Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
AngieRainbow 04.03.2013 22:07:15 | |
---|
Jucciz: Hieno! Testisessiot pidettävä. Asiaa! Taas päästään jammailemaan. Meitsi on mukana kuin peräpukama. What we've got here is... failure to communicate. Some men you just can't reach, so you get what we had here last week, which is the way he wants it. Well, he gets it! N' I don't like it any more than you men. |
rivo setä 05.03.2013 09:34:30 | |
---|
Fender 71 twin reverb pääty uuteen kotiin torilta eilen, auuuu! Treenejä odotellessa... |
Bald Anus 05.03.2013 09:43:41 | |
---|
808 Tubescreamer. Miksei kaikilla ole tätä? Ommeinaan semmonen purkki. sääh |
Jucciz 05.03.2013 10:37:37 | |
---|
Bald Anus: 808 Tubescreamer. Miksei kaikilla ole tätä? Ommeinaan semmonen purkki. Koska siinä ei ole varsinaisesti mitään erikoista ja sama konsepti on julkaistu paranneltuna tuhansien valmistajien toimesta? Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan! |
Boozer 05.03.2013 11:03:12 (muokattu 09.03.2013 15:40:42) | |
---|
Let there be rock |
Migo 05.03.2013 11:58:55 | |
---|
Ostin pari päivää sitten Caparison Dellinger 7. Hyvä peli, soi tautisesti ja tuuttiin tää tehtiin. |
Sarko 05.03.2013 18:48:42 | |
---|
Jucciz: Koska siinä ei ole varsinaisesti mitään erikoista ja sama konsepti on julkaistu paranneltuna tuhansien valmistajien toimesta? Näin. Liian honottava ja "pahvilaatikkomainen" nykyiselle setupilleni Tubescreamerit ja johdannaiset, Voxin ja Telen kanssa peuhasi kyllä hyvin. "You know the whole deal with tearing down the old to make room for the new? Well, music isn't city planning." - Grant Hart |
Kivijalka 05.03.2013 23:28:40 | |
---|
Migo: Ostin pari päivää sitten Caparison Dellinger 7. Hyvä peli, soi tautisesti ja tuuttiin tää tehtiin. Kielet ovat harmoniassa toisiinsa ja äänet pärisevät samaan? Mites kaulat noissa, ovatko kovinkin ohutta kamaa? A million miles from nowhere, Dragon Lance burns hot. By the fire of a horse's ghost, a minnow would be lost... Cha-cha-changes... Tits... A fish... A fish with tits. Titty fish. |
Migo 06.03.2013 01:08:49 | |
---|
Kivijalka: Kielet ovat harmoniassa toisiinsa ja äänet pärisevät samaan? Mites kaulat noissa, ovatko kovinkin ohutta kamaa? Kaula on mainio. Ei mikään ibanezin verrattavissa oleva tikku. Profiili muuttuu selkeästi ylänauhoille mentäessä. Vaikea selittää, mutta tykkään ja sehän riittää. |
WanhaWihtahousu 06.03.2013 17:03:30 | |
---|
Fender Modern Player Tele Thinline P90 EHX Micro Pog EHX Deluxe Memory Boi Makiata!!! http://www.youtube.com/watch?v=O0ws2y_d46w |
Snapo 07.03.2013 01:20:40 | |
---|
Orangen PPC212 on saapunut korvaamaan Framuksen 212:n. En ole vielä kerennyt soittaa kuin hiirenhiljaa, tai mitä nyt näihin aikoihin uskaltaa. Soundi on kuitenkin melko paljon parempi; tiukempi, isompi, tummempi, "puisempi". Huomasin aika äkkiä sellaisen jutun, että säröllä soittaessa ei tarvitse niin paljoa gainia kuulostaakseen isolta. Itse olen siihen pyrkinyt, että vähemmän säröä, enemmän middleä. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
vvaltsu 07.03.2013 23:41:33 | |
---|
Snapo: Orangen PPC212 on saapunut korvaamaan Framuksen 212:n. En ole vielä kerennyt soittaa kuin hiirenhiljaa, tai mitä nyt näihin aikoihin uskaltaa. Soundi on kuitenkin melko paljon parempi; tiukempi, isompi, tummempi, "puisempi". Huomasin aika äkkiä sellaisen jutun, että säröllä soittaessa ei tarvitse niin paljoa gainia kuulostaakseen isolta. Itse olen siihen pyrkinyt, että vähemmän säröä, enemmän middleä. Mää tein aikoinaan täsmälleen saman liikkeen. Soundi pysyy kovalla volumella tosi paljon paremmin kasassa eikä ala kumisemaan. Naisen seksuaalisuus lähtee alistumisen tarpeesta. - Krice |
Vladi 08.03.2013 09:02:20 | |
---|
Snapo: Orangen PPC212 on saapunut korvaamaan Framuksen 212:n. En ole vielä kerennyt soittaa kuin hiirenhiljaa, tai mitä nyt näihin aikoihin uskaltaa. Soundi on kuitenkin melko paljon parempi; tiukempi, isompi, tummempi, "puisempi". Huomasin aika äkkiä sellaisen jutun, että säröllä soittaessa ei tarvitse niin paljoa gainia kuulostaakseen isolta. Itse olen siihen pyrkinyt, että vähemmän säröä, enemmän middleä. Hei katos, sä ostit moisen. Hienoa! Orangeissa on mun mielestä hyvän soundin lisäksi iso juttu se ulkonäkö. Meikäläiseen uppoaa! Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka. |
Muovinen 08.03.2013 09:36:17 | |
---|
vvaltsu: Mää tein aikoinaan täsmälleen saman liikkeen. Soundi pysyy kovalla volumella tosi paljon paremmin kasassa eikä ala kumisemaan. +1! Tuo oli mullakin eka huomio kun vertasi Framukseen. Yläpää on myös miellyttävämpi. Myy minulle sun Guild-sähkis, kiitos. |
Snapo 08.03.2013 13:33:33 (muokattu 08.03.2013 13:34:02) | |
---|
Vladi: Hei katos, sä ostit moisen. Hienoa! Orangeissa on mun mielestä hyvän soundin lisäksi iso juttu se ulkonäkö. Meikäläiseen uppoaa! Komppaan tätä sekä valtsua. Tässä vaan joutui karsimaan käytännöllisyydestä aika paljon. Framus kun mahtui kivasti alimmaiseksi tohon Lundian hyllyyn, vaan tämäpä on jotain 3cm leveämpi niin ei mene. Tällä hetkellä joku tämäntyyppinen viritelmä: https://dl.dropbox.com/u/98648175/20130307_005515.jpgJos vaikka tulevassa kämpässä mahtuisi nurkkaan fiksusti kyljelleen. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
joku muu sikko 08.03.2013 15:27:47 | |
---|
No joo, minäkin sitten sen flashback x4:n ostin. |
I3enjam1n 08.03.2013 15:42:59 | |
---|
Snapo: Komppaan tätä sekä valtsua. Tässä vaan joutui karsimaan käytännöllisyydestä aika paljon. Framus kun mahtui kivasti alimmaiseksi tohon Lundian hyllyyn, vaan tämäpä on jotain 3cm leveämpi niin ei mene. Tällä hetkellä joku tämäntyyppinen viritelmä: https://dl.dropbox.com/u/98648175/20130307_005515.jpg Jos vaikka tulevassa kämpässä mahtuisi nurkkaan fiksusti kyljelleen. Hieno pedaali tuolla nupin takana kurkkii... :D Kitaralla on vireysongelma, sen satulaurat ovat ahdistuneet. |
Snapo 08.03.2013 16:10:22 (muokattu 08.03.2013 16:15:23) | |
---|
I3enjam1n: Hieno pedaali tuolla nupin takana kurkkii... :D Heehheh, aattelinkin että just ja just se sieltä pilkistää :D Ken huomaa... EDIT: Ainiin, taisin mä jotain muutakin ostaa. Maksoin tällä viikolla Sterlingin JP70, Petrucci seiskan violettina. Jos vaikka parin viikon sisään saisi sen kätösiin. "Mitään hyödyllistä tietoa musiikista tai soittimista täältä tuskin oppii, mutta kielioppi väännetään kuntoon vaikka väkisin." |
JaaGeRMaisTeR 08.03.2013 16:49:40 | |
---|
Parit behkun pedalia. Prkl ku unohtu hakea muutamat piuhat. Alkaa lauta pikkuhiljaa kasaantumaan. :) Näin on! |