyjien kanssa kauppaa,vaikka kaikki palautteet olisi positiivisia.
Tämäkin myyjä kirjoitti että tervetuloa kokeilemaan kuinka laadukkaasta soittimesta on kysymys. varmaan kokeili sillä ,että asunko niin lähellä että tulisin katsomaan. Jos olisin käynyt katsomassa niin matkakulut olisivat olleet samat kuin soittimen hinta. En myös tiennyt että postiennakolla voi lähettää niin että paketin saa avata. Kai nämä on nyt oppirahoina otettava.

Älkää ostako mitään kokeilematta.

Itsellä on sen verran terveydellisiä ongelmia etten jaksa tätä asiaa enempää enää pyöritellä. Poliisi teki jo ihan selväksi ettei heitä kiinnosta.
YarZoo
13.03.2013 15:02:10
Mitenkäs nyt kun sitä soitinta ei tarvitse säilyttää lautamiesten käpälöitäväksi, olisi seuraavanlainen ajatus.

Teet jonkun harjoituskappaleita tarvitsevan, alkavan soitinkorjaajan kanssa diilin.

Sinä otat riskin. Saat joko kasan sytykkeitä tai parhaassa tapauksessa kelvollisen soittimen, jolla on tarinan arvoinen menneisyys.

Onnistuessaan kyseinen operaatio toisi kokemusta sepälle ja saisit itselleskin iloa päivään.

Tsemppiä muuten sairauksien voittamiseen!
S.N.A.F.U
mpekkanen
13.03.2013 15:10:41
Decadetroll: Miksi minä saan tuosta 20*1,97e alle 40 euroa (39,4e tarkalleen), enkä suinkaan 80 euroa? Hmm. Jännä.

huomasin virheen ja korjasin sen. Pahoittelen näppäilyvirhettä.
mpekkanen
13.03.2013 15:24:34 (muokattu 13.03.2013 15:49:35)
YarZoo: Mitenkäs nyt kun sitä soitinta ei tarvitse säilyttää lautamiesten käpälöitäväksi, olisi seuraavanlainen ajatus.

Teet jonkun harjoituskappaleita tarvitsevan, alkavan soitinkorjaajan kanssa diilin.

Sinä otat riskin. Saat joko kasan sytykkeitä tai parhaassa tapauksessa kelvollisen soittimen, jolla on tarinan arvoinen menneisyys.

Onnistuessaan kyseinen operaatio toisi kokemusta sepälle ja saisit itselleskin iloa päivään.

Tsemppiä muuten sairauksien voittamiseen!

Laitoin 5 sentin kolikot tallan alle niin kielet nousivat hieman ja tein siitä slide soittimen.
Balalaikasta slide kitara-nimisellä sivulla on kaksi soittonäytettä tällä soittimella. laitoin tuon sivun kyllä pystyyn jo ennenkuin hommasin tämän 6-kielisen.
Siinä on soitin viritetty niin että paksuimmasta ohkaiseen menee perussävel,duuri terssi ja kvintti on ohkaisin kielipari. Hieman on hankalaa virittäminen näillä koneistoilla,mutta saa nyt kelvata.

Kiitoset tsemppaamisesta ja kaikkea hyvää vaan sinullekkin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)