TheMusiikkmies 01.01.2013 15:29:21 | |
---|
seppo69: Itseasiassa kyllä ostaa. Mutta et ilmeisesti huomannut tuota hymiötä? En ollut ihan niin tosissani vaikka pelien nykytilanne minua vituttaakin. Aika tyhmä saa kyllä olla jos ostaa paskan pelin ihan vaan, että saa virtuaalikyrpää kasvatettua. Ainoastaan aasialaisista voisin kuvitella jotakin tälläista. Hymiö jäi huomaamatta :) Laiskaksi haukkuvat, vaikka mitään en ole tehnyt. |
tomaattiorava 17.01.2013 16:12:47 | |
---|
Nojoo, eipä oo montaa minuuttii tullu himassa kitaran varressa vietettyä boxin saapumisen jälkeen. Nyt on menossa Dead Space ykkönen, kävin hakemassa jahka olin sen kakkosen ja gta iv:n vetäny läpitte. Tunnelmaltaan ehkä vieläkin jäätävämpi tää ykkösosa mutta kakkosessa on pelattavuus skidisti parempi. Kolmonen ilmestyy ens kuussa mutta odottelen varmaan että saa käytettynä, ei viitti ihan mitään 70e pistää likoon peliin. "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
tomaattiorava 04.03.2013 11:32:45 | |
---|
Hei, oisko kellään heittää suosituksia sotapeleistä? Nyt on zombeja pilkottu ja pinottu siinä määrin et kiinnostais vähän nää (modernit) sotapelit mutta niitäkin on markkinoilla aika monta. Jälleen sais olla mahdollisimman tyly ja julma mutta tärkeintä kai pelin fiilikseen pääseminen. Ei semmosia missä pitää käydä puuduttavia dialogeja ja säädellä jotaan kahtasataa eri parametria. "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Milkop 04.03.2013 15:06:56 (muokattu 04.03.2013 15:17:16) | |
---|
tomaattiorava: Ei semmosia missä pitää käydä puuduttavia dialogeja ja säädellä jotaan kahtasataa eri parametria. Voi olla konsoleille vähän heikosti tällaisia, mutta entäpä vaikka Rainbow6 - Las Vegasit? Ei varsinaista sotaa mutta mukavan taktista toimintaa silti. Battlefieldit nyt toki myös. CODit kiertäisin itse kaukaa. E: No nyt luin uudestaan viestisi. EI eikä ELI. Siispä, COD-saasta hankintaan. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
Ygäby 04.03.2013 15:15:12 | |
---|
tomaattiorava: Ei semmosia missä pitää käydä puuduttavia dialogeja ja säädellä jotaan kahtasataa eri parametria. Kuvauksesi osuu 100% CODeihin. Ei tartte ite paljoa miettiä ja saa osotella moderneilla pyssyillä muita ukkoja joilla on samanlaisia pyssyjä. Mikä tahansa niistä käy. MW ykkösen kampanja on mun mielestä ihan oikeasti hyvä. "Kaikkien mielessä ohjelmaa katsoessa oli tietenkin pillu- ja mikä menee sinne kätevästi? Sisilisko. Noniin. Se siitä toisesta tempusta." -Gleb91 |
Jormaz 04.03.2013 15:27:19 | |
---|
Ygäby: MW ykkösen kampanja on mun mielestä ihan oikeasti hyvä. Tää oli kieltämättä aika tunnelmallinen. Muuten on kyllä sääli että sotapelit on menny jonkinlaiseksi interaktiiviseksi elokuvaksi. Hommasin tossa joku aika sitten OFP: Dragon Risingin boxille ja yllättävän hyvähän se on. Tarkemmalla grafiikalla toimis vielä paremmin mutta helvetin hienoa pelata pitkästä aikaa sotapeliä jossa tuntuu että omilla valinnoilla voi jonkun verran vaikuttaakin pelin kulkuun. Harras toive olisi että Arma III tulis seuraavalle boxille. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
tomaattiorava 04.03.2013 15:31:45 (muokattu 04.03.2013 15:45:50) | |
---|
COD eli ilmeisesti call of duty? Modern Warfare sarja? Entä black opsit? Mä olin jo kovasti menossa battlefield 3:sta hakemaan kun näytti gameplay niin hienolta. Ja pääsee ajelemaan autoilla ja muuta "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
ruusteri 04.03.2013 17:23:55 | |
---|
tomaattiorava: COD eli ilmeisesti call of duty? Modern Warfare sarja? Entä black opsit? Samaa sarjaa. Itse ehkä pitänyt hieman enemmän Black Opseista. Yksinpeleistä en niinkään, mutta tuo moninpeli on ihan mukavaa aivot narikkaan-räiskintää. Mä olin jo kovasti menossa battlefield 3:sta hakemaan kun näytti gameplay niin hienolta. Ja pääsee ajelemaan autoilla ja muuta Jos hieman tiimipohjaisempaa kaipaat niin sitten BF3. Henk. kohtaisesti en vain itse koskaan lämmenyt tuolle vaikka BF-sarjan fani olenkin. Aiempi osa Bad Company 2 oli todella hyvä. "Damn good coffee, and hot!" |
tomaattiorava 04.03.2013 19:37:30 | |
---|
hain nyt battlefield 3:sen ja ihmettelen voiko olla mahollista että yksin pelaten en saa peliä teräväpiirtona koska mun boxissa on muistikortti kovalevyn sijaan? "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Milkop 04.03.2013 19:48:45 | |
---|
tomaattiorava: hain nyt battlefield 3:sen ja ihmettelen voiko olla mahollista että yksin pelaten en saa peliä teräväpiirtona koska mun boxissa on muistikortti kovalevyn sijaan? Näinhän se on. Peli vaatii 1.5 gigaa tyhjää tilaa että se voi asentaa HD-tekstuurit. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
tomaattiorava 04.03.2013 20:33:18 | |
---|
kortilla on tilaa enempi ku tarpeeks. vaatisi nimenomaan kovalevyn. "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Jormaz 04.03.2013 20:39:46 | |
---|
tomaattiorava: kortilla on tilaa enempi ku tarpeeks. vaatisi nimenomaan kovalevyn. 20 GB kovoja saa puoli-ilmaiseksi kun porukka on ostanut isompia tilalle. Kannattaa tsekata esim. huuto.net. No tiedäthän.. Tarkoitettu.. tiedäthän.. |
Semmoista vinkkiä että Max Payne 3 on nyt vain 5€ games on demandissa. |
tomaattiorava 05.03.2013 11:53:08 | |
---|
Tänään lähtee battlefield takas kauppaan, just tämmöset jutut on sellasia mistä meikä kuluttajana raivostuu kuin pikkukakara, armoton suunnitteluvirhe, ei jatkoon. Kokeillaan Modern Warfare sit... Ehkä toi ensmänen bioshock pitää kans hommata, niin kovasti kehuja saanut... "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
Milkop 05.03.2013 12:09:53 | |
---|
tomaattiorava: Tänään lähtee battlefield takas kauppaan, just tämmöset jutut on sellasia mistä meikä kuluttajana raivostuu kuin pikkukakara, armoton suunnitteluvirhe, ei jatkoon. Paketissa lukee "Hard drive required". Saapa nähdä miten riemuiten ottavat pelin takaisin, onnea sen kanssa. Ja se joka kuvittelee konsolipelaamisen olevan yhtä helppoa kuin NES-aikoina, mahtaa pettyä pahasti. "Jos olet suuren hotellin aulassa ja kuulet 'Tonava Kaunoisen' soivan, häivy vähän helvetin äkkiä. Älä mieti. Juokse." |
tomaattiorava 06.03.2013 12:02:46 | |
---|
Milkop: Paketissa lukee "Hard drive required". Saapa nähdä miten riemuiten ottavat pelin takaisin, onnea sen kanssa. Ja se joka kuvittelee konsolipelaamisen olevan yhtä helppoa kuin NES-aikoina, mahtaa pettyä pahasti. No ihan ilosena ottivat, käytetty peli kuitenkin. Otin ekan MW:n ja jäi vielä käsbää lahjakortillekin. Terävänä tulee ja muutenkin parempi kuin battlefield. "Ootko avaruusolio?
-En.
No mee sit lääkäriin." |
DM 07.03.2013 14:23:20 | |
---|
Ostin vapaiden alkamisen kunniaksi herätteenä Prismasta Hitman Trilogyn. Silent assassin, contracts ja blood money on tossa kaikki hd-kuvalla varustettuina. 37e taisi vielä maksaa. Tuo SA on noista tuttu edellisen sukupolven konsoleilta. Eilen aloitin juuri tuosta osasta ja neljässä tunnissa meni kaksi tehtävää läpi. Otin vielä ton expert-vaikeustason, niin ei tallentamaankaan pääse kuin kahdesta per tehtävä. Viimeksi ei oikein kärsivällisyys riittänyt hioa tuota niin, että joka tasolta olisi sen silent assassin-arvosanan saanut ja vähän samaa pelkään nytkin. Sentään stealth-mittari on aggressiota korkeammalla toistaiseksi hieman. Toi tunnelma tossa pelissä on kyllä jotain ihan timanttia edelleen. Sen sijaan kontrollit meinaa välillä ajaa raivon partaalle. If you find yourself lost in the woods, fuck it, build a house. "Well, I was lost, but now I live here!" -Mitch Hedberg |
Bluesmies 17.02.2014 13:21:50 | |
---|
Huom! Olet kirjoittamassa yli 346 päivää vanhaan aiheeseen! Eilen tuli hommattua Xbox 360 satasella Anttilasta ja olen aivan ulalla noista peleistä. Eli siis hakusissa olisi pelejä, jotka täyttävät seuraavat kriteerit: - Halpa (ts. alle 20e) - Toimii kännissä/nousuissa kaverin kanssa - Kaksinpeli samalla konsolilla (kaksi ohjainta löytyy) - Ei liian monimutkainen - Esim. urheilu- tai tasohyppelyt olisi varmasti jees Ehdotuksia? Itsellä on nyt NHL Arcade 3 on 3, joka on kaksinpelinä timanttia ja sitten NBA 2k12 tulossa postissa. |
bedlam 17.02.2014 16:04:36 | |
---|
Bluesmies: Itsellä on nyt NHL Arcade 3 on 3 Tää on kännipelien aatelia. http://www.petrilampela.net |
Bluesmies 17.02.2014 19:14:45 (muokattu 17.02.2014 19:15:48) | |
---|
bedlam: Tää on kännipelien aatelia. Joo totta, todella mahtava kaksinpelillä nousuissa: toinen taklaa molaria kumoon minkä kerkeää ja toinen tekee maalin sitten, kun molari on kumossa. Kaverin kanssa yritetään aina saada tulokseksi 20-0 ja vaikeusaste hard ja nopeus fast. edit: Tilasin Tiger Woods PGA tour 09 ja Left 4 Dead 2:sen. |