Aihe: Foals
1
Ali
26.02.2013 16:37:46

Debyytti on ihan jees, mutta tokaa tuli luukuttua varsin huolella - loistavaa kamaa! Uusimman olen vasta kerran kerennyt pyöräyttämään.
"Jesus was crucified for doing nothing, but God is worshipped for even less"
Levylista
McNulty
28.02.2013 12:49:48
Ali: Debyytti on ihan jees, mutta tokaa tuli luukuttua varsin huolella - loistavaa kamaa! Uusimman olen vasta kerran kerennyt pyöräyttämään.

Pitääpä laittaa tuo kakkoskiekko kanssa kuunteluun. Spotifysta löytynee?
The world suffers a lot. Not because of the violence of bad men but because of the silence of good men.
kihtaristi
12.03.2014 08:29:08
Nostetaas tätä vähän..

Itse kuunnellut kahta uusinta levyä paljon, mutta ennen kaikkea tulltu fiilisteltyä tuota yhtä live vetoa youtubesta:
http://www.youtube.com/watch?v=DHmIrI73v8g
Foals taitaa olla pariin otteeseen voittanut tuon brittien Q-awardsien best live act tittelin.
Mossis
19.03.2014 21:30:46
Voin lämpimästi suositella tuota Live at Royal Albert Hall tallennetta. Loistava audiovisuaalinen kokemus.
kihtaristi
20.03.2014 10:55:45
Mossis: Voin lämpimästi suositella tuota Live at Royal Albert Hall tallennetta. Loistava audiovisuaalinen kokemus.

Pitäisi kyllä tuo katsella, mutta ei vain löydy DVD:nä tuota ja tällä hetkellä talossa ei ole Bluray vehkeitä.
kihtaristi
22.03.2014 12:31:02
Mossis: Voin lämpimästi suositella tuota Live at Royal Albert Hall tallennetta. Loistava audiovisuaalinen kokemus.

Katsottu! Oli kyllä taas kovin livepätkä hetkeen :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)