Antti1 27.02.2013 11:12:05 | |
---|
vvaltsu: Eäähhh, eihän tuo nyt liity kitaran hyvyyteen mitenkään. E: Onhan noita Amfisoundejakin joutunut myymään ihan polkuhintaan torilla, vaikka olen kaikkialta kuullut, että ne on huippusoittimia. Kotimaista käsityötä vielä. Niin tai sit ostat esimerkiksi halvemmalla vähintään yhtä laadukasta Warmothia itsellesi tms. Ihan miten tykkäät, omatpa ovat menetetyt rahasi. ;) "Bodybuilding is for men who wax their bodies and traipse around in bikinis. I train."
-Henry Rollins |
jniska 27.02.2013 11:49:48 | |
---|
Warmoth kaasuttelis kyllä. Vvaltsu, tilaa spessu Warmoth. Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
vvaltsu: E: Onhan noita Amfisoundejakin joutunut myymään ihan polkuhintaan torilla, vaikka olen kaikkialta kuullut, että ne on huippusoittimia. Kotimaista käsityötä vielä. Olen huomannut ihan saman. Laadukkaita toki ovat, mutta ihmeen kova inflaatio näyttää käyvän myydessä. |
JaaGeRMaisTeR 03.03.2013 02:37:39 | |
---|
ny alkaa pien GAS tuonne nuppiin ja kaapiin... prkl ku Lahdessa näytti olevan halvalla nuppikin minkä vois hankkia mutta muutama pikku vika... Eka: veikkaus ei sponsoroi mua vieläkään. Toinen: Pitäs vissiin hakea mutta ku ei kiinnosta mennä Lahteen. Näin on! |
Tawsky 03.03.2013 14:58:47 | |
---|
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
tepeh 03.03.2013 18:45:00 | |
---|
Musiikin takia tänne tultiin, rölöjen takia tänne jäätiin. |
Tawsky 03.03.2013 19:14:10 (muokattu 03.03.2013 19:16:05) | |
---|
tepeh: Oliko pakko linkittää tämä? Nyt kun linkkasit niin varmaan lainaat myös rahat tollasen ostoon? Juu, laitetaan kimppatilaukset Tompalta. Meikän piikkiin! E: Ketjun nimi on myös ihan huomionarvoinen asia. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Antti1 03.03.2013 19:39:12 | |
---|
ADEHD: Juu, laitetaan kimppatilaukset Tompalta. Meikän piikkiin! E: Ketjun nimi on myös ihan huomionarvoinen asia. Vaikka nyt anonyymiryhmässä ollaankin, niin ei kannata heikkoinakaan hetkinä sortua käyttämään samaa piikkiä! "Bodybuilding is for men who wax their bodies and traipse around in bikinis. I train."
-Henry Rollins |
zuppermuhle 04.03.2013 15:57:16 | |
---|
Huomasin että Gibson Firebird 70's studio on aika edullinen. Firebirdit on jo jonkin aikaa kuumotelleet koska ovat niin kompakteja ja elegantin muotoisia. "Itse aloin harjoittaa heti kävelyikään päästyäni
muinaista kungfu-tekniikkaa, jossa luustoa vahvistetaan vahingoittamalla, ja iskinkin toistuvasti päätäni
erinäisiin koviin esineisiin ensimmäisten elinvuosieni aikana." |
kekkuliheikki 05.03.2013 10:40:44 | |
---|
Ei voi mitaan. Kylla tuli noi mallintavat vehkeet tiensa paahan. Eleven Rack on oiva kapistus mutta ei vaan pysty. Verraten vahan sama asia kun runkkais kumihanskat kadessa. Ei se vaan ole se oikea saundi. Olen vaantanyt ja vaantanyt. Ja testasin Axe FX kakkostakin. Sama juttu. Kun se plektra napsahtaa kieleen se ei ole se kitaran saundi. Sen huomaa. Ei paase fiiliksiin. Pidan kuitenkin Elevenin koska se ja protari on oivat kotidemoiluun. Mutta kitarat nauhoitan tasta lahtien mikilla. Naapurit kiittaa. Sitten torille. |
Karhukoira74 05.03.2013 10:46:42 | |
---|
kekkuliheikki: Ei voi mitaan. Kylla tuli noi mallintavat vehkeet tiensa paahan. Eleven Rack on oiva kapistus mutta ei vaan pysty. Verraten vahan sama asia kun runkkais kumihanskat kadessa. Ei se vaan ole se oikea saundi. Olen vaantanyt ja vaantanyt. Ja testasin Axe FX kakkostakin. Sama juttu. Kun se plektra napsahtaa kieleen se ei ole se kitaran saundi. Sen huomaa. Ei paase fiiliksiin. Pidan kuitenkin Elevenin koska se ja protari on oivat kotidemoiluun. Mutta kitarat nauhoitan tasta lahtien mikilla. Naapurit kiittaa. Sitten torille. Ihan sama homma....paitsi tuo 11R:kin lähtee meiltä. Kaveri nyt testaa ensin, ja mitä sanoo...sitte torille jos ei huoli hän. iLok pitänee antaa mukaan, niin saa käytettyä Pro Toolsia, koska sen annan myös mukaan. Nyt kauheat kaasut putkiräkkivermeille...ENGL:n isommat vehkeet kiinnostais =) -So many assholes, so few bullets- |
Krice 05.03.2013 11:13:19 | |
---|
Mallintavista puheenollen Zoom G3 pitää varmaan hankkia, koska olen niin vaikuttunut B3:n soundeista. Sitäkin voi käyttää kitaralla, mutta vahvistinpuoli on vähän bassopainotteinen kieltämättä. |
Gabe 05.03.2013 11:19:30 | |
---|
kekkuliheikki: Verraten vahan sama asia kun runkkais kumihanskat kadessa. Ei se vaan ole se oikea saundi. Plussan arvoinen vertaus. :) |
kekkuliheikki 05.03.2013 13:54:53 | |
---|
Karhukoira74: Ihan sama homma....paitsi tuo 11R:kin lähtee meiltä. Kaveri nyt testaa ensin, ja mitä sanoo...sitte torille jos ei huoli hän. iLok pitänee antaa mukaan, niin saa käytettyä Pro Toolsia, koska sen annan myös mukaan. Nyt kauheat kaasut putkiräkkivermeille...ENGL:n isommat vehkeet kiinnostais =) Sama. Jotain Mesan rakkeja silmailen jo. Mutta wanhempia. |
Tawsky 08.03.2013 09:45:13 | |
---|
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
julkke 08.03.2013 10:03:32 | |
---|
"Practice cures most tone issues." -John Suhr |
Tawsky 08.03.2013 10:51:03 | |
---|
julkke: Keinokuorma ostoslistalle kanssa sitten. ;) Ehän mä varmaankaan oikeasti saa mitään Plexiä aikaseks ostettua, koska en halua kuulostaa EVH:lta vaan multa. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
jniska 08.03.2013 11:40:29 | |
---|
ADEHD: Ehän mä varmaankaan oikeasti saa mitään Plexiä aikaseks ostettua, koska en halua kuulostaa EVH:lta vaan multa. Voinpa melkein vannoa, että vaikka ostaisit jonkun JMP:n, niin siltikään saundi ei ole EVH:ta. Hyvältä se todennäköisesti kuulostaa, mutta ei EVH:lta. Plexithän on niitä 60-luvun lopun koneita, siitä eteenpäin metallipaneelisia JMP:tä. Aivan sairaan hyvänkuuloisia vahvistimia, mutta liekö kahta samansaundista olemassakaan. Kai sitä saa jonkinlaiset kitarakamat omistaa sentään !! |
Tawsky 08.03.2013 22:43:32 | |
---|
jniska: Voinpa melkein vannoa, että vaikka ostaisit jonkun JMP:n, niin siltikään saundi ei ole EVH:ta. Hyvältä se todennäköisesti kuulostaa, mutta ei EVH:lta. Plexithän on niitä 60-luvun lopun koneita, siitä eteenpäin metallipaneelisia JMP:tä. Aivan sairaan hyvänkuuloisia vahvistimia, mutta liekö kahta samansaundista olemassakaan. Silläpä juuri. Noi reissuet ei oo koskaan napannut, ainakaan ilman modausta. Tuskimpa tulen semmostakaan hommaaman, en usko että on hintansa arvoinen mun soittoon. Täytys kokeilla noita, muutamia erilaisia. Uutta ja vanhaa. Tosin voi olla että masentuisin vaan kun vanhaa Marsua ei ihan pikkusummalla irtoakkaan. "Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM |
Kooma 11.03.2013 16:10:51 | |
---|
Carl Martinin Octaswitch MK II ois se juttu. Järjestystä pedaalien tallomiseen! T-kaupastakin hinta aika kova.. Ilmotelkaa heti jos joku myy. Torilla jo 2 ostoilmotusta allekirjottaneelta. Ei vielä onnannu. R.I.P. Randall William Rhoads |