FensonGibder 24.02.2013 19:04:47 | |
---|
Riffi, nyt. |
Funkånaut 24.02.2013 19:16:22 | |
---|
Vitun Porkku. Hyi vittu oikeesti. - tommiot
Kuuntelen tämmöistä |
JaaGeRMaisTeR 24.02.2013 19:29:49 | |
---|
Funkonaut: Taas köyhät ulisee kommenteissa. Hei, tässä soundi on sentää puhdasta kultaa. Totta :D muusikot on köyhiä siksi ei makseta 1500€ epiphonesta :D jos olis rahaa nii sama kait se on maksaa vaikka 3000 tuollaisesta :) vähän kyllä harmittaa sillee paljon tuosta soundista sais kultarahaksi.fi:stä :D ja kuin hyvät puut les Paul onkaan tarjonnut tuohon kitaraan :D jää mysteeriksi. |
Funkonaut: Taas köyhät ulisee kommenteissa. Hei, tässä soundi on sentää puhdasta kultaa. Saakohan tota kultaa jotenkin myytyä sitten. Miten sitä ees purkittaa? Melekonen kultakaivos. |
jra 24.02.2013 19:59:18 (muokattu 24.02.2013 19:59:42) | |
---|
- Kaukolähettimen Klassista Värähtelyä jo vuodesta 2008 - |
mpekkanen 24.02.2013 20:07:13 (muokattu 24.02.2013 20:48:47) | |
---|
Vaikka tällaiset ilmoitukset tuovatkin väriä ja lisäävät keskustelua niin ilmoitin tuon ilmoituksen asiattomaksi. Joillekkin pitäisi olla sellainen spede osasto torilla joihin voisivat sitten laittaa näitä juttujaan. Itselle on sattunut pari aika huonoakin kokemusta soittimien ostamisesta torilta ja minun mielestä sinne ei aivan turhanpäiväisiä ilmoituksia tarvita yhtään enempää. Voisin sanoa myös muutamasta kaverista jotka näitä kimppatilaus soittimia myyvät ja modifioivat että kun olen muutaman sellaisenkin ostanut niin ainakin yksi on ollut sellainen että jos olisi korkeasaaren viety mille tahansa osastolle ne osat ja odoteltu milloin on valmis niin tuskin olisi ainakaan huonompi tullut. Tämänkin myyjän soittimia arvostetaan oikein suuresti,miten tekee hyvää työtä. Se kitara jäi yhden talon seinälle koristeeksi koska sillä ei tehnyt mitään. Siinä ei myös ollut mitään sellaisia osia joita olisi voinut missään käyttää. Potikan nupit,muuta en keksi.Tämä soitin oli kasattu Suomessa sp-elektroniikan osista ja itsetehdyistä puuosista. Sain kyllä soittimen puolta halvemmalla kuin pelkät metalliosat,mutta samalla rahalla olisi kyllä ostanut jonkun halvan paskan kaupasta joka olisi takuulla ollut parempi. Ostin myös yhden toisen ns.kimppatilaus kitaran jossa talla oli sijoiteltu lähes sentin väärälle kohdalle. Soittimen sai kyllä soittokuntoon,mutta se vibra ei enää toiminut. Samaisessa kitarassa myös kaulan säätöruuvin pleksi on liimattu kiinni ettei kaularautaa voi säätää. No siitä olen selvinnyt kun soittelen sillä avoimella blues vireellä ja se toimii slide soittimena. Eli jollakin lailla sain sen kyllä toimimaan. Toisenkin kimppasoittimen olen joskus hommannut ja se oli tosiaan hintansa arvoinen.Sellainen tiikeri kuvioinen Lynch kopio Sunsmileltä. Siinä toimii ihmeen hyvin jopa se vibra ,vaikka se on joku Kiinalainen floyd kopio. |
lavaamo 24.02.2013 20:11:52 (muokattu 24.02.2013 20:12:11) | |
---|
mpekkanen: Vaikka tällaiset ilmoitukset tuovatkin väriä ja lisäävät keskustelua niin ilmoitin tuon ilmoituksen asiattomaksi. Joillekkin pitäisi olla sellainen spede osasto torilla joihin voisivat sitten laittaa näitä juttujaan. Itselle on sattunut pari aika huonoakin kokemusta soittimien ostamisesta torilta ja minun mielestä sinne ei aivan turhanpäiväisiä ilmoituksia tarvita yhtään enempää. Voisin sanoa myös muutamasta kaverista jotka näitä kimppatilaus soittimia myyvät ja modifioivat että kun olen muutaman sellaisenkin ostanut niin ainakin yksi on ollut sellainen että jos olisi korkeasaaren viety mille tahansa osastolle ne osat ja odoteltu milloin on valmis niin tuskin olisi ainakaan huonompi tullut. Tämänkin myyjän soittimia arvostetaan oikein suuresti,miten tekee hyvää työtä. Se kitara jäi yhden talon seinälle koristeeksi koska sillä ei tehnyt mitään. Siinä ei myös ollut mitään sellaisia osia joita olisi voinut missään käyttää. Potikan nupit,muuta en keksi.Tämä soitin oli kasattu Suomessa sp-elektroniikan osista ja itsetehdyistä puuosista. Sain kyllä soittimen puolta halvemmalla kuin pelkät metalliosat,mutta samalla rahalla olisi kyllä ostanut jonkun halvan paskan kaupasta joka olisi takuulla ollut parempi. Ostin myös yhden toisen ns.kimppatilaus kitaran jossa talla oli sijoiteltu lähes sentin väärälle kohdalle. Soittimen sai kyllä soittokuntoon,mutta se vibra ei enää toiminut. Samaisessa kitarassa myös kaulan säätöruuvin pleksi on liimattu kiinni ettei kaularautaa voi säätää. No siitä olen selvinnyt kun soittelen sillä avoimella blues vireellä ja se toimii slide soittimena. Eli jollakin lailla sain sen kyllä toimimaan. Toisenkin kimppasoittimen olen joskus hommannut ja se oli tosiaan hintansa arvoinen.Sellainen tiikeri kuvioinen Lynch kopio Sunsmileltä. Siinä toimii ihmeen hyvin jopa se vibra ,vaikka se on joku Kiinalainen floyd kopio. Oliskohan tästä viestistä saatu helpommin luettava korkeasaaressa? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
mpekkanen 24.02.2013 20:23:29 | |
---|
lavaamo: Oliskohan tästä viestistä saatu helpommin luettava korkeasaaressa? Menikö sinulla jotenkin aika hukkaan kun luit minun tekstin vai onko sinusta hyvä asia että torilla on ihmisiä jotka myyvät paskaa vuodesta toiseen ja sitä ei saisi kritisoida. |
lavaamo 24.02.2013 20:26:40 | |
---|
mpekkanen: Menikö sinulla jotenkin aika hukkaan kun luit minun tekstin vai onko sinusta hyvä asia että torilla on ihmisiä jotka myyvät paskaa vuodesta toiseen ja sitä ei saisi kritisoida. Sä meinaat että joku viitsii lukea tolleen kirjoitetun tekstin loppuun? Huonoja juttuja jo vuodesta 1981 |
mpekkanen 24.02.2013 20:30:37 | |
---|
lavaamo: Sä meinaat että joku viitsii lukea tolleen kirjoitetun tekstin loppuun? Sinun ei ole pakko lukea minun juttuja jos ei kiinnosta. Onko tässä jotain vaikeasti ymmärrettävää? |
naavanka_ 24.02.2013 20:31:52 | |
---|
mpekkanen: Sinun ei ole pakko lukea minun juttuja jos ei kiinnosta. Onko tässä jotain vaikeasti ymmärrettävää? Teksti on asiaa mutta kirjoitusasu tekee tuosta todella vaivalloisen lukea. |
Seba 24.02.2013 20:49:05 (muokattu 24.02.2013 20:50:43) | |
---|
mpekkanen: Sinun ei ole pakko lukea minun juttuja jos ei kiinnosta. Onko tässä jotain vaikeasti ymmärrettävää? kappalejakoa voisi koittaa välillä, vaikka kerrankin sulla oli lähes asiapitoinen viesti muuten. Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
ReBeat 24.02.2013 21:50:28 (muokattu 24.02.2013 21:50:42) | |
---|
Älytöntä sekin että josstain mexicon fenderin bodystä pyydetään tinatallan kanssa yli paria sataa. Ei ainakaan laatu ole mikä sellasessa maksaa. Samaan rahaan saa taas kerran varmottia. |
TMik 27.02.2013 09:49:29 | |
---|
Tuossa torilla näyttäs olevan myynnissä Gibson LP standard -84 myynnissä kohtuulliseen 2200e hintaan :) Kai se on tuokin jo vintagea sitten |
Seba 27.02.2013 10:14:46 | |
---|
TMik: Tuossa torilla näyttäs olevan myynnissä Gibson LP standard -84 myynnissä kohtuulliseen 2200e hintaan :) Kai se on tuokin jo vintagea sitten myin just samanlaisen -96 lähes tonnin halvemmalla. ois vissiin pitänyt pitää vielä 10v niin siitä ois saanut rahaakin. Kaikki tyylillään, loput jonkun toisen tyylillä. |
Kimmo72 27.02.2013 21:54:08 | |
---|
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..."
-Kevin Moore |
JaaGeRMaisTeR 27.02.2013 22:20:55 | |
---|
|
delarco 28.02.2013 10:03:32 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Tuosta lavasta tulee mieleen korkinavaaja :D Tai sellanen iso nitoja. |
teukka 28.02.2013 11:26:18 | |
---|
Siis onko muita kuin V-mäisiä kitaroita? |
Numb 28.02.2013 12:13:27 | |
---|
JaaGeRMaisTeR: Tuosta lavasta tulee mieleen korkinavaaja :D Mutta sehän on semmoinen capo. |