Aihe: Korpi Instruments kokemuksia
1 2
Gabe
13.03.2013 13:13:05
mpekkanen: Itse olen kanssa sitä mieltä,että niin kitaroissa,vahvistimissa ja efekteissä on parempi,että on vähemmän juttuja mutta ne kaikki toimii kuin että olisi paljon kaikenlaista turhaa joilla ei tee käytännössä mitään.

Ollaan samoilla linjoilla tässä. :) Ja sitä tässäkin kitarassa haettiin.

Laulava Kylätohtori: Tämä on juuri se syy, miksi mallintavat eivät kiinnosta. Toisaalta, kyllä siinäkin aikaa menee, että opettelee oikeasti käyttämään vähän vähempisäätöistäkin vehjettä niin, että todella tietää, miten mikäkin soundi löytyy... Näin ainakin Dusty Roadissa, jossa hyvää soundia löytyy muutenkin kuin vain nappulat yhdessä tietyssä asennossa...

Tämäpä siinä onkin. Omassa combossani ei ole kuin Volume- Tone- ja VVR-säätimet ja yllättävänkin paljon eri soundeja niiden avulla saa ruuvatuksi ulos. C6:n ja LP Juniorin kanssa ollaan jo hyvin paljon perusasioiden äärellä. :D

En todella ymmärrä, mitä tekisin 60 erilaisella vahvistinmallinnuksella ja 50 erilaisella kaappimallinnuksella. Siihen vielä erilaisia moodeja ja valintoja, niin ollaan 10000 eri vaihtoehdossa... Sopii jollain, mutta itse sanon, ei kiitos...

On myös hyvin kaukana myös minun tarpeistani. Onneksi näitä romppeita on jokaiselle sopivia, kaveri vetelee onnellisena Kemperillä ja on kokenut sen hyvin hyödylliseksi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)