mongoloidi 01.05.2004 20:39:50 | |
---|
Gunnareiden 'Knockin' on heavens door' Limp Bizkit 'Behind blue ees' Gunareiden jutusta olen eri mieltä,mutta Limp Bizkit on kyllä raiskannu WHO:n biisin aika pahasti. |
PoLFus 01.05.2004 20:41:07 | |
---|
Oon kuullut myös jonkun semmoisen 'rap' paskan, jossa takana on "every breath you take" ~ 7ender $tratocaster ~ |
PoLFus 01.05.2004 20:41:26 | |
---|
Gunareiden jutusta olen eri mieltä,mutta Limp Bizkit on kyllä raiskannu WHO:n biisin aika pahasti. sinäkib!g< ~ 7ender $tratocaster ~ |
Vilhelmus 01.05.2004 20:44:19 | |
---|
Sonata Arctica kaltoinkohteli Scorppareiden Still Loving Youta. |
ANNII 01.05.2004 20:57:28 | |
---|
kaikki ne mitä mä yritän soittaa sing with the tempest & rock like a hurricane |
samwyse 01.05.2004 21:07:58 | |
---|
Oon kuullut myös jonkun semmoisen 'rap' paskan, jossa takana on "every breath you take" Puff Daddy :/ www.vesabbs.com |
Sperm Donor 01.05.2004 21:44:07 | |
---|
Eikös Police raiskannut oman biisinsä, don"t stand close to me. saavutus sekin. |
kalkkuna 01.05.2004 21:46:33 | |
---|
Kyllä se limp bizkitin raiskaus WHOn kappaleesta on pahin, behind blue eyes. |
Super-Jari 01.05.2004 21:59:33 | |
---|
Kyllä se limp bizkitin raiskaus WHOn kappaleesta on pahin, behind blue eyes. Ei minusta. Itte biisi on niin huono että sitä ei enempää pilaisi edes dj tumu. Sacred excrement |
lxi 01.05.2004 23:11:58 | |
---|
Scissor Sistersin Comfortably Numb on huono, typerä ja asiaankuulumaton. Eurodance-coverit aivan kaikesta, kuten Bridge Over Troubled Waterista, pitäisi kieltää lailla. Puff Daddyn aikaansaamat cover/sample-pohjaiset teokset (I'll Be Missing You, Been Around the World jne.) ovat kohtuuttoman hirveitä. Fugeesin Killing Me Softly muuten vain tyhjää täynnä ja pimeää puolillaan. Sielun Veljet -tribuuttilevyllä oli monta umpikökköä viritelmää, muun muassa Petri Nygård ja Pauli Hanhiniemen Perunateatteri olivat niin metsässä, niin metsässä. Taitaa sama vaivata tribuutteja noin keskimäärin. "Everyone is entitled to his own opinion but not his own facts." -- Daniel Patrick Moynihan |
Eikö täällä ole vielä ripsipiirakkaa mainittu?? Onko muuten eminemin joku biisi coveri aerosmithin dream onista, kun kuulin tänään ton aerosmithin radiosta ja kuulosti erehdyttävästi samalta?? Paha saa palkkansa, hyvä jos pääsee omilleen. [Kyllä Lähtee] |
heska 01.05.2004 23:29:56 | |
---|
hm.. keskustelussa on puutteita: Kari Peitsamo plays wigwam? Samuli Edelman - Pilvee Pilvee Madonna - American Pie Yes - America ( =) ) Ja hyi vittu! Sitten joskus englannin Top of The Popsissa tuli hirveä r'n'b/ motown versio Beatlesin Can't Buy Me Love:sta Kaikista pahin koskaan. Toisaalta Frank Zappa on onnistunut jopa parantamaan muutamaa Beatlesin biisiä (I Am The Walruss) .. ja kyllä ne gunnarit raiskas sen Heavens Doorin.. I'm a lawnmower. You can tell it by the way I walk. -Genesistä |
simperi 01.05.2004 23:42:05 | |
---|
Sonata Arctican "versio" Fade To Blackista aiheuttaa sanoinkuvaamatonta raivoa minussa. Raiskaus pahimmasta päästä. Hyi! "Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle |
samwyse 01.05.2004 23:57:41 | |
---|
Onko muuten eminemin joku biisi coveri aerosmithin dream onista, kun kuulin tänään ton aerosmithin radiosta ja kuulosti erehdyttävästi samalta?? Sing With Me tai joku. Eminemi sanoi jossain haastattelussa, että Dream On oli merkittävä biisi sille kakarana. www.vesabbs.com |
Järvihirviö 02.05.2004 00:24:41 | |
---|
:D Voiko Joutsenlaulua edes raiskata, eihän sitä enää paskemmaksikaan saa :) Vihdoinkin! Joku, jolla on "kanttia" sanoa tuo suomen "ihanimmasta" kappaleesta. Thumbs up! |
samwyse 02.05.2004 02:37:31 | |
---|
Vihdoinkin! Joku, jolla on "kanttia" sanoa tuo suomen "ihanimmasta" kappaleesta. Thumbs up! minusta tuntuu että haukkujia on enemmän kuin kehujia. www.vesabbs.com |
samwyse 02.05.2004 02:38:48 (muokattu 02.05.2004 02:40:35) | |
---|
Will Young - Light My Fire. Itku meinasi päästä kun tämän kuulin radiosta. Todella kammottava versio
Itku meinasi päästä kun näki sen vetävän sen livenä world idolissa. Ja sitten vielä brittien tuomari kehui esitystä. Tahatonta komiikkaa, tai varmaan oikeastaan käsikirjoitettua. www.vesabbs.com |
Tapio79 02.05.2004 09:59:51 | |
---|
Eilisen krapuloita potiessa meinasi kyllä oksennuksen tuloon riittää ihan se, kun pizzanhakureissulla jonkun ohiajaneen amisauton äänentoistovehkeistä raikasi järjettömällä volyymilla aivan hirvittävä eurohumppaversio Hectorin loistavasta Koko hela maailma-kappaleesta. Miten ihmeessä ketään on päästetty tuollaista levyttämään? Maailma on julma. |
Järvihirviö 02.05.2004 11:04:49 | |
---|
minusta tuntuu että haukkujia on enemmän kuin kehujia. Toivotaan niin. |
Mimi 02.05.2004 19:14:56 | |
---|
Kaikki nämä diskoversiot ihan hyvistä biiseistä. Niitä on vissiin jotain neljä tai viisi eri levyä mainostettu telkassa, Yksi niistä sisälsi "suomalaiset biisit dance-versiona", ko. levy sisälsi muistaakseni mm. apulannan anna mulle piiskaa ihan kaameella jumputijumputi kompilla höystettynä, Ihan hirvetä kakkaa mitä mä mainoksesta sitä kuuntelin... Toisilla levyillä taitaa olla jotain tyyliin bryan adamsin heaven yms... kirjottakaa joku laki mikä kieltäis tämmöset.... Kaveri:-Hei voitsä avata tän viinipullon kun mulla ei oo sitä värkkiä millä tän saa auki!?
Toinen kaveri:*tutkii pulloa n. 5 sek.* -Okei..*vääntää kierrekorkin auki* |