Muusikoiden.net
28.03.2024
 

Muut soittimet »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Esko Vesa
1
Viululisti123
20.01.2013 11:50:34
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!
Osaako joku kertoa minulle jotain infoa Esko Vesan tekemistä viuluista?
Itselläni on hänen tekemänsä viulu, jonka korjaamista tässä pohdin.. samalla päästään siihen, että osaako joku kertoa paljonko viulun kannen hakeaman korjaaminen voisi maksaa?
 
Kiitos tiedoista.
 
Patrucci
11.03.2013 21:09:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Viululisti123: Hei!
Osaako joku kertoa minulle jotain infoa Esko Vesan tekemistä viuluista?
Itselläni on hänen tekemänsä viulu, jonka korjaamista tässä pohdin.. samalla päästään siihen, että osaako joku kertoa paljonko viulun kannen hakeaman korjaaminen voisi maksaa?
 
Kiitos tiedoista.

 
Hei!
Samaan asiaan minäkin etsin vastausta. Oletko jo saanut lisää infoa? Itselläni on Esko Vesan tekemä viulu, joka pitäisi korjauttaa. Oletko saanut viulustasi hinta-arvion?
 
heikkikytölä
21.11.2016 22:05:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla myös Esko Vesan rakentama viulu ja olisin kiinnostunut missä hinnoissa pyörivät. Onko hajua?
 
blackmore81
23.11.2016 18:36:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

heikkikytölä: Minulla myös Esko Vesan rakentama viulu ja olisin kiinnostunut missä hinnoissa pyörivät. Onko hajua?
 
Viulunrakentajat varmasti osaavat parhaiten arvioida hinnan. Kuitenkin niin moni asia siihen soittimen arvoon vaikuttaa. Varmasti monen hintaluokan soitinta löytyy nuista Vesankin rakentamista.
 
What the hell is wrong with freedom? That's what it's all about
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «