Muusikoiden.net
16.04.2024
 

Kitarat: kitarakamat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Gibson sg Diablo
1
jmali
19.02.2013 14:30:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan törmänny kyseiseen kapistukseen. Ilmeisesti tehty aikanaa 1000 kpl:een erä ja ilmeisesti valittu 2008 kuukauden kitaraksi jenkeissä. Top Soundissa näyttäis olevan yksi käytetty kappale myynnissä.
 
Millanen on soitoltaan ja muutenki onko hinta/laatu kohillaan, mikäli joku on sellasen joskus omistanu..
 
JaaGeRMaisTeR
19.02.2013 14:40:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Osta pois ja valaise meitä tietämättömiä... sitten löytyy ainakin yks jolla on kokemusta tuosta.
 
jmali
19.02.2013 14:46:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aikalailla vähän tosiaan löytyy infoa kyseisestä mallista suomen kielellä. Mutta luulis jollakin olevan jtn kokemusta ko. kapistuksesta
 
JaaGeRMaisTeR
19.02.2013 17:05:04
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meinasitko hankkia pois? Olis ainaki erinlainen ku muilla :P
 
hallu
19.02.2013 17:14:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No nettikuvien perusteella perhanan hieno keppi. Itse ostaisin tuollaisen ihan helposti jos olisin rikas ja voisin ostaa minkälaisen kitaran huvittaa.
 
Jos se vaappuu ja vaakkuu, se on ankka.
novo
19.02.2013 21:56:55
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itelle toi kontrollien sijoittelu ois ongelma. Muuten komian näkönen kepukka.
 
Landstr: "En kuitenkaan osaa selittää asioita niin, että ne tuntuisivat järkeviltä, joten annan olla." vvaltsu:"Mä teen koko loman duunia ja luen siinä samalla kolmeen syksyn YO-kokeeseen. Kun on selkärankaa ja kanttia, niin.."
jmali
20.02.2013 07:22:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No joo, mieli tekis ostaa mutta mutta.. Vaihtoehtona olis laittaa ihan toi standard malli tai sit tää.. Top Soundin mukaan tätä mallia on tullu 3 Suomeen ja tän sarja nro on 128. Oiskohan mahdollista et tästä mallista tulis joskus arvokitara, jos ostais ihan sijoitusmielessä.. En oo tarpeeks aiheesen perehtyny et voisin asiaa arvioida, siks kyselen viisaammilta.
 
Nacher
20.02.2013 10:46:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Gibsonilla on niin helvetillisesti noita limited painoksen kitaroita, että en usko että tuosta nyt mikään älytön rahasampo tulee, ellet haudo sitä jonnekin 2050 luvulle asti.
 
Hieno ja tyylikäs kitara noin muuten tuo kyllä voi olla. Ehkä ottaisin itse ainakin tuon mielummin, kuin standardin.
 
JaaGeRMaisTeR
20.02.2013 19:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllähän tuo kannattaa ostaa pois sitten jos sg:tä muutenki haluaa... ei varmastikkaan huono valinta ole ja en usko että tuon arvo ainakaan putoaa kauheasti :)
 
SpeedGovernor
21.02.2013 14:18:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minusta tuo diablo on ehkäpä jopa KAIKKIEN AIKOJEN kaunein sähkökitara. Aikoinaan kun näin kuvan niin meinasin pyörtyä. On toki aina ollut vaaleanpunaiset SGlasit päässä, mutta silti.
 
http://www.guitar-planet.co.uk/gibson-sg-diablo-premium-plus/
 
jmali
21.02.2013 15:07:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ulkonäkö kieltämättä miellyttää omaa silmääkin. Kiinnostais tietää vaan vähän soitettavuudesta ja soundista jos jollakin olis sattumoisin ollu tollanen. Onko eroja esim perus standardiin..
 
ReBeat
21.02.2013 15:19:28 (muokattu 21.02.2013 15:20:30)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.topsound.fi/gibson-sg-diablo.html
 
Musta toi tasavärinen metallihtavan punainen + kultaukset näyttää vähän mummomaiselta. Myöskään toi potikoiden switchin inputin rivi ei näytä luontevalta. Tossa on samanlainen myynnissä ja paljon kuvia:
http://www.ebay.com/itm/160977545837
 
Diablo premium plussa sinisenä näyttää paremmalta loimuineen, amerikan valossa:
http://www.ebay.com/itm/181084414121
 
JaaGeRMaisTeR
21.02.2013 20:52:36 (muokattu 21.02.2013 20:53:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Melko optimisti taidat olla ku kyselet onko joku testannu ja meinaat sen täältä löytääkkin, jos niitä suomeen vaan ne 3 on tuotu :) ota nokka kohti topsoundia ja mene testaamaan... :) pitäis olla menossa jo :D
 
bloodsucker
21.02.2013 21:41:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JaaGeRMaisTeR: Melko optimisti taidat olla ku kyselet onko joku testannu ja meinaat sen täältä löytääkkin, jos niitä suomeen vaan ne 3 on tuotu :) ota nokka kohti topsoundia ja mene testaamaan... :) pitäis olla menossa jo :D
 
Mä oon testannut tuota Top Soundissa olevaa yksilöä. Jos sg:stä tykkää, niin onhan tuo hyvä, mutta hintaero Standardiin ei ole kyllä mitenkään perusteltua mielestäni :) Lähinnä erilainen ulkonäkö tuossa maksaa.
 
JaaGeRMaisTeR
21.02.2013 23:15:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

bloodsucker: Mä oon testannut tuota Top Soundissa olevaa yksilöä. Jos sg:stä tykkää, niin onhan tuo hyvä, mutta hintaero Standardiin ei ole kyllä mitenkään perusteltua mielestäni :) Lähinnä erilainen ulkonäkö tuossa maksaa.
 
No prkl... kyllä sitten kannatti kysyä :) ennakkoluulo ja pieni todennäköisyys niin enpä olis uskonut. Mun mokani :)
 
Speedmaster
22.02.2013 00:07:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ReBeat: http://www.topsound.fi/gibson-sg-diablo.html
 
On sillä hinta... Sijoitukseksi ei ainakaan kannata ostaa, omiaan ei saa pois kymmeniin vuosiin.
 
jos jostain syystä miellyttää niin siitä vaan. "Järkiratkaisua" jos miettii niin torillahan on kahdeksan sadan pintaan Standardeja pyörinyt.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «