Aihe: toneworks ax1500
1
Los Satsumas
15.04.2004 09:39:17
Ei viittis sijottaa virittimeen ja yhteen säröön melkein samaa hintaa kun tohon toneworksiin. Eli kertokaa kokemuksia kyseisestä laitteesta! Varmasti joltain tollanen löytyy.
Mase
15.04.2004 09:46:59
Noista on ollut juttua tasaiseen tahtiin, eikö muka haulla löytynyt?
simosiili
15.04.2004 09:53:13
Ei viittis sijottaa virittimeen ja yhteen säröön melkein samaa hintaa kun tohon toneworksiin. Eli kertokaa kokemuksia kyseisestä laitteesta! Varmasti joltain tollanen löytyy.

hyvä vehje..kyllä siitä kelpo säröjä saa, riippuu tietysti minkälaista haet..hyvä laite, ja hyvin toimii keikalla..ainoana miinuksena on jos pitää vaihtaa cleanista säröön on siinä joku 0,1 sekunnin viive.
lapio
15.04.2004 10:04:37

Ei tuo ihan turha ole. Hintaluokassaan varmasti hintansa väärti. Kaverillani on tuollainen ja ihan mukavan kuuloisia soundeja tuosta saa jos ei mitään uskomattomia vaadi.
"BANZAI!" -Juha Mieto
kuutamo
15.04.2004 10:25:43
Itselläni on toneworks ax1000 joka ei ilmeisesti paljoakaan eroa tuosta 1500. Itselläni se on tällä hetkellä pelkästään viritysmittari käytössä, säröt huomasin heti täysin käyttökelvottomiksi. laite on ollu jotain 4 vuotta mulla käytössä enkä ole todellakaan saanut kaivettua siitä sellaisia särö soundeja esille että niiden kanssa kehtaisi mennä keikoille saati sitten studioon. Itse käytän nykyään pelkästään vahvistimen omaa säröä. Löytyy siitä kyllä jotain kehuttavaakin eli noi puhtaat on sitten taas hyvät verrattuna säröihin, eli jos haluat vivahteita puhtaalle puolelle niin se kyllä onnistuu hienosti tuolla laitteella, ilmeisesti et kumminkaan tuosta puolesta ollut niinkään kiinnostunut vaan säröpuolesta.
Los Satsumas
15.04.2004 12:35:31
Noista on ollut juttua tasaiseen tahtiin, eikö muka haulla löytynyt?

Joo, löyty kun vaan tajus kattoo.
xulu
15.04.2004 13:14:46

Juh, mulla on kanssa toi ax1000 viritysmittarina ja mölykoneena toimii + jos on köyhää niin etuasteena nauhotuksessa ja kotisoitossa.Pari hyvää delayta ja filtron.Uber bonusta on se oman soiton looppaus hässäkkä, timangi riffien tekoon.Säröjä en ole ikinä käyttänyt treeneissä/livenä..
Stop the hatin' Everybody chillax!!!
piiroinenj
15.04.2004 15:46:05
Osta ennemmin yks särö ja se viritin. Ompahan niistä iloa parinkin vuoden päästä. Korgilla on DT-10 viritipedaali 99e. hakkaa bossin.
MONO SOUND
Kitaravirtuaali
15.04.2004 15:50:16

Itsellä löytyy, kyllä siitä hyvät säröt saa kun vähän säätää. Vielä paremmat kun ostin EQ-pedaalin siihen viereen. Nyt lähtee meinaan. Ihan hyvä lootahan tuo, ainakin minun kehuja tuosta laitteesta löytyy tältä palstalta kun etsit.
Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles!
IMIK #10
Härski
02.05.2004 16:08:13
Itsellä löytyy, kyllä siitä hyvät säröt saa kun vähän säätää. Vielä paremmat kun ostin EQ-pedaalin siihen viereen. Nyt lähtee meinaan.

Sulla on muuten helvetin hyvä EQ spedu, tuli vain mieleen...

Slickillä on tuo kans, ja ihan tappoisat säröt siitä saa. Monipuolinenkin perkele. The Hän itse kertokoot asioita siitä lisää.
vincent
02.05.2004 16:46:17
miinuksena on jos pitää vaihtaa cleanista säröön on siinä joku 0,1 sekunnin viive.

just toi pieni, mutta äärimmäisen häiritsevä viive sai mut luopumaan kapineesta yllättävän nopeasti. muuten ihan ok.
hevi määrää... ...mutta ketä?
Jaffe
02.05.2004 18:01:10 (muokattu 02.05.2004 18:03:31)
kyllä siitö hyvät soundit pihalle saa. vaatii vain säätämistä.
ja ne kaappimallinukset saa sitte unohtaa. muuten ihan käypä laite.

tos mun ääninäyttees on tonnisen kautta soiteltua...
Patton P Patton - International hero and king of everything...-Bonham-
Kitaravirtuaali
02.05.2004 19:28:36

Sulla on muuten helvetin hyvä EQ spedu, tuli vain mieleen...

Totta kai on. Kasaripeli, natinkia natinkia.

Ihme juttu, en ole huomannut itse yhtään minkäänlaista viivettä soundien vaihdossa. Omituista.
Tyypillinen onnettomuus: "viuh-kops-fiddu-sori-piipaa" -SURf
Elkee enää mitään myykö, rahat loppu perskeles! | IMIK #10
Ziggy Bubba
04.05.2004 13:02:39

Aika pätevä peli ymmärtääkseni. Mullakin oli kyseinen laite harkinnassa, mutta päädyin V-Amp 2:een. Mulla kun ei noille polkunamikoille ole niin suurta käyttöä. Keikoille ja treeneihin varmaan "vamppia" reilusti käytännöllisempi peli. Vaikka onhan siinäkin se kahden nappulan poljin..

DLX:stä sai mun muistaakseni noita reilulla parilla sadalla. Kannattaa varmaan käydä testaamassa.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)