Aihe: Genz Benz bassovermeet?
1 2
Osmonautti
03.02.2009 21:53:22 (muokattu 03.02.2009 21:55:13)
:D Olin Tampereen DLX:ssä testailemassa Markbassia ja sekin yritti kaupitella puuttuvan 102 markun tilalle genzbenzii. Kyllähän siitäkin skobesta ääntä lähti, mutta mä en kyllä tule kyseistä merkkiä hommaamaan, koskaan. Ei siihen mitään rationaalista syytä ole, kävi vain niin, että osallistuttiin yksi vuosi Emergenzaan ja nyt kaikki siihen liittyvä särähtää korvaan.

No siinähän on syytä jo tarpeeksi... :D
Lupasivat paikallisesta liikkeestä ilmottaa millon tulee kyseinen nuppi ja ainakin savolaisen puhelukeskustelun perusteella saisin laitteen testiin. Tiedä sitten miten tuohon luottaa.. "Suattaahan tuo olla.. suottaa että ei.."
Etvi
06.03.2013 16:10:36

Nostanpas vanhan ketjun esiin ihan vaan firman toimintaa kehuakseni. Onnistuin hukkaamaan jonkun siivouksen yhteydessä Shuttle 6.0-12T-combosta kiinnitysruuvit ja hätäpäissäni aloin heti metsästää uusia.

Homma hoitui laittamalla GB:n asiakaspalvelulle sähköpostilla tiedustelua uusista ruuveista ja pienen odottelun lupasivat laittaa uudet tulemaan veloituksetta. Paketti tuli kätevästi Fedexin kyydissä ja taas pysyy vahvistin kiinni combossa.

Huomasin, että GB:n asiakaspalvelu toimi Fender Musical Instrumentsin kautta. Vaikuttaa siis siltä, että GB kuuluisi nyt Fender-konserniin.
"Äänimies hoi, saisko vähän lisää akustiikkaa?"
Miikss
06.03.2013 17:15:56
Etvi: Huomasin, että GB:n asiakaspalvelu toimi Fender Musical Instrumentsin kautta. Vaikuttaa siis siltä, että GB kuuluisi nyt Fender-konserniin.

Vissii 2007 osti Fender tuon Genz Benzin aiemmin omistaneen yhtiön.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Miikss
08.03.2013 18:17:14
Etvi: Ei siis ihan tuore yrityskauppa, mutta minulle kyllä uusi tieto. Ihan hyvin toimi kuitenkin asiakaspalvelu, vaikka noin iso konserni olikin.

Tunnustan itsekin tarkistaneeni vuosiluvun netistä.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)