Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hyvät kauppakumppanit torilla
1 2 3
Gabe
23.02.2013 16:45:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Torista kun on ollut pääasiassa negatiivisia säikeitä, niin mahtuisiko joukkoon tällainen aiheeltaan hieman positiivisempi ketju?
 
Eli tänne saa pistää listaa luotettavista kauppakumppaneista.
Gabe
23.02.2013 16:45:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voin aloittaa itse näistä mitkä ovat tuoreena mielessä:
 
millenium (#51777)
- Nopea toimitus ja tavara sitä mitä pitikin.
 
imppa86 (#74166)
- Oli ostavana osapuolena. Postiennakolla meni ja kaikki sujui moitteetta.
 
tiinate (#10015)
- Todella nopea toimitus, vastaili kysymyksiin nopeasti ja tavara oli sitä mitä pitikin.
 
mpekkanen (#144744)
- Helpot ja nopeat kaupat mukava mies.
 
arska72 (#118927)
- Ostavana osapuolena. Kaikki sujui moitteetta, todella mukava mies.
Jeszse
23.02.2013 16:46:03
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=27&t=136777
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
benny
23.02.2013 16:47:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aina kun on tekemässä ostoksia, niin pitää kahlaa 30 sivua tekstiä että tietää kannattaako ostaa. Joo-o.
 
shitfuck inc.
Gabe
23.02.2013 16:48:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeszse: http://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=27&t=136777
 
Ja minä kun yritin kerrankin käyttää sitä hakua.. *huoh*
Gabe
23.02.2013 16:49:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Saa laittaa lukkoa tälle.. käytetään jo olemassa olevaa.
JaaGeRMaisTeR
23.02.2013 17:46:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vanhassa meni vartti että pääsi sivun alalaitaan :D
 
Jeszse
23.02.2013 18:10:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Vanhassa meni vartti että pääsi sivun alalaitaan :D
 
Kah, mulla meni alle sekunti.
 
Vittu mitä paskaa pistetään sleijeriä. | Alternaty | The Jasser Arafats
iec
23.02.2013 19:13:01
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gabe: Ja minä kun yritin kerrankin käyttää sitä hakua.. *huoh*
 
Ei sole mikhään, poka. Sattuuhan näitä :) Mullakin on näitä 5-vuotta vanhoihin aiheisiin vastaamisia yms yms...
 
-iec
 
Ja niin päin pois...
JaaGeRMaisTeR
23.02.2013 19:37:43
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eiköstä se ole pääasia että juttua tulee :)
 
Lisätääs tänne.
 
Lee Marvin +1
 
Elexi +1
 
Äijiltä tavara lähti nopeampaa ku hauki rannasta kun tavaraa ostin :)
 
Jucciz
23.02.2013 19:43:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Vanhassa meni vartti että pääsi sivun alalaitaan :D
 
Mulla menis monta varttituntia, että saisin edes kaivettua ja listattua kaikki ne, joiden kanssa kaupat ovat sujuneet hienosti - heille kollektiivinen kiitos kuulukoon. Tosin, ihan lyhyt lista ei tulisi niistäkään, joiden kanssa homma on kaatunut puutteelliseen viestintään, olemattomiin käytöstapoihin, renkaanpotkimiseen ja ties mihin.
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
JaaGeRMaisTeR
23.02.2013 19:55:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jucciz: Mulla menis monta varttituntia, että saisin edes kaivettua ja listattua kaikki ne, joiden kanssa kaupat ovat sujuneet hienosti - heille kollektiivinen kiitos kuulukoon. Tosin, ihan lyhyt lista ei tulisi niistäkään, joiden kanssa homma on kaatunut puutteelliseen viestintään, olemattomiin käytöstapoihin, renkaanpotkimiseen ja ties mihin.
 
Uskon :D Olis tieten helpottanu listan selaamisen, jos olisi sen tehny koneella... Tuo lääppimisnäyttö ei se paras ole tuohon hommaan. Mutta bogasin sutkin ainaki kerran sieltä :)
 
Gabe
23.02.2013 20:04:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

iec: Ei sole mikhään, poka. Sattuuhan näitä :) Mullakin on näitä 5-vuotta vanhoihin aiheisiin vastaamisia yms yms...
 
-iec

 
Ai kun kotoisa murre...Ollaankohan samoilta seuduilta kotoisin? :D Sattuuhan näitä, pitää opetella vaikka tuota hakua käyttämään paremmin.
Old Joe
23.02.2013 21:08:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onhan tuo vanha +lista aika puuduttavaa luettavaa. Siellä taitaa suurin osa plussista tulla kaverilta kaverille. Enemmän keskustelua lisäisi säikeeseen mielenkiintoa.
Hyviä kauppakumppaneita on kertynyt kuten nimim. Joppejoo, Liis, Snickers, Shergold, greenliz1, spinto ja monta sellaista, joiden nickiä en juuri nyt muista.
 
Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta ethän sinä sitä tiedä.
Jucciz
23.02.2013 21:41:37
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Uskon :D Olis tieten helpottanu listan selaamisen, jos olisi sen tehny koneella... Tuo lääppimisnäyttö ei se paras ole tuohon hommaan. Mutta bogasin sutkin ainaki kerran sieltä :)
 
Joo, mulle on merkattu tuonne ehkä yks tai kaks kauppaa. Tosiasiassa toteutuneita on helposti useampi sata. ;)
 
Jos kevyen musiikin nuotinkirjoitus ja komppilaput kiinnostavat, tutustu ihmeessä sivustooni: Lappu soimaan!
arska72
23.02.2013 21:45:05
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Omista torikaupoista tiedän vain yhden nimimerkin ja toista en muista.Kaikki muut kaupat tapahtuneet puhelimella.
"Gabe" erittäin luotettava kauppakumppani.Tuote on vähintäänkin se mitä puhuttu,ellei parempi.
Ja se jota en valitettavasti muista,oli Kuopiosta.Myös hän verrattavissa "Gabeen".
 
Tässä hiljan myin kitaran.Tuli ventovieras mies katsomaan kaverinsa puolesta.Kysyi voiko viedä mennessään viikonlopuksi testattavaksi.Halusi näyttää ajokortin,että on se henkilö joksi itseään väittää.En halunnut edes katsoa.Reilun ja rehdin henkilön kyllä tunnistaa tavattaessa silmästä silmään.
Sunnuntaina tuli soitto ja kysyttiin tilinumeroa.Rahat tuli niinkuin sovittiin puhelimessa.
Jos yllä mainittu henkilö tätä sattuu lukemaan,niin isot kiitokset myös hänelle.
 
Kyllä minulla on se käsitys,että suomessa on niin perusrehellistä väkeä,että on paremminkin huonoa tuuria osua huijarin tielle.
 
Terve ruumis ei työtä kaipaa ja sairas ei voi tehdä.
Decadetroll
24.02.2013 00:29:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Varmaan yli sata erillistä kauppakumppania mnetissä pelkästään, liian monta muistettavaksi. Monta renkaanpotkintaa ja muuten vaan kaatunutta kauppaa mahtuu lisäksi listaan, mutta semmostahan se aina on. Joskus tulee yllättäviä muutoksia ja elämäntilanteet vaihtuu, mutta show must go on. Paras myynti- ja ostopalsta tämä mnetin tori on silti.
 
Letku-omena. Tuo kasvimaailman peenis... -Delorean
mpekkanen
24.02.2013 00:39:45 (muokattu 24.02.2013 19:18:26)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo,Gabe on hyvä kauppakumppani. Itselle tämä lista on siinä mielessä hieman ongelmallinen että esim. viimeisen vuoden tai kahden aikana olen ostellut ja myynyt useamman kitaran,mutta nimet ei ole jääneet mieleen. Moni kauppa on tullut hoidettua ihan naamatusten ja aina ei ole ollut selvillä edes toisen nimi kunnolla.
Hyviä ja asiallisia tyyppejä on ollut useita.
Ikävä kyllä niitä renkaan potkijoita ja turhan jauhajia ja kaikkea muutakin ikävää on kyllä kauppa mielessä sattunut viimeisen kahden vuoden aikana enemmän kuin koko sen 30 vuoden aikana,jolloin olen kitaraa soitellut.
Tämä on ihan hyvä ketju ja toivoisin että tänne tulisi nimiä. Itse laitoin joskus pystyyn tuon torin turhat myynti-ilmoitukset kun alkoi vituttamaan suorastaan ihan idioottimainen käytös monenkin kohdalla. Oikeasti monet asiat on muuttuneet viimeisen 20 vuoden aikana kaupankäynnissä ja se että listataan luotettavia tyyppejä johonkin on minusta hyvä asia.
Kyllä nykyään on monellakin lailla huijareita liikkeellä enemmän kuin ennen. Kehottaisin kaikkia olemaan varovaisia kun teette kauppaa ihmisten kanssa joita ette tunne.
Mäkelän Jukka Kintaudelta ansaitsee kanssa maininnan mukavana miehenä ja hyvänä kauppakumppanina. Häneltä ostamani 12-kielinen kantele on todella hyvä. Mieheltä löytyy myös erilaisia kielisoittimia todella paljon,tarkoitan kaikkenlaisia eksoottisia soittimia ja tietotaitoa on niin että miehen kanssa olisi mukava turista varmaan tuntitolkulla soittimista ja soittamisesta.
 
blues guitar
24.02.2013 08:34:35
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onneksi kuitenkin valtaosa kaupankäyjistä on rehellistä porukkaa. Ainakin itselläni on kaikki kaupat menneet onnistuneesti puolin ja toisin, enkä edes muista keiden nimimerkkien kanssa olen kauppaa käynyt.
 
...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt...
JuSu
24.02.2013 08:49:19
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MItäs jos vaan kävis heitämässä profiiliin kommentin, kun on kauppa mennyt sujuvasti? Toki niitä voi väärennellä, mutta jos jonkun myyjän profiilissa on tuntemieni nimimerkkien antamia posiitiivisia kommentteja, niin kyllä se luo hyvänolontunteen.
 
JuSu
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «