Traileri toimi! Harmi, että lohikäärme näytti hieman cgi:ltä kun toka seasonissa. |
carnation 24.02.2013 11:35:49 | |
---|
nappero: Traileri toimi! Harmi, että lohikäärme näytti hieman cgi:ltä kun toka seasonissa. Oikeita on vaikea saada. "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Vainaja 24.02.2013 11:41:05 | |
---|
Kyllä tolla budjetilla pitäs olla varaa..nehän on vasta poikasia. ''Mä mitään nuotteja tarvi! Mä vedän fantasialla!'' |
lapio 24.02.2013 17:14:24 | |
---|
Kumisiipisiä komodoja roikuttelisi narusta siellä. Hyvältä näyttäis. |
nappero 24.02.2013 17:22:58 | |
---|
carnation: Oikeita on vaikea saada. Rahalla saa. |
Herrah 03.03.2013 14:21:22 | |
---|
|
Master of Jazz 09.03.2013 19:55:19 | |
---|
|
Disposable 09.03.2013 23:21:16 | |
---|
Ei paljastanu tuo traileri vielä sitä että tuleeko meikäläisen eniten odottama kohtaus nyt kolmoskaudella vai neloskaudella, tuo Storm of Swords nyt on siis kuitenkin ilmeisesti jaettu puoliksi kolmos- ja toivottavasti tulevalle neloskaudelle. Mutta hienoja hetkiä kuitenkin tulossa. Toisin kuin niin moni sarja, paranee vain vanhetessaan ja hahmojen vaihtuessa. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
dinghie 10.03.2013 02:10:14 (muokattu 10.03.2013 02:10:32) | |
---|
Disposable: Ei paljastanu tuo traileri vielä sitä että tuleeko meikäläisen eniten odottama kohtaus nyt kolmoskaudella vai neloskaudella Musta tuntuu että kolmas kausi loppuu kun.... SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS
Lady Stoneheart herää. farts stink like a motherfucker |
carnation 10.03.2013 08:00:29 | |
---|
dinghie: Musta tuntuu että kolmas kausi loppuu kun.... SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS
Lady Stoneheart herää. SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS
Minun mielestäni kyseinen herääminen tapahtuisi tuossa tapauksessa liian nopeasti, kun ilmeisesti pahamaineinen ja odotettu RW tapahtuu ysijaksossa. Ei ole järkeä heti kymppijaksoon tunkea Stoneheartia, vaan jättäisin sen suosiolla neloskaudelle, samoin kuin Purple Weddingin.
SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
Master of Jazz 10.03.2013 12:49:22 | |
---|
SPOILERIVAROITUS dinghie: Musta tuntuu että kolmas kausi loppuu kun.... SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS SPOILERIVAROITUS
Lady Stoneheart herää. Kyllähän tuo olis kieltämättä aika tiukka cliffhangeri loppuun. Hieno juttu, etteivät yrittäneet tunkea koko kolmoskirjaa 10 jaksoon. Storm of Swordsin viimeinen 1/3 on semmoista tykitystä, että meinaa mennä pirtelöt väärään kurkkuun joka toisessa luvussa. Ei varmasti toimisi läpijuostuna. Toivottavasti siihen ei nyt sorruta, kun voivat levitellä tapahtumia ympäri kausia. |
Disposable 10.03.2013 19:08:58 (muokattu 10.03.2013 19:12:19) | |
---|
Master of Jazz: Hieno juttu, etteivät yrittäneet tunkea koko kolmoskirjaa 10 jaksoon. Storm of Swordsin viimeinen 1/3 on semmoista tykitystä, että meinaa mennä pirtelöt väärään kurkkuun joka toisessa luvussa. Ei varmasti toimisi läpijuostuna. Toivottavasti siihen ei nyt sorruta, kun voivat levitellä tapahtumia ympäri kausia. Tarina ja hahmot kyllä tulevat toimimaan aivan varmasti tuossa HBO-sovituksessakin, mutta eniten kyllä jännittää että saavatko näyttelijät itsestään ulos riittävästi luonnetta ja tunnetta että kirjan tuottamaan ahdistukseen ja käsien tärinään päästään. Jos kyllä, tulen kyllä villisti hurraamaan tätä sarjaa maailman parhaaksi. Edit: SPOILERSPOILERSPOILER
Ja olen kyllä samaa mieltä että RW on ihan riittävä cliffhanger kolmoskaudelle, jos näin siis on tapahtumassa. Sehän nyt olis riittävä lopetus vaikka koko telkkariversiolle.
/SPOILER/SPOILER/SPOILER "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Herrah 10.03.2013 19:38:11 | |
---|
SPOILERJASITÄRATAA RW on kyllä jo 9. jaksossa, eli tuokkarin loppucliffhanger on jotain ihan muuta. |
Master of Jazz 10.03.2013 20:12:26 | |
---|
Disposable: Tarina ja hahmot kyllä tulevat toimimaan aivan varmasti tuossa HBO-sovituksessakin, mutta eniten kyllä jännittää että saavatko näyttelijät itsestään ulos riittävästi luonnetta ja tunnetta että kirjan tuottamaan ahdistukseen ja käsien tärinään päästään. Niinpä. Ainakaan Daenerys Targaryen ja Jon Snow eivät musta ole vielä nousseet kirjaesikuviensa tasolle. Ovat kuitenkin suht keskeisiä hahmoja... No, vielä ehtii parantaa. Toisaalta sarja on täynnä mainioita näyttelijävalintoja; Arya Stark ja Theon Greyjoy toimivat mulle ihan täysillä. Stannis Baratheon on sopivan tympeä ja Lannisterien castinghan on silkkaa täysosumaa. |
The Rikza 10.03.2013 20:36:45 | |
---|
Mistäs kakkoskauden voisi katsoa netistä ilmaiseksi? Ykköskauden katsoin siten että kakkoskausi oli Suomessa ehtinyt kolmanteen jaksoon ja jäin siten vähän jälkeen. Rahatilannekkaan ei anna periksi juuri ilmestyneen boxin ostamiseen. Huippusarja todellakin. Ahmin ykköskauden muutmassa päivässä. F.K.A. Mallaslahti |
SnowCrow 10.03.2013 21:50:52 | |
---|
Vittuun kaikki spoilerit nyt vittu. |
Disposable 11.03.2013 00:09:39 | |
---|
The Rikza: Mistäs kakkoskauden voisi katsoa netistä ilmaiseksi? Ykköskauden katsoin siten että kakkoskausi oli Suomessa ehtinyt kolmanteen jaksoon ja jäin siten vähän jälkeen. Rahatilannekkaan ei anna periksi juuri ilmestyneen boxin ostamiseen. Huippusarja todellakin. Ahmin ykköskauden muutmassa päivässä. Yle Areenassa taitaa nyt olla 2. kauden viisi ensimmäistä jaksoa katsottavissa ihan ilmaiseksi. 14. päivä sitten tulee loput 5 jaksoa kerralla. "PS. Kirk on ihan hyvä kitaristi!" -EVH |
Rahkoi 11.03.2013 21:44:51 | |
---|
Master of Jazz: Niinpä. Ainakaan Daenerys Targaryen ja Jon Snow eivät musta ole vielä nousseet kirjaesikuviensa tasolle. Ovat kuitenkin suht keskeisiä hahmoja... No, vielä ehtii parantaa. Toisaalta sarja on täynnä mainioita näyttelijävalintoja; Arya Stark ja Theon Greyjoy toimivat mulle ihan täysillä. Stannis Baratheon on sopivan tympeä ja Lannisterien castinghan on silkkaa täysosumaa. Stannis ja Varys on mulla sellaiset hahmot jotka on nousseet ihan uusiin sfääreihin sarjan näyttelijöiden myötä. Stannis oli kirjoissa mulle aikalailla yhdentekevä hahmo ja vaikka Varysista pidinkin niin jäi aina hieman Pikkusormen varjoon. Sarjan myötä nousseet melkeinpä lempihahmoikseni vakisuosikkien Tyrionin ja Aryan ohelle. Pääosin sarjassa on kyllä hillittömän hyvä cast, eli siinä mielessä odotukset jatkoa kohtaan ovat korkealla. Ainoa suuremmin vastaan hankaava hahmo sarjassa on mulle tuo mainitsemasi Jon Snow, joskaan suuri hahmon fani en ole koskaan ollut. Danyn näyttelijä ei ärsytä ihan yhtä pahasti, mutta parannettavaa tosiaan olisi vielä. "What could be more important than your family, Richard?!"
"... Ssssssssssssci-ence?" |
Herrah 11.03.2013 22:27:50 | |
---|
Mua vähän huvittaa toi Aidan Gillen, eli Littlefinger. Tietty sitä on pitäny vähän tyhmentää, ts. kirjoittaa dialogiks juttuja mitä se ei oikeasti ikinä kertois randomilla sakille. Mutta ite näyttelemisestä, sillä tulee välillä sellasia "hasseja?" että sillä heittää intonaatio ja sanojen painotus ihan häränpyllyä, vähän niinku Nic Cagella jossain leffoissa. Kakkostuokkarissa varsinkin huomasin tän monesti ja funtsin että perseileekö se tahallaan. Mm. the queen mustn't know-kohtaus ja myöhempi kohtaus samasta aiheesta on Gilleniltä jotain niin helvetin outoa :D Dillane on kyllä Stanniksena aivan kurko, ja Charles Dance on miesss. Ei haittaa yhtään että ovat kirjoittaneet Tywinille lisää kaikkee. |
Funkånaut 13.03.2013 20:48:07 | |
---|
"Jos sulla on jotain antipatioita jengiä kohtaan, ni mee sää himaan ja vedä nakki käteen. Kato moi mulla skulaa ihan hyvin tänks." - Prinssi Haapamäeltä
Kuuntelen tämmöistä |