Aihe: Anssi Kela
1 2 3 4 5 6 7 810 11 12 13 14
eino mutku
04.02.2013 18:50:43
Heissask: Olenko ainoa jonka mielestä on hienoa, että artisti jaksaa käydä täälläkin soittimenomistajien.netissä kertomassa kuulumisiaan ja vastaamassa kysymyksiin?

Et.

Ei tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus!
Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään!
Dominaattori
06.02.2013 14:03:36
Heissask: Olenko ainoa jonka mielestä on hienoa, että artisti jaksaa käydä täälläkin soittimenomistajien.netissä kertomassa kuulumisiaan ja vastaamassa kysymyksiin?

Et. Jopa minä päädyin kuuntelemaan Anssi Kelaa ihan vain kaverista huokuvan "hienomieheyden"-takia. Levoton tyttö pyörähtänyt jo useamman kerran läpi.
Örp
Edvin.
06.02.2013 14:12:50 (muokattu 06.02.2013 14:13:02)

Hienoa on myös Anssin facebook-päivittely ja -aktiivisuus! Facebook-fanituksen sijasta tuntuu kuin mies olisi oikea facebook-kaveri, kun jutut eivät ole silkkaa keikkojen mainostusta vaan ihan semmoisten maanläheisten juttujen jakamista. Vaikkei koskaan tule mitään kommentoituakaan niin kiva noita on lukea.
"Me soitamme progea. Siihen eivät liity tytöt mitenkään." - HulluNieminen
Tawsky
06.02.2013 15:22:19
Edvin.: Hienoa on myös Anssin facebook-päivittely ja -aktiivisuus! Facebook-fanituksen sijasta tuntuu kuin mies olisi oikea facebook-kaveri, kun jutut eivät ole silkkaa keikkojen mainostusta vaan ihan semmoisten maanläheisten juttujen jakamista. Vaikkei koskaan tule mitään kommentoituakaan niin kiva noita on lukea.

Sehän onkin mukavaa. En ihmettelis vaikka Anssi alkaisi mnetin käyttäjäksi. Sopisi hyvin sekaan.
"Odotin sellaista Tony Halmeen näköistä kaveria sieltä ilmaantuvaksi, joten shokki oli kova kun mielikuvat romahti." -DM
Basismi
06.02.2013 16:02:22
Anssihan on vanha somelainen, muistan nähneeni jo 90-luvulla newsseissä pyörimässä.
Basso murisee kuin voissa paistettu pantteri.
Heissask
06.02.2013 17:56:38
ADEHD: Sehän onkin mukavaa. En ihmettelis vaikka Anssi alkaisi mnetin käyttäjäksi. Sopisi hyvin sekaan.

Siis hänhän on jo.
"Tyhmintä että pitää vain roikkua foorumeilla." -Krice
Wradlin
06.02.2013 22:39:07
ADEHD: Sehän onkin mukavaa. En ihmettelis vaikka Anssi alkaisi mnetin käyttäjäksi. Sopisi hyvin sekaan.

Lues hieman tätä ketjua.
Funkånaut
06.02.2013 22:51:57

Wradlin: Lues hieman tätä ketjua.

Heissask: Siis hänhän on jo.

Ilmeisesti sarkasmi ei ole tuttu taiteenlaji teille.
"Itse vosin opettaa naisille rumpujen soittoa, jos saisin itse vastalahjaksi ala-majavaa." - heikkijarvinen Kuuntelen tämmöistä
Wradlin
06.02.2013 23:52:15
Funkonaut: Ilmeisesti sarkasmi ei ole tuttu taiteenlaji teille.

Kyllä on ja nimenomaan siksi tunnistan, kun sitä ei käytetä. Vai tarkoitatko kenties ironiaa?
Heissask
07.02.2013 12:33:44
Funkonaut: Ilmeisesti sarkasmi ei ole tuttu taiteenlaji teille.

Eipä tuosta aivan kauheasti sarkasmia löytynyt.
"Tyhmintä että pitää vain roikkua foorumeilla." -Krice
Point
07.02.2013 18:57:20 (muokattu 07.02.2013 19:03:05)
Jos Anssi luet tätä, niin jumankauta että teit upean biisin mies. Levoton tyttö on huutanut studiolla monitoreista hyvinkin useaan otteeseen. Soundimaailma on kans erinomainen, videosta puhumattakaan.

E: Plus tietty pisteet nousee, kun on kotistudiossa itse väännettyä kamaa. Kokonaista levyä odotellessa.
pekka montin
25.02.2013 01:24:33 (muokattu 25.02.2013 01:25:11)

AKWM: Jos Anssi luet tätä, niin jumankauta että teit upean biisin mies. Levoton tyttö on huutanut studiolla monitoreista hyvinkin useaan otteeseen. Soundimaailma on kans erinomainen, videosta puhumattakaan.

E: Plus tietty pisteet nousee, kun on kotistudiossa itse väännettyä kamaa. Kokonaista levyä odotellessa.

Juu. Komppaan. Kela on tekemässä aikamoista comebackia tällä uudella kappaleella.
Paras suomalainen pop-rock biisi viimeiseen 25 vuoteen, ihan heittämällä.
En ole Anssin musiikin fani mitenkään mutta jos kokonainen levy on samaa tasoa kuin mitä sinkkubiisi antaa ymmärtää, niin siinä on sitten käsissä kovin suomalainen levytys pitkiin aikoihin.
Sävellyksen ehdoilla. Dikkaan.
hjukke
25.02.2013 21:40:21

Ei hitsi, en pysty kyllä käsittämään, moderoidaanko täältä kaikki kriittiset viestit? Koska Anssi luet tätä kuitenkin, koitan pysyä asialinjalla.

Musta huonointa Kelaa kyllä pitkään aikaan, se nintendokilinä ja saman melodian jankkaaminen, ontto biisi. Pekka ja Susi oli kova juttu ja tähänastisia soololevyjäkin on ihan kuunnellut. Ei maita laisinkaan. Kai täällä nyt muutakin voi kuin kehua?
Anssi Kela
25.02.2013 22:02:18 (muokattu 25.02.2013 22:03:12)

Juu, täällä ollaan. (Mitähän varten muuten rekisteröidyin tänne aikoinani nimimerkillä? Yleensä riehun netissä rehdisti omalla nimellä...)

Minua ei haittaa lainkaan se, etteivät kaikki diggaa. Jokaiselle musiikkia tekevälle pitäisi olla itsestäänselvää, ettei kaikkia voi miellyttää. Tärkeintä on tehdä sitä mihin itse uskoo ja toteuttaa omaa visiotaan. Olen tehnyt niin aina. Välillä se on palkittu, välillä ei. En kuitenkaan ole koskaan joutunut katumaan tekemisiäni.

Levoton tyttö meni muuten tänään radiolistan ykköseksi. Edellisestä ykkössijasta onkin jo kahdeksan vuotta. Nyt on hyvät tunnelmat -- välillä se päivä paistaa risupartaankin.
hjukke
25.02.2013 22:16:42

Minua ei haittaa lainkaan se, etteivät kaikki diggaa. Jokaiselle musiikkia tekevälle pitäisi olla itsestäänselvää, ettei kaikkia voi miellyttää. Tärkeintä on tehdä sitä mihin itse uskoo ja toteuttaa omaa visiotaan. Olen tehnyt niin aina. Välillä se on palkittu, välillä ei. En kuitenkaan ole koskaan joutunut katumaan tekemisiäni.

Just näin. Toimin itse samoin, mutta sata tai tuhat kertaa pienemmässä mittakaavassa ;) Respect.
McLeach
25.02.2013 23:46:42
Olisikohan Duderino mahdollista saada joskus tulevaisuudessa nettisivuillesi kirjoitus uuden levyn tekoprosessista noin niinkuin teknisestä vinkkelistä. Olisi aika mielentkiintoista kuulla levyn äänittämisestä ja muusta työskentelystäsi kotistudiossasi.
crestfall
26.02.2013 01:00:11

El Duderino: Levoton tyttö meni muuten tänään radiolistan ykköseksi. Edellisestä ykkössijasta onkin jo kahdeksan vuotta. Nyt on hyvät tunnelmat -- välillä se päivä paistaa risupartaankin.

Kappas, hatunnosto!
"Tuntuu siltä, että oli aiheena vaikka pyöräkuormaajat niin pian tulee crestfall ja kertoo, että pyöräkuormaajalla ajelu on mukavaa, mutta ei millään bulkkivolvolla vaan kyllä Komatsulla nousee hiekan kuskailukin ihan uusiin sfääreihin." -Quru
Kefiiri
26.02.2013 09:20:30 (muokattu 26.02.2013 09:21:45)
Onnittelut vaan täältäkin. Se Elvis-juttu uudessa hitissä on ihan tolkuttoman hauskasti muotoiltu xD
"Musiikki on ainut melu josta täytyy maksaa." -Alexandre Dumas
Jokapaikanapina
26.02.2013 09:40:04
McLeach: Olisikohan Duderino mahdollista saada joskus tulevaisuudessa nettisivuillesi kirjoitus uuden levyn tekoprosessista noin niinkuin teknisestä vinkkelistä. Olisi aika mielentkiintoista kuulla levyn äänittämisestä ja muusta työskentelystäsi kotistudiossasi.

Komppaan myöskin! Tässä on tietty vähän, mutta kyllä enemmänkin kiinnostaisi tietää. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d9BNWHzt2R8
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)