Aihe: Klamydia
1 2 3 4 5 69 10 11 12 13
Prowler
29.04.2004 13:17:43
Kyllä tykkään. Varsinkin kännissä tulee kuunneltua.
Walkin`trough the city,Feelin`oh so pretty,I`ve just got to find my way.......
Bee-äf
29.04.2004 21:22:48
En ite kuuntele, mutta se on kansakunnan syvien rivien rakastamaa musiikkia, jota "kaupallisten" radioasemien soittolistat jostain syystä hyljeksivät. Ne soittaa vaan jotain amerikan hiphoppiteinipoppirbeetuubaa jota pitää puoliväkivalloin tunkea suomipojan ja tytön kurkusta alas.
Jos joku perustaisi tämän asian korjaamiseksi klamydia-addressin niin allekirjoittaisin heti.
waldemarx
03.05.2004 10:46:53
No joskus lapsena olin melkein fani, mut se o vähän suomijunttimeininkii, et en ainakaa tunnusta enää nykyään pitäväni yhtää.
seek and destroy
Acid_Punk
03.05.2004 14:37:35
Kyllä klamyja tulee joskus kuunneltua, kännissä lähinnä. Bändi treenaa muuten oman kämppäni alakerrassa :)
"Krapula tulee aina, mutta minä määrään päivän."
vaurio
04.05.2004 17:12:00
vitsinä ihan hyvä, vakavasti otettavana bändinä ei
hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!!
höpläkopra
11.05.2004 22:48:48

Todellakin tykkään yksi suosikkiorkesterini! Enkä häpeä enkä ole nolona! Tykkään sanoituksista ja melodioista, se on vain niin hyvää.
NIIN JÜST!
Mr. Mustard
11.05.2004 23:09:10
Lapsellista uhoa. Ei tarvitse tunnustaa pitävänsä.
"Life is what happens to you when you´re busy making other plans" - John Lennon.
dictatorsh*t
12.05.2004 21:39:02
Ei muuten oikein iske mutta Tosi routari on helevetin kova biisi.
musa
13.05.2004 11:09:40
Vanhassa duunipaikassa jouduin kuuntelemaan Klamydiaa päivät pitkät. Vois sanoo, että tuli bändin tuotanto aika lailla tutuksi. Mutta sitten vastaus kysymykseen. Ei iske millään tasolla. Ei huumorina, eikä varsinkaan musiikkina. Harmonisesti niin köyhää musaa, että huhhuh!
Väinämöinen
14.05.2004 00:12:32
Klamydia on rectumista.

Luultavasti. HEH heh. Epäkypsä ja naiivi huumorintajuni kukkii.
Mykkä kissa on mauton.
jokuset
14.05.2004 16:16:32
Kyllä se vain niin on, että Klamydia on vaan aika kunkku bändi, nuorempana se uppos vielä paremmin, mutta kuuntelen edelleen.
Klamydia on parasta livenä, siinä on aina se oma meininki ja tunnelma jota Vesku luo.
HUIPPUA!
Uusi lastenlaulu on keksitty: Häntä pannaan toiseen korvaan!
Nazareth
16.05.2004 17:28:44
vanha Klamydia on tosi hyvää
"Yks kalja ja yks lapin kulta."
Banaani
16.05.2004 17:43:24
Kyllähän niillä on monia ihan hyviä ralleja.
"Ei tästä pojat nyt tuu yhtään mitään." IHKK #6
Alexi69
18.05.2004 16:00:23
Mutta mun mielestä kaverit on tehnyt helkkaristi ässäbiisejä, ja tietysti siinä sivussa rutkasti hutejakin. Ja pakkohan tuosta periaatteellisuudesta/jääräpäisyydestä tehdä omaa juttua pitää plussaa antaa. :)

No, minä tunnustin, kuka muu tunnustaa?

Minä tunnustan käsi sydämmellä ja toinen missä lieneekin, onhan suurin osa Klamydian biiseistä tehty niinkuin olisi seinään juostu mutta kyllä niistä siltikin voi löytää vakavampaakin sisältöä ja arkipäivän realismia.

Iloitsen aina kun kuulen Klamydiasta.

- Remahl
Ikonen & Remahl
motleyratt
18.11.2004 21:03:16
Vesku Jokinen on yksi parhaista sanoittajista ikinä, vittu mieshän on verbaali lahjakkuus
pliksu
19.11.2004 09:32:57
Yläasteella taisi olla se kokoelmalevy lainassa ja täytyy sanoa että pidin. Nyttemmin kuunneltuna - on se vaan niin järkyttävää skeidaa, että oikein pahaa teki tuo yläasteaikainen muistokin julki tuoda.
"I rather be a free man in my grave, than living as a puppet or a slave" -Jimmy Cliff
Deathrace King
19.11.2004 09:55:18 (muokattu 19.11.2004 09:55:58)

Joskus vajaa kymmenen vuotta sitten tuli bändiä diggailtua paljonkin. Helvetin hauskoja sanoituksia ja tarttuvia yksinkertaisia biisejä. Näitä biisejä oli sitten hauska laulaa kaveriporukassa humalassa, kun sanat jäivät niin hyvin mieleen, että ne osasi ulkoa. Outoa ettei muiden bändien sanoitukset jää läheskään yhtä hyvin päähän. Klamytologia oli kova kokoelma, ja silloin kun se tuli, niin paljonhan sitä tuli huudatettua. Nyt en ole varmaan viiteen vuoteen bändiä kuullut pahemmin yhtään, eikä nuo uudet jutut enää toimi, niinkuin vanhat.

Vesku Jokinen on yksi parhaista sanoittajista ikinä, vittu mieshän on verbaali lahjakkuus

Eikös Klamydialle ainakin aiemmin tehnyt sanoitukset joku bändin ulkopuolinen henkilö? Voi olla että olen väärässä.
Haetaan (soolo)kitaristia thrash metal bändiin (Lpr).
motleyratt
19.11.2004 11:09:21
eikö siinä vaiheessä bändi ole tehtävänsä tehnyt jos ihmiset laulavat biisejä kännissä? meikäläisen mielestä klamydia vain on oikeasti se suomen ramones. 1 2 3 4 ja rok
pliksu
19.11.2004 11:22:21
... Sillä erotuksella että Ramoja kehtaa laulaa myös selvinpäin, joka myös tekee Ramoista aivan eri laatuluokan bändin ja jota missään nimessä ei tulisi verrata Klamydiaan. Eiköhän Ne Luumäet ole kuitenkin ne Suomen Ramot, niiden levyjä ainakin allekirjoittanut on hoilannut useammat kerrat, eikä ole tarvinut kertaakaan olla armottomissa mäsändereissä. :)
"I rather be a free man in my grave, than living as a puppet or a slave" -Jimmy Cliff
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)