Aihe: MusicMan neuvoja
1 2
silhouette
07.03.2013 18:25:07

MusikMan: Ja nyt lopetat saman tien ton AT100:n hehkuttamisen. Pyörähdin tiistaina Levytukussa, ja taas piti ihan väkisin pakottautua ratikkaan ennen Timmons sigun koeajoa. Tuo on keppi kuumottanut kanssa jo vuosia. Timmons käyttää Lonestar/Stiletto yhdistelmää maukkaasti, ja on muutenkin erittäin tyylitajuinen ja hyvän sävelkynän omaana soittaja. Vaikka se viimeisin levy olikin nyt jostain syystä koko Sgt. Pepperin versiointi.

Timmons on kyllä aika kelpo velho kitaristi vaikka ei minulla ole herralta kuin yksi levy, "Spoken And Unspoken" muistaakseni nimeltä. Ja, sen verran täytyy hehkuttaa itseäni, että olen jopa saanut aikaiseksi nuotituksen/tabulatuurit UltimateGuitar.comiin yhdestä Andy kappaleesta, "Lydiasta". Se oli oikeastaan aika helppo plokata korvakuulolla, niin muistelen. Tosin, varmaan siinä on kyllä virheitä, mutta on se ainakin suuntaa antava nuotinnus.
Aina voi yrittää.
silhouette
07.03.2013 19:04:12

En tiedä kiinnostaako ketään, mutta muistin juuri, että olen sittenkin tehnyt kolmesta Andy kappeleesta nuotitukset. "Lydian" lisäksi on "Redemption" ja "Princess". Ja noissakin voi olla virheitä, mutta on nekin ainakin suuntaa antavia. Tsekatkaa huvikseen UltimateGuitar.comista jos kiinnostaa :)
Aina voi yrittää.
gibson1970
09.03.2013 03:38:40 (muokattu 09.03.2013 03:41:46)
Joo ja saa kysellä turhaan mistä vain. Maahantuojan asenne näihin on varovainen koska kysyntä on hyvin vähäistä. Hyvää kitaraa jaksaa odottaa suomi takuulla sen 4-6 ? KK Jos et jaksa, osta joku muu. Nämä nyt kuitenkin ovat jenkkikitaroita joten laatu on kunnossa.
H3ll-o
09.03.2013 08:53:44 (muokattu 09.03.2013 09:07:16)
Tammerpianossa roikkui kauan vanhan mallin petrucci (jp6). Kysele sieltä...
KUNU
09.03.2013 14:47:31 (muokattu 09.03.2013 14:48:14)
H3ll-o: Tammerpianossa roikkui kauan vanhan mallin petrucci (jp6). Kysele sieltä...

Kalasataman DLX musicissa 6-kielinen JP 12 myös, äkkiä sinne vain ken musaria halajaa.
The Ultimate HorseFace
Tinippa84
11.03.2013 14:35:06

silhouette: Mutta, luulen kyllä, että mulle saa riittää tuo Petruccin karvalakkimalli, jos parempia vaihtoehtoja ei tule vastaan lähiaikoina.

Suosittelen JP Musari hankinnassa kääntymään torin puoleen. Käytettyä tarjontaa on väliin yllättävänkin paljon. Suosittelen myös nappaamaan piezollisen mallin. Eipähän jää kaivelemaan jälkeenpäin, että "oiskohan se ollu hyvä". Yksistään piezomikille en itse ole löytänyt käyttöä, mutta magneettimikin ja piezomikin yhdistelmä on silkkaa magiaa.

Kokemusta siis löytyy noista JP malleista... omasta mielestäni ehkä parhaita kitaroita lajissaan. Todella laadukkaita soittimia. Kannattaa kuitenkin testata ennekun lyö seteliä tiskiin.
Retaliation Syndicate - Thrash/Death
h.e.k.a
11.03.2013 17:17:27
juso: JP sit on mun mielestä pirun laadukas peruskitara. Normi mikitys eli tässä jp:llä ei oo ollu mitään tarvetta älyttömiin mikkivariaatioihin.

Keskiasennon puolitusta (kytkimen ollessa keskiasennossa molemmista mikeistä vain keskimmäinen kela kytkettynä) en ihan normina pitäisi, vaikkakaan tuo ei ihan monimutkaisimmastakaan päästä ole. Sinänsä käyttökelpoinen asento varsinkin puhtailla soundeilla, ja yhdistettynä piezon kanssa tuosta saa mukavan laajan soundin. Piezo on itselläni kovinkin paljon käytössä, hieman signaalia muokkaamalla tuosta saa ihan kivan akkarisoundin cover-keikoilla, jolloin ei tarvitse erillistä akustista roudata mukana. Kompuraahan tuo hieman vaatii...

Morsea en ole kuin nopeasti kokeillut kaupassa, JP6 puolestaan ollut luottopelinä vuodesta 2009. Hieman mikkikytkentää muutettu ja alkuperäiset mikit vaihtuneet BKP:n tuotteisiin, mutta uskoisin että tämä keppi pysyy talossa pitkään...
"isi, katso, tuo yksi kitara on ihan rikki!" - 3v. tytär DLX-musicin kitaraosastolla kommentoi Jacksonin RR3:sta...
silhouette
11.03.2013 18:48:46

Jees, ei oikein pysty erikseen ruveta kiittämään jokaista vastaajaa, mutta laitetaan nyt kaikille ketjuun vastanneille yhteinen kiitos paljon hyvää asiaa ja neuvoja sisältävistä viesteistä. Kiitti
Aina voi yrittää.
joukov
11.03.2013 20:54:29
Meikäläisen alle vuoden ikäinen ja minttikuntoinen JPX(6) BFR tullee kohta myyntiin torille jos joku sellaista kaipailee. Morsemainen kapeahko kaulaprofiili sopii paremmin meikäläisen käteen.
Vice President of KISS Army Finland KAF-jäsenkortilla On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com
hevikukko
11.03.2013 21:15:05
Hyvin säädetty JP musari Piezolla melkeen mikä malli vaan ja se on siinä. Uskomattomia kitaroita viimeistelyineen ja soundeineen. OIkeen ilo kaivaa laukusta ja sanoo terve, mitäs tänään soitettais? Lukather/Morse on itsellä jäänyt testaamatta, mutta ainakin JP mallin tremolo-talla on älytön! Music Maniltä ei taida löytyä pahemmin huonoja versioita laadullisesti ollenkaan ja kaikki on korjattavissa.
Jos korvissasi soi, ne on vain nuotteja...
mika78
11.03.2013 22:14:48
Voin itsekin suositella Petrucci malleja, on kyllä hiton hyviä kitaroita.
Itseltä löytyy ensimmäistä mallia ja JPX. Jos et löydä testattavaa liikkeestä niin voidaan yrittää sopia kokeilusta. =)
Jos uutena meinaat ostaa niin suosittelen ehdottomasti stanfordmusic.ee
On hinnat ja palvelu kohdallaan!
Ps. Morsea siellä on oikein tarjouksessa.
noon
17.04.2013 22:43:19

Top Sound / Seinäjoki. Sieltä löytyy saman tien musta Luke (uusi). Pari viikkoa sitten telineestä löytyi myös yksi käytetty Morse. Suosittelen käyntiä tuolla :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)