oksatboys 24.02.2013 15:10:57 | |
---|
arska72: Kyllä minulla on se käsitys,että suomessa on niin perusrehellistä väkeä,että on paremminkin huonoa tuuria osua huijarin tielle. Näin taitaa olla. Kyllä mä luotan aika pitkälti tyyppeihin, joilla on esim. mnetissä nimimerkki ja vaikka sinne linkatun bändin nettisivuilta käy ilmi, että henkilö on joku todellinen henkilö. Ei kunnon ihmisellä ole tarvetta epärehellisyyteen, eikä kukaan kunnon kansalainen halua lakia rikkoa. Nää narkit ja muut pikkunilkit, jotka vastailee jokaiseen ostoilmoitukseen ja yrittävät kaupata ilmaa, vähät välittävät vaikka saisivatkin syytten jostain lievästä petoksesta tms. Itte en pystyis, eikä varmaan moni muukaan pysty kauppakusetuksiin. Omatunto + kuumotus juridisista seurauksista vie 100-0 voiton kasasta euroja. "Itseasiassa Bugeran tunnus on BE. Bugera kertoo määritelmän mukaan laitteen ongelmien (Bug) määrän ajanjaksossa (Era)." - mattim |
Spirocore 24.02.2013 16:27:02 | |
---|
JuSu: MItäs jos vaan kävis heitämässä profiiliin kommentin, kun on kauppa mennyt sujuvasti? Toki niitä voi väärennellä, mutta jos jonkun myyjän profiilissa on tuntemieni nimimerkkien antamia posiitiivisia kommentteja, niin kyllä se luo hyvänolontunteen. JuSu Tämä on muuten melkosen toimivaksi havaittu systeemi. Jos kauppaan käydään esim. ihan pelkästään pikaviesteillä, on ihan kiva lukea vähän siitä vastapelurista myös sieltä profiilista. Turhan harvoin olen itsekään tuota ominaisuutta käyttänyt, mutta tosiasia on, että profiili, josta löytyy sata kiittävää kommenttia ja löpinää hyvin toimivista kamoista, on luotettavamman oloinen kuin pelkällä rekisteröitymispäivämäärällä varustettu. Kuten sanottua, turhan harvoin olen mitään kommentteja kellekään kirjoittanut, mutta se olisi kyllä hyvä tapa ihan kelle tahansa. Makuasioista ei voi kiistellä, mutta huonosta mausta voi aina huomauttaa. |
Old Joe 24.02.2013 19:13:27 | |
---|
Spirocore: Tämä on muuten melkosen toimivaksi havaittu systeemi. Jos kauppaan käydään esim. ihan pelkästään pikaviesteillä, on ihan kiva lukea vähän siitä vastapelurista myös sieltä profiilista. Turhan harvoin olen itsekään tuota ominaisuutta käyttänyt, mutta tosiasia on, että profiili, josta löytyy sata kiittävää kommenttia ja löpinää hyvin toimivista kamoista, on luotettavamman oloinen kuin pelkällä rekisteröitymispäivämäärällä varustettu. Kuten sanottua, turhan harvoin olen mitään kommentteja kellekään kirjoittanut, mutta se olisi kyllä hyvä tapa ihan kelle tahansa. Täysin samaa mieltä, niinpä laitoin JuSulle kiitoskommentin sinne profiiliin tämän päivän ostostani. Koitan pitää mielessä, etä myös vastaisuudessa toimin samoin. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
JuSu 24.02.2013 19:59:07 | |
---|
Old Joe: Täysin samaa mieltä, niinpä laitoin JuSulle kiitoskommentin sinne profiiliin tämän päivän ostostani. Koitan pitää mielessä, etä myös vastaisuudessa toimin samoin. Kiitokset, näin tämä toimii. Tosin sulla ei ole kommentointi päällä, joten en voi vastata kohteliaisuuteen... JuSu |
Old Joe 24.02.2013 20:11:23 | |
---|
JuSu: Kiitokset, näin tämä toimii. Tosin sulla ei ole kommentointi päällä, joten en voi vastata kohteliaisuuteen... JuSu Oho, kiitos, kiitos. Täytyypä korjata asia. Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä. |
Muovinen 24.02.2013 22:05:29 | |
---|
Laitoinpa samantien tuoreiden kauppakumppaneiden profiileihin kommenttikiitokset. Harmi että kaikilla ei ole tuo ominaisuus käytössä. Rumpupalstalla tällainen vastaava ketju muuten toteutettiin niin, että jokainen vain lisää nimimerkin listaan ja jos nimi on jo listassa niin sitten + merkki perään. Jossain vaiheessa listasta toki voi tulla aika pitkä ja silloin on hyvä mainita viestin alussa, että kenet lisäsi/kenelle antoi plussia. -General Petrovsky |
iec 25.02.2013 13:04:05 | |
---|
Gabe: Ai kun kotoisa murre...Ollaankohan samoilta seuduilta kotoisin? :D Sattuuhan näitä, pitää opetella vaikka tuota hakua käyttämään paremmin. Itehän oon kyllä Timo Kotipellon synnyinmaisemien suunnasta kotoisin (ei kerro kyllä meikäläisen laulu&soittotaidosta mitään), mutta täällä Oulun seudulla asuessa kuulee myös tuota Jopen murretta niin paljon, että parhaat on tarttuneet jo omaankin käyttöön :) Mutta asiaan liittyen, tuo on kyllä hyvä idea käydä laittamassa kommentti onnistuneen kaupanteon jälkeen tuonne profiiliin. Hoksin ite vasta viimeisimmässä kaupassa käyttää tuota ominaisuutta. -iec Ja niin päin pois... |
JaaGeRMaisTeR 25.02.2013 15:24:24 | |
---|
H:n päälle puhumista vai? Ei kai oulussa sitä nii pahasti ole. Siellä puhutaan yleensä yhtä tyhymästi ku mää. 4 vuotta Turussa ja oma murre kuulostaa pölijältä :D |
Laulava Kylätohtori 25.02.2013 15:39:22 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: H:n päälle puhumista vai? Ei kai oulussa sitä nii pahasti ole. Siellä puhutaan yleensä yhtä tyhymästi ku mää. 4 vuotta Turussa ja oma murre kuulostaa pölijältä :D Tule Raumalle... Met trasikoittim bisi Vanha Rauma iha vaa aikanguluks. |
jhlamm 25.02.2013 15:40:22 | |
---|
Nyt kun tämä ketju täällä on niin pakko antaa palaute ensimmäisistä kaupoista - sen verran hyvin menivät. Autolla espooseen ja keitettiin kahvit, soiteltiin, testailtiin hieman enemmänkin vahvaria eri pedaaleilla ja kaapeilla. Ei jäänyt kuin hyvä maku ja soundi käteen. Kiitokset TTV:lle. Sen jälkeen onkin huomattavan luottavainen ollut kaikkia kohtaan täällä asioidessa ja lähes poikkeuksetta rehelliseen (joskin aika ajoin omituiseen) porukkaan törmännyt. "Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination to do so." |
Gabe 25.02.2013 19:13:30 | |
---|
JuSu: MItäs jos vaan kävis heitämässä profiiliin kommentin, kun on kauppa mennyt sujuvasti? Tämä on hyväksi havaittu keino. iec: mutta täällä Oulun seudulla asuessa kuulee myös tuota Jopen murretta niin paljon, että parhaat on tarttuneet jo omaankin käyttöön :) Ouluhan on vielä Etelä-Suomea. ;) |
JaaGeRMaisTeR 25.02.2013 19:54:38 (muokattu 25.02.2013 20:02:27) | |
---|
Laulava Kylätohtori: Tule Raumalle... Varmaan tulenkin :D Onko Gabe kuin kaukaa lapista kotoisin kun ainaki hangossa ovat kovasti sitä mieltä että Kemi-Tornio on osa Oulua. Lappi siis alkaa Leviltä vissiin. :D |
iec 25.02.2013 20:36:10 (muokattu 25.02.2013 20:36:55) | |
---|
JaaGeRMaisTeR: H:n päälle puhumista vai? Ei kai oulussa sitä nii pahasti ole. Siellä puhutaan yleensä yhtä tyhymästi ku mää. 4 vuotta Turussa ja oma murre kuulostaa pölijältä :D Ookko nääki niinkö määki ja määkikkö nääki niiku määki määkin :) EDIT: Onneksi meillä on näitä murteita. Muuten olis kyllä tylsää. -iec Ja niin päin pois... |
Gabe 25.02.2013 21:19:27 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Onko Gabe kuin kaukaa lapista kotoisin kun ainaki hangossa ovat kovasti sitä mieltä että Kemi-Tornio on osa Oulua. Lappi siis alkaa Leviltä vissiin. :D Sen verran kaukaa että kun pienenä maailmalle lähdin, eli Tornioon opiskelemaan niin ukki meinasi että tulee minustakin nyt etelän miehiä. :) |
Traditional 25.02.2013 21:37:23 | |
---|
Painajaismainen on tosi hyvä kauppamies ku sillä on ollunna mulle yks pleksi varattuna kohta puol vuotta. I play from minor key with major erection. |
JaaGeRMaisTeR 25.02.2013 21:55:18 | |
---|
Gabe: Sen verran kaukaa että kun pienenä maailmalle lähdin, eli Tornioon opiskelemaan niin ukki meinasi että tulee minustakin nyt etelän miehiä. :) No ihan hyvä paikka opiskella ainakin :D jaahas että oikeen jänkhäjääkärinä lähettyvillä suureen ja mahtavaan Tornioon :D tuohon suureen ja mahtavaan metropolin :) meillä tais pisimmältä tulleet olla Kolarista muistaakseni. |
arska72 26.02.2013 00:23:39 | |
---|
Gabe: Sen verran kaukaa että kun pienenä maailmalle lähdin, eli Tornioon opiskelemaan niin ukki meinasi että tulee minustakin nyt etelän miehiä. :) Gabhe linee kaikkhien aikhojen shuurin laphalainen,jos ei muutha nii pithuutensa puolestha.Ei oo mikhään väärä säärinen ja lyhykäinen ;) Hyvä jätkä!Voisin lähes laittaa oman pääni pantiksi tämän miehen rehellisyydestä. Terve ruumis ei työtä kaipaa ja sairas ei voi tehdä. |
Olette te aika velikultia :D |
arska72 26.02.2013 01:02:02 | |
---|
Gabe: Olette te aika velikultia :D Sitä yritetään jo tapailla Tuntemattoman sotilaan viimeistä virkettä :D Terve ruumis ei työtä kaipaa ja sairas ei voi tehdä. |
Muovinen 26.02.2013 14:05:48 | |
---|
Traditional: Painajaismainen on tosi hyvä kauppamies ku sillä on ollunna mulle yks pleksi varattuna kohta puol vuotta. Minullakin on sellainen pitkä maksusuunnitelma erääseen kitaraan nimimerkin kuusamo kanssa. Häneltä jo omakuvassa näkyvän Guildin hain ja eräs Gibson jäi niin paljon kuumottelemaan, että sitä nyt maksellaan pikku hiljaa. Ettei vaan hyvät kitarat valuis teille etelän vetelille! ;D -General Petrovsky |