rakki 01.05.2004 11:48:13 | |
---|
Kyllä All Apologies on ihan Kurt C:n kynästä. Juu tarkemmin asiaa mietittyäni tulin myös tuohon tulokseen. Sekoitin ilmeisesti johonkin muuhun kappaleeseen, käsittääkseni Nirvana on esittänyt kuitenkin jonkun ns. kansanlaulun jossakin välissä, mutta tuossa meni sekaisin. Pahoitteluni aiheesta. (: I have something against you. |
"Kansanlaululla" tarkoitetaan tässä yhteydessä ilmeiseti Where Did You Sleep Last Nightia, joka siis on Huddie Leadbetterin tekemä. "You´re not just a duck, You´re human...YOU´RE HUMAN! Go forth! Go forth and thrash..." -Thurston Moore |
Ola_90 02.05.2004 21:20:30 | |
---|
Ja se on muutes hyvä versio. No sanotaan tähän väliin mun mielipide Cobainista. Mies oli nero. Aina kun kuulee You know you're rightin, sen ymmärtää selvästi. En osaa selittää paremmin. Nirvana on yksi suosikkibändeistäni. "Kyl räkä on vielä ihan hyvää, mut korvavaikku on jo ihan saatanan pahaa." -Kaverini |
Tapani L 02.05.2004 23:00:55 | |
---|
Kuka vittu ostaa valmiiks revittyjä kleduja? Kuka ostaa liian isoja housuja tarkoituksella? |
AoA 03.05.2004 11:38:42 | |
---|
tsekatkaa litiumin kertsi.... tod.yksinkertaista ja helvetin iskevää perkele.. näin on. loistava kertsi. -Anssi A- |
vaurio 03.05.2004 12:59:02 | |
---|
näin on. loistava kertsi. mun mielestä se lithiumin pääriffi on ihan nerokas. hei.. mitä sä teet? Hei! Et kyllä ruuvaa mun kitaraa kiinni seinään!!! |
AoA 04.05.2004 11:01:56 | |
---|
mun mielestä se lithiumin pääriffi on ihan nerokas. no siitä puhumattakaan, loisto kappale kaikinpuolin mutta kun nyt tuosta kertsistä oli puhe niin sitä kommentoin. -Anssi A- |
riffi-rotta 09.04.2005 21:25:27 | |
---|
Taatusti maailman yliarvostetuin muusikko! Kerrassaan rasittavaa oli miehen melankoolinen määkiminen ja soittajanakin oli ihan kädetön tyyppi. Rasittavaa ku sitä aina hehkutetaan että "paras laulaja ja paras säveltäjä ym." Eihän se tehny ku yhen biisin, josta ne kaikki muut biisit on vaan vähän muunneltuja plagiaatteja.. Turha mies.. HAISTA SÄÄ IDIOOTTI PASKA! ei vittu, kurt oli paska kitaristi, keskinkertanen laulaja ja vitun kova biisintekijä! LEGENDA! Niinkin vaikeista oloista nousi.... RIP Joey, Johnny ja Dee Dee Ramone, Kurt Cobain, Jimi Hendrix, Hillel Slovak. |
SuperJeesus 09.04.2005 21:43:51 (muokattu 09.04.2005 23:03:01) | |
---|
HAISTA SÄÄ IDIOOTTI PASKA! ei vittu, kurt oli paska kitaristi, keskinkertanen laulaja ja vitun kova biisintekijä! LEGENDA! Niinkin vaikeista oloista nousi.... ...ja niin nimimerkki "NYDoll" lensi aikakoneella takaisin päivään 15.11.2003 muokkaamaan sanomisiaan, välttääkseen tämän lyyrisen-nerokkuuden alkulähteestä syntyneen sanasankarin verbaalin kuoloniskun, joka muuten tulisi kirvelemään kuin märkivä haava koko hänen loppuelämänsä ajan. Is it...Man or Astroman? |
Tempura 09.04.2005 21:57:37 | |
---|
Lithiumin versen riffi on kyllä kanssa oikein hieno, vaurion kanssa samaa mieltä. Kurt oli kädetön soittaja, mutta jotenkin sekin vaan perhana sopi sille. Pikkuisen vieläkin ikävä tuota bändiä, olen herkkis. |
...And Justice For All 09.04.2005 23:01:21 | |
---|
HAISTA SÄÄ IDIOOTTI PASKA! ei vittu, kurt oli paska kitaristi, keskinkertanen laulaja ja vitun kova biisintekijä! LEGENDA! Niinkin vaikeista oloista nousi.... Lähepä sää kotiis kasvaan ja karvottuun. Tänne ei tarvi tulla mussuttaan turhia. Jokasella on oma MIELIPIDE!!!!! (anteeksi, hermostuin) Copyright ...And Justice For All.
All Rights Reserved. |
FlatOutFucked 10.04.2005 00:22:00 | |
---|
Tämän ketjunhan voisi vaikka pistää lukkoon... Eiköhän Kürtistä ole jo jauhettu kaikki mahdollinen. It´s making me sick, I want no part of it. Stop waving that flag. |
Pelsi 10.04.2005 02:24:21 (muokattu 10.04.2005 02:26:36) | |
---|
Eiköhän Kürtistä ole jo jauhettu kaikki mahdollinen. No nii-in. Ihan turhaa paskanjauhantaa koko 20 sivua, kun tyypit vaan esittivät joustamattomia ja perustelemattomia mielipiteitään siinä samalla vittua haistattaen. Ei näin. Kalamies #3 >-)))> |
reino 10.04.2005 03:16:45 | |
---|
No minä olen taas viime päivinä kuunnellu Nirvanaa vähän enemmän, enkä suinkaan voi kietlää Hr. Kurtin vaikutusta nykymusiikkiin (hyvässä tai pahassa) ja rock-musikkiin yleensä. Kuten jo monesti sanottu niin yksinkerrtaisia ja tehokkaita kappaleita mitkä varmasti muistetaan vielä pitkään. Itseni voin kyllä laskea aika suureksi Seattle-skene faniksi ja Nirvana on näistä "grunge"-bändeistä se jota vähiten kuuntelen, mutta silti on mielestäni aika turhaa haukkua Kurtia turhaksi ja yliarvostetuksi kitaristiksi. Aika syvät jäljet hän rock-musiikkiin jätti. Tällästä humalaisen puolivillaista vuodatusta. Vitut sano Vatanen |
Jag 14.07.2005 03:32:49 | |
---|
No nii luinpa sit koko threadin. Melkosta.....no jokaisella on oikeus ilmaista iteseään.. Minäpä teen sen lyhyesti: Nirvanan musa on kolissu ja iskeny paremmin kuin mikään muu. En ole kuullut koskaa parempaa musiikkia kuin Nirvanalta. Varmasti se on olemassa, se tarvitsee vain löytää.Odotan tuota päivää. Nirvana vaan rokkaa kaikessa agressiivisuudessaan.(Mielipiteitä ja omia mieltymyksiä on vaikea kuvailla.) "Ei mun tarvi ku mä oon kitawristi"-Andy McCoy |
Tempura 14.07.2005 08:09:32 | |
---|
Taas tuli vaihe, joka tuntuu tulevan ainakin kerran vuodessa. Eli aloin taas kuuntelemaan Nirvanaa paljon, tutustuin WTLO-boxiin vähän paremmin yms yms, ja taas kerran kolahti. Kolahti kunnolla ja muistutti miten uskomattoman tärkeä tuo bändi on minulle ollut ja on, muistutti miksi ylipäätänsä osasin innostua musiikista sillä aidolla lapsenomaisella tavalla, kun olin Nirvanaan seonnut aikaisemmin. Ei mikään muu vetoa lähellekään yhtä lujaa. Jotenkin Nirvana sanoo mulle että "hei jätkä, älä järkeile liikaa, ala rokkaamaan. Säkin voit rokata, kele!". Tietenkin herkkiksenä tuli sitten pieni empatia ja paha mieli taas, varsinkin kun luin WTLO-boksin kirjan läpi. Nirvanakausi jatkuu vielä ja tänään paukutellaan Uteroa, meikäläiselle maailmankaikkeuden parasta levyä. THV-Klubi #7 |
miscage 14.07.2005 08:24:38 | |
---|
Nirvana on minulle edelleen yksi maailman parhaita bändejä, ei se miksikään muutu. |
Antsa 14.07.2005 10:04:09 | |
---|
AIka hyvä poppikappale se Narvana. |
Hohhoijaa 14.07.2005 11:50:52 (muokattu 14.07.2005 11:54:56) | |
---|
Nirvana oli ensimmäinen kunnollinen rock-bändi jota diggailin. Nevermind oli ensimmäinen nykyäänkin erittäin hyvältä kuulostava levy jonka ostin. Kurt oli oiva hyvien biisien väsääjä. Omistan levyt Nevermind, Bleach, Incesticide ja Greatest Hits. Suosikkini näistä on Bleach. "Osta hammastikku..... Eikä siinä vielä kaikki. Tilatessasi tämän laadukkaan hammastikun, saat mukana myös kokonaisen kartanon tiluksineen !" |
konehes 14.07.2005 12:46:26 | |
---|
Toisinaan kuuntelen Niravanaa ja toisinaan en. |