Aihe: Äänikortti ongelma
1
LTD
01.05.2004 22:57:55 (muokattu 01.05.2004 22:58:31)
Olen nauhoitellut Guitar Tracks Pro 3:lla, äänikorttina SB Live. Ensimmäisen raidan nauhoitus onnistuu hyvin, mutta toista raitaa nauhoittaessa ensimmäinen raita tallentuu myös toiselle raidalle. Sama toistuu jokaisella raidalla tästä eteenpäin eli esim. viidennellä raidalla soi jo viisi raitaa.
Kitara on kiinni äänikortin mikrofoniliitännässä. Täytyy varmaan ostaa parempi kortti?
hä?
karkki
01.05.2004 23:28:29

Olen nauhoitellut Guitar Tracks Pro 3:lla, äänikorttina SB Live. Ensimmäisen raidan nauhoitus onnistuu hyvin, mutta toista raitaa nauhoittaessa ensimmäinen raita tallentuu myös toiselle raidalle. Sama toistuu jokaisella raidalla tästä eteenpäin eli esim. viidennellä raidalla soi jo viisi raitaa.
Kitara on kiinni äänikortin mikrofoniliitännässä. Täytyy varmaan ostaa parempi kortti?

Voit tietysti etsiä paremman kortin, mutta tuo ongelma ei ole kortista kiinni. Sinulla on ilmeisesti Windowsin tai Blasterin mikseristä valittu tallennuslähteeksi "what u hear" tai joku vastaava. Eli kaikki kortin tuottama ääni tallentuu.
Valitse lähteeeksi mikrofoni, jos sitä käytät. Minä kyllä käyttäisin line-in -liitäntää.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)