![]() 08.03.2013 19:28:38 | |
---|---|
joukov: Sitten kammoksut myös Pete Townshendin kitaroiden tuhoamisakteja. :) Hän pistää/pisti säleiksi aidot amerikkalaiset soittimensa. Kyllä kammoksun. :) Muutamasta youtube videosta olen nähnyt jopa painajaisia. | |
![]() 08.03.2013 19:49:28 | |
joukov: Sitten kammoksut myös Pete Townshendin kitaroiden tuhoamisakteja. :) Hän pistää/pisti säleiksi aidot amerikkalaiset soittimensa. Mikä järki kitaroiden rikkomisessa edes on? Sehän nähtiin jo 60-luvulla ja on mielestäni niin säälittävää nykyisin... KISS on hoitanut tuon markkinointinsa alusta lähtien oikein ja fyrkkaa valuu kassaan joka suunnalta ja noin se on hoidettavakin kun levymyynneistä ei tule enää pennin hyrrää. Sama se on ostaako paidan jonkin bändin keikalta tai hajonneen kitaran, täysin samaa rahastusta joka bändiltä. Ihmettelen hiukan avautumisianne tästä aiheesta. KISShän on ollut alusta lähtien vain keino saada naisia ja rahaa, musiikki on sinänsä toissijainen juttu. Rahaa rahaa rahaa, eikä sitä mentaliteettiä ole kyllä ikinä edes yritetty salata.... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. | |
![]() 08.03.2013 21:10:37 | |
Laulava Kylätohtori: KISShän on ollut alusta lähtien vain keino saada naisia ja rahaa, musiikki on sinänsä toissijainen juttu. Rahaa rahaa rahaa, eikä sitä mentaliteettiä ole kyllä ikinä edes yritetty salata.... Ei ole yritetty salata, ja se on ainoa asia millä sitä voi mielestäni puolustaa. Mutta miksi Paukankin on pakko olla mukana tässä perseilyssä - en ymmärrä. Mieheltä puuttuu täysin kunniantunto, muuta selitystä en keksi. Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. | |
![]() 10.03.2013 13:50:20 | |
Lucifer Our Lord - LOL | |
![]() 10.03.2013 15:18:33 (muokattu 10.03.2013 15:20:49) | |
the-Antero: Joo, kiva olis kuulla että mikä se "oikea" ei turvonnut hinta olisi? Puretone meni joku aika sitten täällä 1300€ ja Duotonessa on enempi ominaisuutta ;) Taas meni toimiva Duotone pedaaleineen saksan ebayssä: 627,58 euroa ... ja kova case mukana (arvoksi mainittu 180e). OVH voi olla 2300 mutta päivän katuarvo saksassa Duotoneille on siis 450e. http://www.ebay.com/itm/251236938369 | |
![]() 10.03.2013 15:31:00 | |
yonyx: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=735148 vähän on tinkivaraa joo... Juum, rekisteröitynyt tänään ja ilmoitus ilman puhelinnumeroa. Tervetuloa hyville kaupoille! Heidän kanssaan olen tehnyt kauppaa onnistuneesti:
Chronic, penahoo, tgeton, marktark, arinuutinen, Osi, imk, Ba-sisti, Stain, Janlappa, chilli, kaiken tallettaa, kangasa-r | |
![]() 10.03.2013 15:31:40 | |
yonyx: http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=735148 vähän on tinkivaraa joo... Kivasti on tarjottu mahku myös maksaa enempi. Otsikointi myös onnistunut. | |
![]() 10.03.2013 15:40:09 | |
Volle: Kivasti on tarjottu mahku myös maksaa enempi. Otsikointi myös onnistunut. Mulla pisti silmään myös se ettei kitaran väriä ole mainittu ja sitä millaisilla metalliosilla kitara on, Studiotahan on tehty niin kromisilla kuin kultaisillakin osilla. Sen sijaan jostain hihnoista oli hyvinkin tarkkoja kuvauksia ja tekstistä mitä jossain hihnassa lukee. Myöskin jos soitin on käytetty jossain arvioinnissa niin olisi luultavaa,että myös kitaran valmistus vuosi olisi selvillä. Sitäkään ei tässä ole mainittu. Luulisi myyjän käsittävän että sillä tiedolla on väliä kuinka vanha soitin on ja luulisi hänellä itselläkin jotain tietoa siitä olevan,milloin se on ostettu. | |
![]() 10.03.2013 15:50:09 (muokattu 10.03.2013 15:55:56) | |
ReBeat: Taas meni toimiva Duotone pedaaleineen saksan ebayssä: 627,58 euroa ... ja kova case mukana (arvoksi mainittu 180e). OVH voi olla 2300 mutta päivän katuarvo saksassa Duotoneille on siis 450e. http://www.ebay.com/itm/251236938369 Eipä ole mun ongelma jos joku myy saksassa nuppiaan viidesosalla uuden hinnasta... Edit: En edelleenkään pidä 1250€ turvonneena pyyntönä jos se kaupan myyntihinta on 2300€ Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
![]() 10.03.2013 16:05:34 | |
the-Antero: Eipä ole mun ongelma jos joku myy saksassa nuppiaan viidesosalla uuden hinnasta... En edelleenkään pidä 1250€ turvonneena pyyntönä jos se kaupan myyntihinta on 2300€ On noita suomessakin halvemmalla mennyt, mutta ei tuota voi turvonneeksi sanoa. En oikein muutenkaan tiedä miksi nämä H&K:n nupit menee monesti ihan uloskantohintaan. Vaikka nämä on todella laadukkaita vahvistimia. Ei vissiin Huugo & Kettunen kelpaa suomalaisille. Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. | |
![]() 10.03.2013 16:11:21 (muokattu 10.03.2013 16:14:29) | |
the-Antero: Eipä ole mun ongelma jos joku myy saksassa nuppiaan viidesosalla uuden hinnasta... En edelleenkään pidä 1250€ turvonneena pyyntönä jos se kaupan myyntihinta on 2300€ Kun itse ostin juuri huuto kaupasta ihan täyttä paskaa niin itseä ainakin vituttaa kun olet jotain myymässä niin aina löytyy joku perseaukinen joka on löytänyt jostain päin maapalloa myyntisivun jossa samaa tuotetta myydään murto-osalla Suomen hinnoista. Siinä on omat riskit kun niitä vehkeitä muualta tilaa,varsinkin kun puhutaan vielä vahvistimista. Postikulut ja mahdolliset tullimaksut unohtuvat kanssa monesti näiltä hintapoliiseilta. Siitä ei ole tosiaan mitään takeita että jostain muualta tilattava tuote on edes se joksi sitä väitetään. Itse ostin soittimen jonka piti olla ammattitasoinen balalaikka huuto.netistä tehomyyjältä jolla oli 100% kaikki positiivisia palautteita ja kauppaa tehnyt 50 kertaa. Soitin ei vastannut myyjän kuvauksia millään muotoa ja maksoi minulle 118,50. Jos olisin soittimen nähnyt en olisi maksanut siitä edes satasta pienempää summaa. Myyjä vielä kehoitti tulemaan paikan päälle kokeilemaan kuinka hyvästä soittimesta on kysymys. sanoisin näille jotka löytävät näitä edullisia soittimia muualta ja ne heidän mielestä kannattaa ostaa ilman kokeilemista,niin seuraavaksi kannattaa varmaan alkaa harrastamaan venäläistä rulettia? | |
![]() 10.03.2013 16:24:08 | |
mpekkanen: Itse ostin soittimen jonka piti olla ammattitasoinen balalaikka huuto.netistä .... Soitin ei vastannut myyjän kuvauksia millään muotoa ja maksoi minulle 118,50. Jos olisin soittimen nähnyt .... Siis ostitko tuon balalaikan näkemättä edes valokuvia siitä? Jos kyllä, niin saa siinä vähän kyllä syyttää itseäänkin fiduiks menneistä kaupoista. Jos ei ole mahdollisuutta tehdä kauppoja kasvotusten, niin kyllähän ne kattavat kuvat sentään pitää nähdä. Jos ei sekään onnistu, niin ei osta. Helppoa... | |
![]() 10.03.2013 16:31:12 | |
mpekkanen: Siinä on omat riskit kun niitä vehkeitä muualta tilaa Niin on. Melko sama että tilaako vaikka saksasta tai rovaniemeltä. Postikulut ja mahdolliset tullimaksut unohtuvat kanssa monesti näiltä hintapoliiseilta. Voi olla mutta itseltäni ei unohdu. Esim saksasta tulevaan tavaraanhan ei tunnetusti mitään tulleja tule. Postimaksujen merkitys saksa-suomi vertailussa on aika pieni. Jos suomessa postit maksaa parikymppiä niin saksasta ne on ehkä 30-40e. Jo muutaman satasenkin arvoisen vahvistimen myötä tolla erolla on aika pieni merkitys. Pienempi tavara liikku sieltä tänne jopa halvemmalla kuin täällä maan sisällä paikasta toiseen. Siitä ei ole tosiaan mitään takeita että jostain muualta tilattava tuote on edes se joksi sitä väitetään. Aika samat takeet, oli paikka sitten dortmund tai rovaniemi. Kaikissa maissa on monenlaisia kaupantekijöitä. Jos maksaa esim. Paypalilla ja Visalla, niin ostajan suoja on aika hyvä. Oikeastaan se on sillon paljon parempi kuin jos ostat suomesta keneltäkään mitään. sanoisin näille jotka löytävät näitä edullisia soittimia muualta ja ne heidän mielestä kannattaa ostaa ilman kokeilemista,niin seuraavaksi kannattaa varmaan alkaa harrastamaan venäläistä rulettia? Harkintaa ja arviointia apunakäyttäen on mentävä, niin riskejä saa ainakin karsittua, paikasta riippumatta. | |
![]() 10.03.2013 16:40:05 | |
klobasa: Siis ostitko tuon balalaikan näkemättä edes valokuvia siitä? Jos kyllä, niin saa siinä vähän kyllä syyttää itseäänkin fiduiks menneistä kaupoista. Jos ei ole mahdollisuutta tehdä kauppoja kasvotusten, niin kyllähän ne kattavat kuvat sentään pitää nähdä. Jos ei sekään onnistu, niin ei osta. Helppoa... Tarvittaessa ne valokuvatkin voidaan ottaa niin ettei kaikki ongelmat niissä näy. näin kyllä kuvia soittimesta ennen ostoa ja keskustelin myyjän kanssa ihan asiallisesti. Kuitenkin myyjä jolla kaikki palautteet oli 100% positiivisiä kusetti ihan törkeästi ja kun oli kitaran soittoakin harrastanut tiesi kyllä mitä oli myymässä. | |
![]() 10.03.2013 16:41:39 | |
mpekkanen: Kun itse ostin juuri huuto kaupasta ihan täyttä paskaa niin itseä ainakin vituttaa kun olet jotain myymässä niin aina löytyy joku perseaukinen joka on löytänyt jostain päin maapalloa myyntisivun jossa samaa tuotetta myydään murto-osalla Suomen hinnoista. Näimpä. Alan kohta uskomaan että ReBeat haluaa ostaa tuon mutta halvemmalla esim. 450€ ;) Jos tuotteen myy käytettynä noin -50% hinnalla on se ihan ok musta. Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
![]() 10.03.2013 16:51:15 | |
the-Antero: Näimpä. Alan kohta uskomaan että ReBeat haluaa ostaa tuon mutta halvemmalla esim. 450€ ;) Jos tuotteen myy käytettynä noin -50% hinnalla on se ihan ok musta. Minusta tuossa sinun hinnassa ei ole mitään valittamisen aihetta. Myythän yli tonnin halvemmalla ja lähes 50% uuden hinnasta. Putkivahvistimet on herkkiä laitteita ja jos joku on ostamassa jostain huutokaupasta oli se sitten Suomessa tai jossain muualla niin itse kerroin juuri esimerkin siitä ettei edes myyjän kaikki positiiviset palautteet ole takeita siihen ,että tuote vastaa kuvausta millään muotoa. Jos jostain saa jotain halvalla ja on sitä mieltä että se kannattaa ostaa niin siitä vaan. Itse olen ainakin nyt varoittanut,että se ei ole aina kovinkaan turvallista. | |
![]() 10.03.2013 16:58:28 | |
Taitaa tämän päivän lama painaa ihmisiä, valitettavasti. Enhän mä itsekään olisi kettusta myymässä jos olis suorilta käsiltä rahaa ostaa toinen vahvari. Sen verta paljon tuosta tykkään. Olisiko esim 3-4 vuotta vanhasta Gibson Sg stankusta 600€ liikaa? Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
![]() 10.03.2013 17:01:49 | |
Jotenkin mulla on sellainen aavistus vaan että kukaan ei ole ostanut ikinä yhtään Duotonea uutena mistään kaupasta hintaan 2300e. Jos on sellaisia hintalappuja ollut, niin noi kettuset on lojuneet demo-laitteina siellä ja keränneet pölyä. Sitten parin vuoden jälkeen niihin on laitettu 1500e lappu ja sillä on sitten lähtenyt satunnaisen asiakkaan mukaan. Plektroja ja pari kielisatsia kaupanpäälle :) | |
![]() 10.03.2013 17:02:16 | |
the-Antero: Taitaa tämän päivän lama painaa ihmisiä, valitettavasti. Enhän mä itsekään olisi kettusta myymässä jos olis suorilta käsiltä rahaa ostaa toinen vahvari. Sen verta paljon tuosta tykkään. Olisiko esim 3-4 vuotta vanhasta Gibson Sg stankusta 600€ liikaa? Mjusta 3 euroo on liikaa SG:stä. But that's just me. Riffi, nyt. | |
![]() 10.03.2013 19:28:00 | |
ReBeat: Jotenkin mulla on sellainen aavistus vaan että kukaan ei ole ostanut ikinä yhtään Duotonea uutena mistään kaupasta hintaan 2300e. Jos on sellaisia hintalappuja ollut, niin noi kettuset on lojuneet demo-laitteina siellä ja keränneet pölyä. Sitten parin vuoden jälkeen niihin on laitettu 1500e lappu ja sillä on sitten lähtenyt satunnaisen asiakkaan mukaan. Plektroja ja pari kielisatsia kaupanpäälle :) Ainahan sitä saa luulla mitä haluaa :) Musiikki ei tunne rajoja, eivätkä kitaristit tunne nuotteja. | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)