Aihe: Soittamisen aloittaminen vanhemmalla iällä
1 2 3 4 512 13 14 15 1624 25 26 27 28
Junor
30.01.2013 22:46:09 (muokattu 30.01.2013 23:09:15)

Tästä keskustelustahan saattaisi löytyä soittokavereitakin.
Olen rämpytellyt kitaraa omaksi iloksi jo useamman vuoden, mutta taitaa olla myös pari vuotta taukoja välissä eli käytännössä olen aivan aloittelija. Ikääkin on lähempänä 35 kuin 30..

Jos Espoon suunnalta löytyy muita aikuisia aloittelijoita/harrastelijoita, joista olisi kiva jamitella parin akustisen ja laulun kanssa niin ilmoittautukaa! Toki muutkin soittimet käy. Tosin täytyy varoittaa että olen vailla sävelkorvaa..

Alla pari soittonäytettä. Jännä miten meneekin kipsiin kun klikkaa record-nappulaa..

https://dl.dropbox.com/u/68247416/Emma.m4a
https://dl.dropbox.com/u/68247416/Hallelujah.m4a
http://dl.dropbox.com/u/68247416/Knocking%20on%20heavens%20door.m4a
https://dl.dropbox.com/u/68247416/Patience.m4a

Edit. Oikea paikkahan tälle varmaan olisi Wanted-palsta mutta täällä ehkä löytää paremmin oikean kohderyhmän..
pillinpuhaltaja
03.02.2013 12:09:23
Innostuin 20-30 vuoden jälkeen (pianolla jotaan iltatuulen viestii ym) uudelleen ja hommasin netistä panhuilun. 3kk sitä on nyt puhalleltu vaihtelevin tuloksin. No tuiki tuki ja muita helppoja ensin ja sitten 5 vuoden päästä vaikeampia eikös juu.Ai nii ikää no onhan sitä kertynyt 62 vuotta mutta keuhkot pelaa ja sillee.
Fat Masterson
06.02.2013 22:55:07
pillinpuhaltaja: Innostuin 20-30 vuoden jälkeen (pianolla jotaan iltatuulen viestii ym) uudelleen ja hommasin netistä panhuilun. 3kk sitä on nyt puhalleltu vaihtelevin tuloksin. No tuiki tuki ja muita helppoja ensin ja sitten 5 vuoden päästä vaikeampia eikös juu.Ai nii ikää no onhan sitä kertynyt 62 vuotta mutta keuhkot pelaa ja sillee.