Aihe: Tatuointi
1 2 3 4 5102 103 104 105 106112 113 114 115 116
TheMusiikkmies
21.02.2013 22:39:22
Ssyba: http://www.voodootattoo.fi/

käykääpäs katsomassa tuolta kuvagalleriasta nuo muotokuvat.

Elvis on alien ja vauva näytti 80 vuotiaalta kääpiöltä. Jotenkin tuntuu ihan pahalta ajatella, että jonkun täytyy elää tommoinen tekele ihossaan.
Me kaikki kuolemme epäonnistuneina muusikkoina, mutta kirjoituksemme Mnetissä elävät ikuisesti!
Ssyba
21.02.2013 23:10:48
TheMusiikkmies: Elvis on alien ja vauva näytti 80 vuotiaalta kääpiöltä. Jotenkin tuntuu ihan pahalta ajatella, että jonkun täytyy elää tommoinen tekele ihossaan.

Täsmälleen samaa mietin. Mahtaakohan tuollaisen tatskan omistaja ymmärtää, huomata ja myöntää koskaan itselleen että millaista jälkeä tuli? Miten tuollaista koskaan kehtaa näyttää kellekkään? Eihän tuollaista voi peittääkkään? Itse varmaan hyppäisin kalliolta jos noin kävisi.

Mutta sitten toisaalta, meneeköhän tuollaiset ihmiset ottamaan tatskaa ihan ilman mitään perehtymistä itse taiteilijaan? Luulisi, että jos tuonkin herran portfoliota katselee, niin KUKA tahansa puusilmä näkisi että ei ole mitään taitoa ja näkemystä!

Huhhuh.
Karhu III, elämän nektariini...
Påskägg
21.02.2013 23:11:33
Hajosin kyllä niin pahasti vauvalle ja elvikselle :------D
INTO THE JUNGLE'S DEPTH,INTO THE DESERT STORM
Seba
21.02.2013 23:26:38

Suomessa on kourallinen hyviä muotokuvan tatskaajia.
Voodoon tyyppi ei ole yksi niistä.
Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä.
Funkånaut
21.02.2013 23:53:50

Ssyba: http://www.voodootattoo.fi/

käykääpäs katsomassa tuolta kuvagalleriasta nuo muotokuvat.

Siis tämäkin tyyppin on ilmeisesti hakannut tatuointeja ammatikseen jo ties kuinka kauan. Miten on edes mahdollista, että taso on noin karmeaa? Miksei jokainen tuollaisen tatuoinnin omistaja haasta tekijää oikeuteen? Tai kosta edes jotenkin.

Jos tän ukon asiakkaat ovat kuuluisia elämän koulun oppi tunneilla opiskelevia yksilöitä.
Vitun Porkku. Hyi vittu oikeesti. - tommiot Kuuntelen tämmöistä
Vainaja
22.02.2013 10:54:30
No en ehkä kävis tuolla hakkauttamassa mitään. Hirmusen vaihteleva taso tuntu olevan vähän joka osa-alueella. Esim. osa teksteistä oli tosi hyviä mut osa taas vaikutti olevan ihan ihme harakanvarpaita. Eikä ne parhaimmatkaan ollu mittään taideteoksia. Tolla kokemuksella pitäs ehkä pikkasen laadukkaampaa tulla.
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
sticky fingers
22.02.2013 20:16:44
Teksteissä oli hassuja. Voisin ite haluta kans tollasen 7,62 mm tatskan. Oikeasti hauska ja hyödyllinenkin oli se DIABETES-juttu.

Vauva ja Elvis...hoh
...
Kukkis 77
25.02.2013 21:12:10

"Olen ohjannut suurimman osan elokuvistani kännissä. Poliisikoirakaan ei pysty sanomaan mikä niistä on tehty selvinpäin" -Aki Kaurismäki
Vainaja
28.02.2013 13:47:09
ltg: Vaiheessa ovat kaikki kuvat edelleen. Oikeassa kädessä on kysymysmerkkejä vain kyynärpäähän saakka, ja vasemmassa vain yksi Mauri Kunnas -hahmo.

Vasen käsi on siis Mauri Kunnas -käsi. Nyt siinä on ranteen yläpuolella Herra Hakkaraisen figuuri, joka ehkä väritellään jossain vaiheessa. Lisäksi käteen tulee Kaikkien aikojen Avaruuskirjasta ainakin ufolla lentelevä hämis sekä shamaani Joulupukki ja noitarumpu -tarinasta. Olkapäästä on vielä varattu pala piakkoin tehtävälle, eräälle työhön liittyvälle kuvalle, mikä nyt pitää siihen ottaa, kun yhden haasteen hävisin.

No voihan. Mie luulin että mie oon ainoo joka on elätellyt tollasta Mauri Kunnas kättä. Ite aattelin kylläkin keskittyä noihin merirosvokirjoihin ja Hui Kauhistuksiin. Yks Herra Hakkarainen siinä on oltava. Oisko sulla kuvia siitä Hakkaraisesta?
''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!''
ltg
28.02.2013 16:21:28
Vainaja: No voihan. Mie luulin että mie oon ainoo joka on elätellyt tollasta Mauri Kunnas kättä. Ite aattelin kylläkin keskittyä noihin merirosvokirjoihin ja Hui Kauhistuksiin. Yks Herra Hakkarainen siinä on oltava. Oisko sulla kuvia siitä Hakkaraisesta?

Tossa pari vuotta vanha kuva. Ei mitään tyylittelyjä, värit saattaa tulla joskus.
http://s10.postimage.org/cfuilx4wp/Screenshot_2013_02_28_16_14_51.png
Harri Holkeri on läski (väärin luettua).
Miikss
28.02.2013 16:40:14 (muokattu 28.02.2013 16:43:08)
Funkonaut: Jos tän ukon asiakkaat ovat kuuluisia elämän koulun oppi tunneilla opiskelevia yksilöitä.

No pakosta on. Ei normi-ihmisellä tule mieleen ees esimerkiks mitään Jenna Jamesonia tatuioida ihoon. Sitten kun se vielä menee iha vituiks tatuoijalla, nii on jokseenkin niskalaukauksen paikka.

Edit: Tai siis yleensäkään mitään naamakuvia omaan ihoon en ainakaan itse haluais. Korkeintaan jonkun mielikuvitushahmon ymmärtää, jos se on hyvällä maulla toteutettu, mutta jotain Elviksiä ja muuta niin huh huh...
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
Skywriter
28.02.2013 20:08:16
Miikss: No pakosta on. Ei normi-ihmisellä tule mieleen ees esimerkiks mitään Jenna Jamesonia tatuioida ihoon. Sitten kun se vielä menee iha vituiks tatuoijalla, nii on jokseenkin niskalaukauksen paikka.

Noh noh. Onhan Jenna Jameson ihossa kuitenkin paljon normimpaa kuin vaikkapa lävistys kikkelissä.
Kitarismi on sairaus.
Miikss
28.02.2013 20:51:57
Skywriter: Noh noh. Onhan Jenna Jameson ihossa kuitenkin paljon normimpaa kuin vaikkapa lävistys kikkelissä.

Leikkaisin vaikka kikkelini kokonaan irti mieluumin kuin tatuoisin tuon eukon ihooni.
"Lähinnä sie oot sellanen inhorealistinen postmodernia kautta seuraava taidelaji"
teukka
28.02.2013 21:16:43
Skywriter: Noh noh. Onhan Jenna Jameson ihossa kuitenkin paljon normimpaa kuin vaikkapa lävistys kikkelissä.

En mä tiedä onko kumpikaan normaalia :D Paitsi jos Jenna-tatskan näyttää julkisessa bussissa ei ole yhtä friikkii kun näyttää kullilävistys bussissa. Kyllä, tarina on tosi.
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Entropia666
06.03.2013 11:19:02

Täysin uudet sivut: H A J E . F I
teukka
06.03.2013 12:44:37
Toi on siisti idea. Kuka noi sun kuvat oli siis hakannu? Takomossako joku?
Vois jotain B&G:tä ottaa jalkaan.
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita?
Entropia666
06.03.2013 13:53:54

teukka: Toi on siisti idea. Kuka noi sun kuvat oli siis hakannu? Takomossako joku?
Vois jotain B&G:tä ottaa jalkaan.

Takomon Make juum.

Pohdin että sydämen päälle on hyvä ottaa musa-aiheinen kuva kun se nyt on yks elämän kantavista voimista. Ja kitaravetoinen musa on junnusta asti kiinnostanu ja nyt varsinkin kun itekkin keppiä veivaa. Eka tatuointi jonka otin puhtaasti merkityksen takia. Hoho!
Kersu
11.03.2013 11:11:31

Entropia666: Tuossapa uusimmasta kuvasta kuvaa: https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd. … 2_10200256598631462_235807697_n.jpg

Hienot nännikarvat! Ja ihan muikea idea on kyllä tuo!
"Dippasin kikkeliä omenahilloon" -Thet
Entropia666
12.03.2013 00:01:00

Kersu: Hienot nännikarvat! Ja ihan muikea idea on kyllä tuo!

Pitää olla vähä. :D
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)