Billsner 06.03.2013 18:49:22 | |
---|
Supreme General Of Evil |
ancci 06.03.2013 18:54:22 | |
---|
|
-Pisshead- 07.03.2013 00:05:18 | |
---|
diudiu. |
Vainottu 07.03.2013 16:01:46 | |
---|
ancci: Tääh toi on kyllä jo :D Eikös noi maksa sen 150e uutena. Niinnii mutta kyllähän vasurikitaran täytyy olla aina vähä kalliimpi. :) Hymyile, nosta kädet ilmaan, sano lyhyt selkeä lause. |
Vainottu: Niinnii mutta kyllähän vasurikitaran täytyy olla aina vähä kalliimpi. :) Joo, kyl se selittää kymmenkertaisen hinnan. :) Syökää, juokaa ja naikaa, vuosi aikaa. - Reino Helismaa
Kuuntelen tämmöistä |
Numb 07.03.2013 16:06:18 | |
---|
|
mpekkanen 07.03.2013 16:14:52 | |
---|
Numb: Mun mielestä pikkuisen ilmaa tässä: http://www.taloussanomat.fi/markkin … aran-kunniaksesi/20133565/135?rss=4 Eikö tuntuis järkevämmältä myydä soittimia ihan ehjänä. Eihän tuossa kitaroiden rikkomisessa ole muutenkaan mitään järkeä. Itseä ainakin vituttaa katsella jotain tuollaista kun hyviä ja arvokkaita soittimia hajoitetaan ihan tahallaan. Vieläpä kun nykyään alkaa monet hyvät kitaranrakennus puut olemaan jo hakusessa. |
Laulava Kylätohtori 07.03.2013 19:15:43 | |
---|
Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Gabe 07.03.2013 21:26:02 | |
---|
Laulava Kylätohtori: Kyllä näkee, että Kissin pojat ovat juutalaisia. Rahanteko vain mielessä... Säälittävää... Hyi, olkoon miten kuuluisa tahansa niin tuollainen soittimen hajottaminen saa aina meikäläisen niskakarvat pystyyn. |
joukov 07.03.2013 21:48:09 | |
---|
Gabe: Hyi, olkoon miten kuuluisa tahansa niin tuollainen soittimen hajottaminen saa aina meikäläisen niskakarvat pystyyn. Kitaran hajottaminen on ollut Stanleyllä kauan aikaa yksi temppu liveshowssa. Ei tuosta kannata mieltänsä pahoittaa. Aikaisemmin väkivallan kohteena on ollut halvahko indonesialainen versio herran varsinaisesta kitarasta. Kitaran taisi saada myös ehjänä halutessaan. Vice President of KISS Army Finland
KAF-jäsenkortilla On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com |
Durty 07.03.2013 22:49:53 | |
---|
Rupeaako rahapula vaivaamaan? |
Gabe 08.03.2013 09:27:11 | |
---|
joukov: Kitaran hajottaminen on ollut Stanleyllä kauan aikaa yksi temppu liveshowssa. Olkoon ollut vaikka kuinka kauan, ei se silti muuta minun näkymystäni tällaisesta toiminnasta. :) |
Muovinen 08.03.2013 09:41:59 | |
---|
Tuo KISSin ja Stanleyn homma on niin oksettavaa rahastusta, että jos ei ole aiemmin tullut musiikkiinsa tutustuttua, niin ei tule kyllä tulevaisuudessakaan. Hyi helevetti. Myy minulle sun Guild-sähkis, kiitos. |
Gabe 08.03.2013 14:43:36 | |
---|
Muovinen: Tuo KISSin ja Stanleyn homma on niin oksettavaa rahastusta, että jos ei ole aiemmin tullut musiikkiinsa tutustuttua, niin ei tule kyllä tulevaisuudessakaan. Hyi helevetti. Älä muuta sano... |
Laulava Kylätohtori 08.03.2013 14:44:55 | |
---|
Muovinen: Tuo KISSin ja Stanleyn homma on niin oksettavaa rahastusta, että jos ei ole aiemmin tullut musiikkiinsa tutustuttua, niin ei tule kyllä tulevaisuudessakaan. Hyi helevetti. Hyvin sanottu... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
Hynkel 08.03.2013 14:48:29 | |
---|
Kissin kohdalla mauton mainonta sopii imagoon. Bändi on tehnyt sitä niin kauan ja niin avoimesti, että yhtään bändiä seurannut ei enää oikein hätkähdä mistään. Lipun hinta ei sisälly hintaan siksi, että siitä ottaa niin moni osansa että luultavasti ei maksaisi vaivaa alkaa väsäämään joka areenalle omia systeemeitä. Näin niinku omista kokemuksista oppineena. Rahastusta ilman muuta, mutta en nyt tuosta törkeestä sitten... Kiss tietää että aina löytyy joku idiootti joka tuostakin maksaa. Suomessakin on potentiaalista asiakaskuntaa vaikka kuinka, saati sitten Ausseissa tai USA:ssa. Se että bändi on munannut itsensä ja häpäissyt maineensa jo aikapäiviä sitten meidän vanhojen ja suhteellisten fanaattistenkin fanien silmissä on kokonaan eri juttu. Sitä ei käy kiistäminen, ja kaikkein hirvein esimerkki tästä on se että bändi nykykunnossaan kehtaa edes raahautua lavalle maksua vastaan. Etenkin Paul Stanley sietäisi hävetä, mutta kun ei pysty päästämään irti niin ei pysty. Minulle Kiss on ollut kuollut jo jonkin aikaa. Levyt vielä olen hommannut, on minulla lippu tulevalle keikallekin, mutta ensimmäistä kertaa harkitsen jättäväni väliin. Kiss on aina ollut naurettava, mutta silti rock n' rollin perikuva - tai on ollut viime vuosiin asti. Minun käy oikeastaan niitä setiä sääliksi. Varmista aina että nakissa on kaksi päätä. Jos näin ei ole, kyseessä on rinkeli. |
juntti_lapista 08.03.2013 17:38:44 | |
---|
'' I hate positive songs. Singing about happy things and optimism is bullshit. I mean shut the fuck up!'' -Jeff Hanneman |
ZeusMalt 08.03.2013 17:52:36 (muokattu 08.03.2013 17:53:39) | |
---|
|
Numb 08.03.2013 17:55:36 | |
---|
Zeus_God: Tässä on jo kiveksiä. Eihän siinnä ole kuin yks ylimääräinen nolla, ja nollahan on tyhjä mollukka vuan. |
joukov 08.03.2013 18:46:43 (muokattu 08.03.2013 18:51:33) | |
---|
Gabe: Olkoon ollut vaikka kuinka kauan, ei se silti muuta minun näkymystäni tällaisesta toiminnasta. :) Sitten kammoksut myös Pete Townshendin kitaroiden tuhoamisakteja. :) Hän pistää/pisti säleiksi aidot amerikkalaiset soittimensa. KISS on hoitanut tuon markkinointinsa alusta lähtien oikein ja fyrkkaa valuu kassaan joka suunnalta ja noin se on hoidettavakin kun levymyynneistä ei tule enää pennin hyrrää. Sama se on ostaako paidan jonkin bändin keikalta tai hajonneen kitaran, täysin samaa rahastusta joka bändiltä. Ihmettelen hiukan avautumisianne tästä aiheesta. Vice President of KISS Army Finland
KAF-jäsenkortilla On The Rocksin hanajuomista -50%. Liity -> www.kissarmyfinland.com |