Thompson 21.04.2004 11:21:33 | |
---|
Kertokaapas joitain helppoja kahdella kädellä soitettavia kappaleita joista kannattaa harjoitteleminen aloittaa. Ei se siitä. |
baron 21.04.2004 11:25:22 | |
---|
Kertokaapas joitain helppoja kahdella kädellä soitettavia kappaleita joista kannattaa harjoitteleminen aloittaa. Eiks kaikki alota Ukko Noasta ja sen jälkeen Kissan polkka. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Thompson 21.04.2004 19:58:56 | |
---|
Eli ei ole ainoatakaan kappaletta millä voisi alkaa pianon soittoa ja sormitekniikoita harjoitella...ko? Ei se siitä. |
Juho L 21.04.2004 20:07:50 | |
---|
Eli ei ole ainoatakaan kappaletta millä voisi alkaa pianon soittoa ja sormitekniikoita harjoitella...ko? Kokeilepas klassista Michael Aaronin Pianokoulu I:stä. Torilla tuhottomasti rojua myynnissä. (ks. profiili)
Ihan Mukavien Ihmisten Kilta - Perustajajäsen #2. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
baron 22.04.2004 00:12:04 | |
---|
Eli ei ole ainoatakaan kappaletta millä voisi alkaa pianon soittoa ja sormitekniikoita harjoitella...ko? Jos sä soitat Bellmanin version Ukko Noasta kaksin käsin niin kyllä siinä ihan kivasti on haastetta. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |
Lauri K 22.04.2004 00:54:54 | |
---|
Tai Merikannon Ukko Nooa -variaatiot. |
Petronome 01.05.2004 11:35:02 | |
---|
En ole ikinä soittanut kymmenen vuoden harrastamisen aikana kissan polkkaa! En ole äänestänyt yhdessäkään gallupissa! |
En ole ikinä soittanut kymmenen vuoden harrastamisen aikana kissan polkkaa! Mun muistaakseni Russ Convay (hirtä mut, jos muistin nimen väärin) teki aikoinaan jonkinlaiseksi hitiksikin nousseen pianoinstrumentaalikappaleen "Lesson one" joka pohjautui juuri kissanpolkkaan ja josta mäkin olen tehnyt oman version, jolla olen saavuttanut ihan tyydyttävää menestystä. Jos sulla on aukko näin tärkeässä kohdassa pianonsoiton harrastamista, niin suosittelen pikaista paikkaamista. Children of Baron - The Ultimate Keyboard Academy |