reaper666 16.12.2012 13:39:03 | |
---|
queenin breakthrough ja don henleyn boys of the summer. |
The Rikza 16.12.2012 21:25:54 | |
---|
reaper666: queenin breakthrough ja don henleyn boys of the summer. Tämä. Mulle todella yleinen... "Get over it Roger, I'm Dead!" - Roger Watersin isä |
Epämuusikko 17.12.2012 10:34:12 | |
---|
Jaahas, nyt soi Nahkatakkisen Tytön säkeistö Saku Sammakon sanoilla. Muuten toteutus Dingoa. ei hyvä. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
Feline 17.12.2012 12:51:58 (muokattu 17.12.2012 12:57:16) | |
---|
Epämuusikko: Jaahas, nyt soi Nahkatakkisen Tytön säkeistö Saku Sammakon sanoilla. Muuten toteutus Dingoa. ei hyvä. 8| Yritin ajatella/kuunnella, mutta en osannu. Olis ihan mielenkiinnosta voinu kokeilla, kun vaikuttaa niin erikoiselta :D edit. No nyt sitten soi sakusammakko ihan sakusammakkona. Ymh, mihinkähä tuon vaihtas... Ei tuu mitään mieleen, joten laitan vapaalle, tulee mitä tulee, koha ei tuota sakua... |
Vainaja 17.12.2012 14:02:25 | |
---|
Juu..Viimesin kokemus on kun yövuoroissa tuli voicelta noin miljoona kertaa Anna Puun Kolme Pientä sanaa. Unessa se sitten sulautui täysin käsittämättömästi Stam1nan Tavastia Palamaan kipaleeseen..''kalpea ruudunvalo, Bäkkäri saleineen, niitä tuleen tuikatessa..''jne. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
gegguli 21.12.2012 19:07:15 | |
---|
Rushin Cygnus X-1 Book II: Hemispheres ja Yesin Awaken. Ensin lähtee Hemispheresillä: (Kohdassa 14:05) ''I see the gods in the battle rage on high'' Ja sitten muuttuu Awakeniksi (Kohdassa 0:48) ''to the sun oh, let my heart dreaming''. |
Epämuusikko 24.02.2013 19:32:10 | |
---|
Nyt tulee Can't buy me love Darkwing Duckin sanoilla. Suurin piirtein. "Thank you for the music, white boy". 6-stroke troll #1 |
barclay 24.02.2013 22:43:32 | |
---|
Metsäkukkia & Elämää juoksuhaudoissa "On metsään tullut jo syys Lohduton yön hämäryys Emme tienneet kun läksimme silloin Kuka joskus palata voi.." Olen koittanut vähentää karaokettamista ettei ala ikiwanhat korvamadot soida päässä.. Kostiainen. Karumpi saundi, parempi mieli www.mikseri.net/kostiainenproj |
barclay: Metsäkukkia & Elämää juoksuhaudoissa "On metsään tullut jo syys Lohduton yön hämäryys Emme tienneet kun läksimme silloin Kuka joskus palata voi.." Olen koittanut vähentää karaokettamista ettei ala ikiwanhat korvamadot soida päässä.. krhm... "Metsään on tullut jo syys...." "Pelimanni kolmannessa polvessa. Toisessa polvessa kuluma" |
Feline 25.02.2013 10:34:08 | |
---|
Ihmettelin kans tuota yllä olevaa. Lisäksi ihmettelen päässäni soivaa yhdistelmää: Purplen Perfect strangers ja ABBAn Knowing me, knowing you. |
Tuomas 25.02.2013 11:12:14 | |
---|
En tiedä onko ollut jo, mutta: Teflonlove I am a taxi driver in Teflonlove oh taxi taxi taxi taxi Teflonlove I am a taxi driver in Teflonlove I am a taxi driver man! Liian ilkeä hipiksi. |
eino mutku 25.02.2013 11:45:46 | |
---|
PMMP: Viekää minut....FMEJ:Viekää minut baarin veljet, tuoppi nostakaa...PMMP:Lautturi kuule mitä mä toivon. Mitä opimme tästä? Emme yhtään mitään! |
Danko 25.02.2013 21:10:57 | |
---|
Jos pillua saan niin lähden mukaan pillua saan mua ei mua estä kukaan Take my hand and we'll make it - I swear Whooah, livin on a prayer "No olet luultavasti ammattitaitoinen miksaaja ja sulla on laitteisto kohdillaan." -OPJ1974 |
Schnowotski 27.02.2013 21:42:46 | |
---|
tää on liian suuri city ei tää mennyt niinkuin piti me mennään maalla naimisiin en lähde enää kaupunkiin mutta enhän sitä tee sillä enhän sitä tee ja kun en sitä tee niin en sitä tee The authors declare no conflict of interest. |
jyrivaan 30.03.2013 18:37:21 | |
---|
Täytyypä jakaa muutama. Omassa päässäni on joskus sekoittunut yhteen Tiktakin sekoitat mun maailmaan ja Pave Maijasen Kohti uutta maailmaa-biisit sanoin "Sekoitat mun maailman, sun kanssas kuljen" Sitten muutaman kavereiden sekoituksia. Eräs kaveri lauleskeli sekaisin Hectorin Juodaan viinaa sekä Leevien Teuvo maanteiden kuningasta johtuen siitä, että biisien kitarariffit ovat hieman samankaltaisia eli "On todellisuus piinaa hetkittäin selvinpäin" sitten alkoi hyräillä Teuvon kitarariffiä. Vielä loppuun muutamia kavereiden parhaimpia biisisekoituksia. We are the champions, alla kauniin kuoren kauniin pedon tunnen Onkohan tää jo liian läpinäkyvää(Jiri Nikkinen: Läpinäkyvää) Kellon seisahtuvan tahdon, hiljentyvän lyöntien Hei hei mitä kuuluu, rakkain, joka tuo illan viileyden |
Bongowing 31.03.2013 16:24:31 | |
---|
Näin kulutan aikaa ja lemon tree But where the heck is magenta? |
Dirtyh 13.04.2013 15:57:58 | |
---|
"Avaruuden aikataulut lastenhuoneen komerossa" "Can't read my, can't read my, no he can't read my poker face. Come on Barbie let's go party o o ou jee" |
creeppari 15.04.2013 15:23:34 | |
---|
Dirtyh: "Avaruuden aikataulut lastenhuoneen komerossa" "Ja se tanssii niin kuin Laura Palmer lastenhuoneen komerossa" |
NHR 28.11.2013 16:18:42 (muokattu 28.11.2013 16:21:40) | |
---|
Lapinlahden lintujen jossain sketsiohjelmassa tuli tänään vastaan tällainen: "Me ollaan sankareita kaikki, hyvin pyyhkii..." Nauroin ääneen vähän. E: Itse asiassa sama sketsi taisi alkaa Sankarit/Suutarin emännän kehtolaulu -sekoituksella: "Keitä te ootte te sankarit, kunnemmä tunne teitä, piupalipaupali..." "So far, this is the oldest I've been." - George Carlin |
Mahti 29.11.2013 22:41:42 | |
---|
On nää hauskoja... Bonnie Tylerin If You Were a Woman (And I Was a Man) ja Bon Jovin You Give Love a Bad Namen luulin skidinä olevan sama biisi That a heart's a heart and we do what we can and you give love a bad name. Jokainen paistaa omat makkaransa |