askomiko 28.01.2013 22:49:03 (muokattu 29.01.2013 11:53:35) | |
---|
Yön hiljainen rölötys: http://soundcloud.com/aziz2/jcm800p Efunkkeli kaipasi dynamiikkaa, Isonsin JCM800-mallissa muuntajaa ja laitoin biasin täysille, mitä lie se tekisikään oikeassa maailmassa, mutta tässä se teki mukavan dynaamisen ja pelottavan marsun. Omistin jonkin aikaa oikean JCM800:n enkä tykännyt siitä yhtään, mutta pelottava se kyllä oli. Varsinkin silloin kun siitä yhenäkkiä tuli noin 100db ääntä pyytämättä ja yllättäen, sinisten lieskojen valaistessa kirkkaasti pääteputkista seinälle asti. "JEAA, rok, vahvistimessani asuu piruja!" E: jaa soundcloud tekee noin huonon koodauksen.. No, ihan sama, ei tässä Eräpuita olla. On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
Kontiak 29.01.2013 15:38:19 | |
---|
askomiko: Yön hiljainen rölötys: http://soundcloud.com/aziz2/jcm800p Vahvistimessasi asuu etelän suoihmisiä. Selkä seinää vasten ja housut kainaloon asti vedettynä piti kuunnella, kun kuulosti että banjot soivat jossakin tosi lähellä. Ehkä kaikki oli vain harhaa, sillä mutaa en havainnut missään. http://www.truthinshredding.com |
askomiko 29.01.2013 21:05:37 | |
---|
Ostin tänään basson ja sain axella irti parempaa soundia nauhalle kun tähän astisissa äänitysrojekteissa ikinä, vaikken osaa edes soittaa passoa. Mutta julmetun hauskaa tämä on! Good times -riffi on raikunut talossa jo kaksi tuntia putkeen. Pari vuotta kun reenaan ni tää rupee menemään! On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
askomiko 31.01.2013 10:23:36 | |
---|
On vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
mima 31.01.2013 13:32:08 | |
---|
askomiko: Ostin tänään basson ja sain axella irti parempaa soundia nauhalle kun tähän astisissa äänitysrojekteissa ikinä, vaikken osaa edes soittaa passoa. Mutta julmetun hauskaa tämä on! Good times -riffi on raikunut talossa jo kaksi tuntia putkeen. Pari vuotta kun reenaan ni tää rupee menemään! Voisitko pistää jonkun ääninäytteen noista bassosaundeista? Ei lähe. |
efunkelist 31.01.2013 20:46:11 | |
---|
mima: Voisitko pistää jonkun ääninäytteen noista bassosaundeista? Samaa tilaisin. Ja kiitos dynamiikkaesittelystä, olihan tuota! "Tauko on vahvin nuotti" - Carlo Magi (1980-2008) |
askomiko 31.01.2013 21:08:01 (muokattu 31.01.2013 22:30:53) | |
---|
Soit... hakkasin plekulla hevipiisiin passon ja re-amppasin sen kolmesti eri soundien läpi, voin laittaa pätkät niistä joskus, mutta tuosta nyt ensalkuun toissapäiväinen basismini ensiaskel, ei sormet vielä tottele: http://soundcloud.com/aziz2/basso-lol Ei kai ne kummosia ole, oikeastaan tässä on kyse vain itse tekemisen riemusta ja siitä ilmiöstä että oma paska ei haise. Tuo nuotin päällä oleva digitaalisirinä on sitten peräisin SoundCloudista. Tuossa jonkun edistyneemmän passoilijan tunnelmia: http://soundcloud.com/progressiverocco/dirty-bass-tonetest-ibanezOn vaikeaa olla heviuskottava kun on niin hemmetin söpö. -Shemhamforash |
JoeHans 18.02.2013 14:33:38 (muokattu 18.02.2013 14:55:46) | |
---|
Tuli sitten itselläkin solmittua kaupat kakkosesta. Nyt kun löytyisi vielä ostaja tuolle minun Ultralle. :) Onko tuo firmwaren päivitys monimutkainen homma? Onko siinä riskiä kosauttaa laitetta, jos päivitys jostain syystä epäonnistuu? |
F_Lame 18.02.2013 14:58:00 | |
---|
JoeHans: Tuli sitten itselläkin solmittua kaupat kakkosesta. Nyt kun löytyisi vielä ostaja tuolle minun Ultralle. :) Onko tuo firmwaren päivitys monimutkainen homma? Onko siinä riskiä kosauttaa laitetta, jos päivitys jostain syystä epäonnistuu? Ittellä onnistunut aina ongelmitta. Tuossa linkissä homma on väännetty rautalangasta: http://youtu.be/UFfOQXUspjE "When they say less is more, that is bullshit. Less is less and more is more. Simple as that." -Yngwie Malmsteen
www.DREAMTALE.org |
-Benighted- 26.02.2013 06:39:40 | |
---|
Onko kukaan tilannut Axea jenkeistä, tai sattuuko muuten vain tietämään, että mihin kategoriaan tulli Axe FX:n laittaa? Tietokoneet on tullivapaata, eli maksettavaks tulis vaan alv, mutta laittaako tulli tän jonnekkin sähkökitaran/instrumenttien ala-kategoriaan. Oon katellut kakkosta jenkeistä, kun muualla tarjonta on kovin heikkoa. Spare your life and you choose destruction of time over yourself |
TTV 26.02.2013 07:56:42 | |
---|
Millähän aikataululla Axe-editin seuraava versio on tarkoitus julkaista? "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
JoeHans 26.02.2013 09:48:32 | |
---|
TTV: Millähän aikataululla Axe-editin seuraava versio on tarkoitus julkaista? "Soon". Kukaan ei taida tietää sen tarkemmin. Asiaa sivuten: uskaltaako tuota Axe editiä käyttää kasifirmiksen kans? Mulla on jokin semivanha versio editistä koneella Ultran jäliltä. Entä mites tuo firmwaren päivitys ilman Axe-editiä pc-ympäristössä? |
TTV 26.02.2013 10:12:17 | |
---|
JoeHans: "Soon". Kukaan ei taida tietää sen tarkemmin. Asiaa sivuten: uskaltaako tuota Axe editiä käyttää kasifirmiksen kans? Mulla on jokin semivanha versio editistä koneella Ultran jäliltä. Entä mites tuo firmwaren päivitys ilman Axe-editiä pc-ympäristössä? Itellä Edit toimi kasin kanssa ihan hyvin, ysin mukana tuli sekoilut. "Keep the metal scene alive" - Charles Schuldiner (R.I.P.),
"You Love Me" - Dave Mustaine (Long live the King) |
LaXu 26.02.2013 10:32:20 | |
---|
-Benighted-: Onko kukaan tilannut Axea jenkeistä, tai sattuuko muuten vain tietämään, että mihin kategoriaan tulli Axe FX:n laittaa? Tietokoneet on tullivapaata, eli maksettavaks tulis vaan alv, mutta laittaako tulli tän jonnekkin sähkökitaran/instrumenttien ala-kategoriaan. Oon katellut kakkosta jenkeistä, kun muualla tarjonta on kovin heikkoa. Huomaa, että jos tulee ongelmia joudut hoitamaan takuuasiat jenkkeihin. Miinuksena myös, että jos satut myymään laitteen, takuu ei ole siirrettävä. G66:sta ostetussa taas on. |
LaXu 26.02.2013 10:35:42 | |
---|
JoeHans: "Soon". Kukaan ei taida tietää sen tarkemmin. Asiaa sivuten: uskaltaako tuota Axe editiä käyttää kasifirmiksen kans? Mulla on jokin semivanha versio editistä koneella Ultran jäliltä. Entä mites tuo firmwaren päivitys ilman Axe-editiä pc-ympäristössä? Kasista en osaa sanoa, mutta odottelisin uutta versiota. Firmwaren voi kuitenkin päivittää Axe-Editin kautta nytkin. |
JoeHans 26.02.2013 13:59:47 | |
---|
LaXu: Kasista en osaa sanoa, mutta odottelisin uutta versiota. Firmwaren voi kuitenkin päivittää Axe-Editin kautta nytkin. Jees, tällä mentaliteetilla olenkin ollut liikkeellä. Uus firmis ja Axe-edit 2.0 pitäis kuitenkin tulla ilmeisesti aivan lähiaikoina. Taidan päivittää firmiksen sitten samalla, kun uus versio editistä julkaistaan. |
Samuel P. 26.02.2013 21:27:49 | |
---|
Hommasin mielenrauhan vuoksi tuommoisen huokean UPS:n firmwarepäivityksiä varten. Täällä meidän perällä on yhtenään sähkökatkoja ja jos semmoinen sekunninkin katko sattuu just päivityksen aikaan ilman että on varavirtaa, niin homma on sitten siinä. Laite pitää lähettää fiksattavaksi. Pari keikkaa on nyt FX II:n kanssa tehty ja soundeja on kehuttu ilman että on tiedetty mistä vehkeestä ne lähtevät (tai sitten juuri siitä syystä). Olen nyt tehnyt kotona kitaraäänityksiä demobiisejä varten. Äänityshommissa olen huomannut että ainakin kuulokkeilla kuunnellessa äänitetyissä raidoissa soundi on tummempi kuin miltä äänitystä tehtäessä luureissa kuulostaa. Näin siitäkin huolimatta, että käytän Axea äänityshommissa äänikorttina ja luurit ovat kiinni Axen kuulokeliitännässä. Softana läppärissä on Sonar X1. Jännä juttu, en tiedä mistä johtuu. Pitääpä jossain välissä oikein tehdä yksinkertainen testiraita ja soitella äänityksen päälle samoilla soundeilla kuin äänitykset on tehty ja kuulostella asiaa... |
Veco 27.02.2013 08:15:22 | |
---|
Jäätävä GAS Axe-Fx II ja sen kontrolleria kohtaan. Kuinkahan selviäisi ilman rahanmenoa... Noita ei ilmeisesti vielä pyöri käytettynä? ? |
Veco: Jäätävä GAS Axe-Fx II ja sen kontrolleria kohtaan. Kuinkahan selviäisi ilman rahanmenoa... Noita ei ilmeisesti vielä pyöri käytettynä? Tuota kontrolleria ei ole pahemmin m.netin torilla pyörinut, mutta kyllä siellä aina silloin tällöin jokunen Axe II on liikkunu. Itse ostin juuri sitä kautta omani. |
-Benighted- 27.02.2013 08:26:15 | |
---|
LaXu: Huomaa, että jos tulee ongelmia joudut hoitamaan takuuasiat jenkkeihin. Miinuksena myös, että jos satut myymään laitteen, takuu ei ole siirrettävä. G66:sta ostetussa taas on. Joo tarkotuksena ei ole siis uutta ostaa ja noita FX II:a on niin harvoin myynnissä, että ajattelin laajentaa hakua Yhdysvaltojen puolelle. Täytyy tutkia tarkemmin tullin sivuja, jos löytys alakategorioista Axe FX:lle sopiva lohko. Samuel P.: Olen nyt tehnyt kotona kitaraäänityksiä demobiisejä varten. Äänityshommissa olen huomannut että ainakin kuulokkeilla kuunnellessa äänitetyissä raidoissa soundi on tummempi kuin miltä äänitystä tehtäessä luureissa kuulostaa. Näin siitäkin huolimatta, että käytän Axea äänityshommissa äänikorttina ja luurit ovat kiinni Axen kuulokeliitännässä. Softana läppärissä on Sonar X1. Jännä juttu, en tiedä mistä johtuu. Pitääpä jossain välissä oikein tehdä yksinkertainen testiraita ja soitella äänityksen päälle samoilla soundeilla kuin äänitykset on tehty ja kuulostella asiaa... Täysin sama ongelma häiritsi itteäni Pod X3:n kanssa aikoinaan. Toivoin, että kyseessä ois ollut vaan Line6:n kädettömyys, mutta näköjään samaa ongelmaa löytyy muiltakin. Spare your life and you choose destruction of time over yourself |